strutbar
-
strutbar
ben op dit moment naar front en rear strutbar aan het zoeken.
iemand een aanrader?
heb gekeken voor carbing, mugen, spoon, passwjdm..
carbing heeft brakeboosersupport als extra
mugen is goed solide en past op de oem mounting points en dus niet op de schokbrekertorens
spoon lees ik veel dat het crap is
password jdm lijkt me opzich wel redelijk qwa vorm en kwaliteit
dus iemand nog voorstellen welke te nemen?
greetz
iemand een aanrader?
heb gekeken voor carbing, mugen, spoon, passwjdm..
carbing heeft brakeboosersupport als extra
mugen is goed solide en past op de oem mounting points en dus niet op de schokbrekertorens
spoon lees ik veel dat het crap is
password jdm lijkt me opzich wel redelijk qwa vorm en kwaliteit
dus iemand nog voorstellen welke te nemen?
greetz
-
ik heb de password jdm strut op mijn auto (VOORBOVEN).
Geen ITR maar een civic..
de achterste is in mijn ogen minder goed dan de stock itr.
Ik heb al verschillende verhalen gelezen van redelijk zacht materiaal.
Iets wat zich op de 3point niet uit door de construktie.
Pasvorm is goed van de voorste... maar als je de kans ziet om de carbing te nemen zou ik dit zeker doen.
brakestopper is een leuke extra die voor circuit werk wel eens waardevol kan zijn.
reken voor een passw 230 a 240 euro.
en voor een carbing 350 tot 500 euro. (sommige vragen de hoodprijs ivm zeldzaamheid en transport)
Spoon heb ik vele malen in mijn handen gehad en vrienden hebben ze op auto's gehad.
Pasvorm is prima, maar ik denk dat ze minder goed werken door hun construktie met scharnierpunten.
Bewijs hiervoor heb ik echter niet.
Mugen is schitterend mooi spull maar persoonlijk zie ik de meerwaarde tov de stock ITR (die ook erg goed is) niet zo..
Het werkt.. maar kost ook een hele berg.
de verhouding klopt niet tussen de prijs en werking ervan.
Misschien dat het zich uit in een langere levensduur.
Geen ITR maar een civic..
de achterste is in mijn ogen minder goed dan de stock itr.
Ik heb al verschillende verhalen gelezen van redelijk zacht materiaal.
Iets wat zich op de 3point niet uit door de construktie.
Pasvorm is goed van de voorste... maar als je de kans ziet om de carbing te nemen zou ik dit zeker doen.
brakestopper is een leuke extra die voor circuit werk wel eens waardevol kan zijn.
reken voor een passw 230 a 240 euro.
en voor een carbing 350 tot 500 euro. (sommige vragen de hoodprijs ivm zeldzaamheid en transport)
Spoon heb ik vele malen in mijn handen gehad en vrienden hebben ze op auto's gehad.
Pasvorm is prima, maar ik denk dat ze minder goed werken door hun construktie met scharnierpunten.
Bewijs hiervoor heb ik echter niet.
Mugen is schitterend mooi spull maar persoonlijk zie ik de meerwaarde tov de stock ITR (die ook erg goed is) niet zo..
Het werkt.. maar kost ook een hele berg.
de verhouding klopt niet tussen de prijs en werking ervan.
Misschien dat het zich uit in een langere levensduur.
-
wil dus idd een carbing van voor met een brake stopper. heb dus een mugen overwogen maar denk dat het idd niet beter dan stock zal zijn,maar enkel meer "bling'oplevert en thats it.
heb wel gelezen dat de achterste strut een goede moet zijn omdat anders de wegligging verander. heb op engelse frums al gelezen dat dat al gebeurt door de oem te plaatsen achter.
zou em racing achter niet goed kunnen zijn?
heb wel gelezen dat de achterste strut een goede moet zijn omdat anders de wegligging verander. heb op engelse frums al gelezen dat dat al gebeurt door de oem te plaatsen achter.
zou em racing achter niet goed kunnen zijn?
Password 3 pount strut is toch echt wel DIK beter als een carbing 3 point strut he!
de EM racing setup ziet er leuk uit voor het oog maar is vrij nutteloos met al die losse koppelstukken en plaatjes.
password is gewoon superieur over de rest!
alles uit een stuk vervaardigd! hier krijg je echt geen flex mee!

de EM racing setup ziet er leuk uit voor het oog maar is vrij nutteloos met al die losse koppelstukken en plaatjes.
password is gewoon superieur over de rest!
%20Large.jpg)
alles uit een stuk vervaardigd! hier krijg je echt geen flex mee!
-
D-Rex wrote:Nyther wrote:Password 3 pount strut is toch echt wel DIK beter als een carbing 3 point strut he!
Waar maak jij dat uit op? Dat tussenschotje? Is misschien wel nodig omdat pwjdm goedkoop slap aluminium gebruikt....
idd...
niet lullig bedoeld , maar het zijn kreten van mensen die waarschijnlijk geen van beiden in hun handen hebben gehad.
he alluminium van de passw is een zachte soort.
In hoeverre dit de prijs/kwali beinvloed weet ik niet, maar ik durf niet te zeggen dat deze UBER alles is....
voor het geld mag je niet klagen.
Sinan wrote:hoe moet je dan de onderste twee punten vast maken ?
moet je dan boren of ?
:dunno:
Je gaat niets boren

Zoals je ziet bij de PasswordJDM zit bij de plaatsen waar hij op de vering staat een vaste verbinding. Bij de meeste bestaat het allemaal uit 2 delen. Dus kun je eerst de eerste 2 gedeeltes monteren, waarna er vaak één enkele buis tussen de 2 verbindings stukken komen.
Waar de onderste 2 punten van de cross-brace zitten, zaten volgens mij standaard gaten met afdichtdopjes erover. Weet het echter niet zeker.
Of je kon ze zo in je bodemplaat draaien, een van de twee :-)