Cold air intake WElkE
-
sinds wanneer is een colt air systeem van injen 100 euro???? als ik me niet vergis kost die ook gewoon 300 euro.
anders had ik die wel gedaan.. :cry:
ik heb t ook niet voor t geluid gedaan maar voor een beetje extra performance.
zoals vele al weten is de stock inlaat van de itr best goed en moet je geen 10/15 pk verwachten maar eerder 5/7pk.en dat ie een ontzettend mooi geluid maakt met de colt air is erg mooi meegenomen.
maar ik vind ook dat als je een ctr of atr,itr rijdt en je wil er wat leuks mee doen niet het eerste het beste prul erop moet bouwen van een paar tientjes.
ik hoop niet dat iemand dit zal zijn als een aanval ofzo.. maar ik denk dat als je een kwaliteit op een auto wil kost dat gewoon geld wil je er geen geld aan uitgeven doe dat dan niet. en hou m origineel.
anders had ik die wel gedaan.. :cry:
ik heb t ook niet voor t geluid gedaan maar voor een beetje extra performance.
zoals vele al weten is de stock inlaat van de itr best goed en moet je geen 10/15 pk verwachten maar eerder 5/7pk.en dat ie een ontzettend mooi geluid maakt met de colt air is erg mooi meegenomen.
maar ik vind ook dat als je een ctr of atr,itr rijdt en je wil er wat leuks mee doen niet het eerste het beste prul erop moet bouwen van een paar tientjes.
ik hoop niet dat iemand dit zal zijn als een aanval ofzo.. maar ik denk dat als je een kwaliteit op een auto wil kost dat gewoon geld wil je er geen geld aan uitgeven doe dat dan niet. en hou m origineel.
Sinister wrote:Ja en mijn Simota doet net hetzelfde als de AEM V2 of jullie Injen pijpjes, jullie betalen gewoon 200€ meer voor de naam en ontwerp en mijn is gekopieerd ontwerp.
Jouw simota cai heeft niet dezelfde buis diameter als een injen :!:
Jouw simota cai heeft niet dezelfde kwaliteit filter als een injen :!:
Jouw simota cai heeft niet dezelfde afwerking als een injen :!:
Heb zelf gereden met zowel een goedkope cai (simota style), de aem v2 en nu de injen cai. En zit wel degelijk verschil in.
En als je naar verschillende rollenbank uitdraaien kijkt zie je het verschil zelf, in plaats van alleen te roepen dat je simota cai net zo goed is.
Believe me als TBM tuning die placeert omdat hij zegt da al de rest rommel is en hetzelfde doet dan zal het zo wel zijn. Want hij heeft ook een testbank en hij weet wel waar hij over spreekt. Als ge testbankverslagen wilt dan moet ge die aan hem maar vragen.
Diameter: evengroot als de diameter van de gasklep dus meer moet da niet zijn.
Afwerking: blinkend chromé meer moet dat niet zijn.
Filter: Deftig materiaal beter dan K&N zelfs
Mss dat Injen wel iets meer pk haalt ja 2 ofzo maar da is me nog geen 200€ waard.
Diameter: evengroot als de diameter van de gasklep dus meer moet da niet zijn.
Afwerking: blinkend chromé meer moet dat niet zijn.
Filter: Deftig materiaal beter dan K&N zelfs
Mss dat Injen wel iets meer pk haalt ja 2 ofzo maar da is me nog geen 200€ waard.
Black.S wrote:Simota is echt minder dan Injen of AEM. Wij hebben enkele integra's en accords type R getest op de testbank en Simota was echt de minste. Met een injen heb je ruim 3 pk meer dan met een Simota en dan heb ik het over een integra R.
en dat zijn dan alleen de PK's..Enig idee wat het verschil in koppel doet? Ik verwacht dat INJEN of AEM daar ook meer uit weet te halen dan Simota..