Ik heet Maarten Pijnenburg, woon in Noord-Brabant, ben 19 jaar, doe op het moment niets aan school/werk maar ik wil/ga met een burgerluchtvaart opleiding beginnen (tot piloot), mijn vorige auto was een Integra, Flamenco Black Pearl wel te verstaan. Heb een erge haat-liefde relatie achter de rug met de auto, maar al met al heb ik érg van haar genoten. Toch besloten bij Honda te blijven, verschillende redenen. De voornaamste omdat 2 andere auto's letterlijk vóór mijn neus verkocht werden. Redenen om een CTR te halen, plenty. Verbruik voor zo'n vermogende auto, nieuw, km stand, kleur etc etc etc.
Stiekum toch wel blij dat de andere verkocht waren, anders had ik deze auto nu niet en veel beter had ik niet kunnen krijgen.
AccordTypeaRd wrote:Dimer wrote:mr. X wrote:Nee en ja
Heb vandaag een auto gekocht, maar misschien dat ik daarmee alsnog wel langs Engeland ga:lol:
tijd om je voorstel topic maar eens aan te passen dan :lol:
Mie ook erg nieuwsgierig![]()
Zo

Klaar, hij is representatief (niet dat hij vreselijk smerig was maargoed) Morgen nog de gehele dag waxxen en dan een paar mooie foto's op een mooie plek, ipv in een vieze schuur met het overtollige water over de gehele vloer.
Hier alvast een spyshot, kijken hoeveel het in één keer raden.

Nagoed, de meeste zullen het wel geraden hebben.. Lijkt me. :roll:
Na veel wikken en wegen is het toch een Civic Type-R geworden, who would have guessed that :lol:
04-2004 is hij van de procutie band komen rollen. Muis grijs, en let op: 17083 km
Beeldschone, compleet originele, auto. Nummer 28775 dus zometeen even bij Sander (Frans?!) zijn lijstje toevoegen
Heb de auto uit Duitsland gehaald, wat een ervaring zeg, je zou het complete verhaal moeten weten/horen.
Nu nog een dag prikken om naar de RDW te gaan en hem te laten keuren en het verdere invoeren te regelen.
1e eigenaar, met al 4 onderhoudsbeurten achter de rug!
Mistlampen, maar helaas geen airco (dit word heel snel ingebouwd, want wat een gemis zeg)
Geen gelul maar foto's:
Op de trailer (vergeten een te maken bij het vertrek van de dealer) dus nu bij een benzine pomp waar we even een stop maakte,
zo 'vies' was hij trouwens toen ik hem kreeg...

Bijna thuis, moesten alleen nog even een stop maken en kon het niet laten een foto te trekken

Hier de eerste foto's van de 'voorbehandelde' auto, morgen waxxen

Sexy ass

Close up, zo uit de showroom

Interieur, zo schoon dat er een stuk karton in was gelegd haha:

Het hartje:

Vooralsnog genoeg foto's lijkt me.
Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt, aangezien het een andere auto is, en mijn ander topic nogal wat pagina's heeft plus dat ik graag een nieuwe start zou maken.