Mr. X.. Nieuwe onderdelen pagina 18

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
mr. X

Mr. X.. Nieuwe onderdelen pagina 18

Post by mr. X »

Voor degene die mij niet kennen:
Ik heet Maarten Pijnenburg, woon in Noord-Brabant, ben 19 jaar, doe op het moment niets aan school/werk maar ik wil/ga met een burgerluchtvaart opleiding beginnen (tot piloot), mijn vorige auto was een Integra, Flamenco Black Pearl wel te verstaan. Heb een erge haat-liefde relatie achter de rug met de auto, maar al met al heb ik érg van haar genoten. Toch besloten bij Honda te blijven, verschillende redenen. De voornaamste omdat 2 andere auto's letterlijk vóór mijn neus verkocht werden. Redenen om een CTR te halen, plenty. Verbruik voor zo'n vermogende auto, nieuw, km stand, kleur etc etc etc.
Stiekum toch wel blij dat de andere verkocht waren, anders had ik deze auto nu niet en veel beter had ik niet kunnen krijgen.

AccordTypeaRd wrote:
Dimer wrote:
mr. X wrote:Nee en ja :D

Heb vandaag een auto gekocht, maar misschien dat ik daarmee alsnog wel langs Engeland ga :D :lol:

tijd om je voorstel topic maar eens aan te passen dan :lol:

Mie ook erg nieuwsgierig :D

Zo :D

Klaar, hij is representatief (niet dat hij vreselijk smerig was maargoed) Morgen nog de gehele dag waxxen en dan een paar mooie foto's op een mooie plek, ipv in een vieze schuur met het overtollige water over de gehele vloer.

Hier alvast een spyshot, kijken hoeveel het in één keer raden.

Image

Nagoed, de meeste zullen het wel geraden hebben.. Lijkt me. :roll:

Na veel wikken en wegen is het toch een Civic Type-R geworden, who would have guessed that :lol:
04-2004 is hij van de procutie band komen rollen. Muis grijs, en let op: 17083 km
Beeldschone, compleet originele, auto. Nummer 28775 dus zometeen even bij Sander (Frans?!) zijn lijstje toevoegen
Heb de auto uit Duitsland gehaald, wat een ervaring zeg, je zou het complete verhaal moeten weten/horen.
Nu nog een dag prikken om naar de RDW te gaan en hem te laten keuren en het verdere invoeren te regelen.
1e eigenaar, met al 4 onderhoudsbeurten achter de rug!
Mistlampen, maar helaas geen airco (dit word heel snel ingebouwd, want wat een gemis zeg)

Geen gelul maar foto's:

Op de trailer (vergeten een te maken bij het vertrek van de dealer) dus nu bij een benzine pomp waar we even een stop maakte,
zo 'vies' was hij trouwens toen ik hem kreeg...
Image
Bijna thuis, moesten alleen nog even een stop maken en kon het niet laten een foto te trekken
Image
Hier de eerste foto's van de 'voorbehandelde' auto, morgen waxxen :D
Image
Image
Image
Image
Image
Sexy ass
Image
Image
Close up, zo uit de showroom :D
Image
Interieur, zo schoon dat er een stuk karton in was gelegd haha:
Image
Image
Image
Image
Het hartje:
Image
Image

Vooralsnog genoeg foto's lijkt me.

Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt, aangezien het een andere auto is, en mijn ander topic nogal wat pagina's heeft plus dat ik graag een nieuwe start zou maken.
Katana

Post by Katana »

:lol: Dat dacht ik al! Ha, Ha, het bloed kruipt. K20A :worshippy:

17K km :shock: damn dat is een buitenkansje.

Veel succes ermee :thumbs:

Als je een Airco erin wil laten bouwen is het zeker de moeite waard het even bij Honda Den Bosch na te vragen. Scheelde mij ook veel geld op een oem airco.

Geen kenteken, anders had je zaterdag even langs kunnen komen ermee.
mr. X

Post by mr. X »

Haha :wink:

Ben ook érg blij met die KM stand. Je moet hem eigenlijk in het echt zien. Heb nog erg zitten wikken over een Rode EP3, wel met airco, echter had hij 8000 km meer gelopen voor meer doekoe. En dat vond ik het niet waard. Rood is echter wel een super kleur op een EP, na muis grijs (en zwart) :twisted:
Heb geinformeerd voor de airco, maar dat gaat nog een probleem worden. Deze was namelijk niet meer leverbaar volgens Honda HerVen. Echter had mijn grote Belgische vriend Honda Mullens, toen der tijd ook een Lambda sensor LIGGEN voor de ITR terwijl HerVen een paar weken levertijd op zat. Dus heb ook even contact op genomen, en die zei dat het zeker te bestellen was.
Komt vast wel goed :-)
Het is wel voordelig dat er geen airco in zit ivm invoer. Optie's kosten geld :evil:
Zou me 1750 euro kosten inclusief btw en inclusief inbouw.
In Belgie kostte de onderdelen alleen 1435 euro. Echter hoopte ik van de 1750 euro van Honda HerVen nog 10% vanaf te krijgen ivm. club korting.

*edit
Ohja, morgen vroeg (vandaag :roll :) ga ik gelijk naar het RDW kantoor in Den Bosch. Zonder afspraak kon ik van half 9 tot 12 terecht. Rijden met die auto potverdorie :D ASAP.
Ben benieuwd wat de BPM me gaat kosten. Volgens www.vwe.nl +-2970 maar door de mistlampen optie weet ik het niet zeker.
Katana

Post by Katana »

Ik heb 1179,- betaald incl huurauto 8)
mr. X

Post by mr. X »

Wow, dat is écht weinig!

Maargoed, post erboven ge-edit tergelijk met je reactie.
Eerst maar even de BPM regelen, kost ook redelijk wat doekoe.
Heb namelijk niet veel meer over :lol:
Nieuwe schoenfeters moeten nog maar een paar maanden wachten :lol:

Zó veel mogelijkheden met die auto, yet toch denk ik dat ik hem standaard laat... :roll:

Neig op het moment hééé'l erg naar de TE37's. Om deze onder de CTR te steken, maar eigenlijk ook niet. Meningen?

Katana wrote:Effe naar Engeland geweest? :wink:

En om even terug te komen op Engeland :D , wil graag naar ABP gaan om het onderste te laten 'bijstellen'
Katana

Post by Katana »

De TE37 moet je er gewoon even onder proberen, foto maken en vergelijken.

De mistlampen schroef je er zo uit, laten keuren en daarna er weer inzetten. Remkoeling meneer 8)
jimmy

Post by jimmy »

super man :D echt gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!
veel geluk er mee.
en tot in zolder :D
ToyZ

Post by ToyZ »

Gefeliciteerd, wat een pracht exemplaar.
Overigens zit er zo te zien ook optioneel Xenon verlichting op. Niet verkeerd, al zeg ik hetzelf. Blijft een prachtige en niet veel voorkomende kleur dat Cosmic Grey.
Ben overigens benieuwd hoe de TE37 eronder zullen staan.
Overweeg namelijk zelf ook bronskleurige velgen te laten monteren, maar heb nergens nog een foto gezien op een Cosmic EP3.
D-Rex

Post by D-Rex »

Hele mooie auto en gewoon die TE37's eronder! :thumbs:
RedSun

Post by RedSun »

Netjes!! zeer netjes!! Dikke mooie bijna nieuwe auto onder je kont en dat terwijl je (pas) 19 bent. Netjes hoor!
Nana korobi ya oki
drifter

Post by drifter »

Gefeliciteerd met de aanwinst, zul je gegarandeerd geen spijt van krijgen en zekers een hoop lol.
Alweer een CTR erbij, nog even en het wordt de CTR club. :lol:
CTR #16636
Gangaran

Post by Gangaran »

Maarten, goed bezig. Ziet er goed uit. Gefeliciteerd met je ride. Mooie kleur en ja airco is een must vind ik. Succes verder...
HondArd

Post by HondArd »

Je bent ook zo wisselvallig als het Nederlandse weer, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, éénmaal VTEC, altijd VTEC. Gefeliciteerd met je mooie bolide :thumbs: , en ik zou de TE37's zeker proberen.
boikel

Post by boikel »

Gefeliciteerd met je nieuwe ride. :D

Ik hoop dat je er meer geluk mee hebt dan met de ITR.
Voodoo

Post by Voodoo »

Toch geen BMW geworden (gelukkig), ben blij dat je toch bij Honda bent gebleven. Iig veel plezier met je verse goodlooking ride! 8)
Dimer

Post by Dimer »

nice!

en nu die volks eronder huppa!!

:lol:
vtecmoon

Post by vtecmoon »

zeker mooie CTR...gefeliciteerd!!
Ennuh die Volk moet je eronder plaatsen
Ik had mijn CTR even naar cosmic grey gephotoshopped...zie hier resultaat met bronze velgen:
Image

En ook natuurlijk in CW gekleurt (althans proberen de kleur te evenaren):
Image
VtecBob

Post by VtecBob »

Kreng ^^

Ding is echt gewoon te mooi voor woorden.
Heel veel plezier ervan,

spreek je
Mivabe

Post by Mivabe »

Mooi gebakje! :D

Maarrehh hoe doe je dat op je 19e al zonder werk enzo? Vlgs mij doet ik nl toch wat verkeerd. :lol:
No line here today....
mr. X

Post by mr. X »

:D

Na zoveel tegenslagen lijkt mijn geluk niet meer op te kunnen.

Vandaag naar het dichtst bijzijnde RDW station gereden (13 km) met een ééndagskenteken.
Één telefoontje naar het RDW waarbij je het chassisnummer vermeld en je krijgt een tijdelijk kenteken doorgegeven. In mijn geval X-91-58.
Met dit tijdelijk kenteken mag je ván en náár het RDW rijden.
Dit nummer mag door middel van een stuk papier of stuk karton op de auto bevestigd worden :lol:
Kijk en huiver:
Image
Image

Maargoed, daar aangekomen (zonder afspraak) werden we toch binnen 2 uur geholpen.
Eerst werd de auto technisch gekeurd, daarna hebben we hem gelijk APK laten keuren omdat hij vandaag namelijk precies 3 jaar oud is geworden!!

Hierna gelijk BPM aangifte kunnen doen! Ze hebben niet eens de optie's (Mistlampen 400 euro, radio 250 euro en metallic lak 500 euro) erbij geteld! Dus de BPM viel reuze mee.
Over 3 tot 5 werkdagen zou ik de papieren thuis gestuurd krijgen en dan mag ik rijden!

En wat nog wel leuk is om te vermelden, de auto is van een man geweest die deze 3 dagen voor zijn verjaardag heeft gekocht.
De eerste afgifte staat op 25-05-2004 en, let op, het geboorte jaar van deze man was 28-05-1941 :shock:
Niet normaal hoe de algehele staat van de auto is.
Locked