Ik heb vandaag het volgende laten plaatsen op mijn Honda Integra Type-R
http://www.avb-sports.be/honda/integra/1998-2001/exhaust/header/7800 Samen met een testpipe van Invidia ipv de catalysator, aangesloten met een flens naar 63 mm op mijn catback van buddy club spec 3
Ook heb ik een simota cold air intake.
Is dit een goeie setup of is die catvervanger en header niet goed?
mja, dat is een DC sports JDM 4-1 header denk ik. Op zich niks mis mee. Je hebt wel een ongelofelijke herriebak gebouwd met die mods, damn...
en je air filter verpest het eigenlijk. De originele intake is beter. Of verleng hem, zodat het filter achter de bumper komt te hangen (COLD air intake).
De uitlaat is goed, niet geweldig. De inlaat is bagger.
Oops typo het is een cold air intake hoor :wink:
Deze vrijdag gaat hij op een brug dan kan ik eens fotos nemen :-)
Is het geen probleem dat die header maar 60mm is dan?
baRt wrote:ligt eraan wat je wilt... met een 63/65mm zou je er iets meer uit kunnen persen, maar het verloop van de header en de collector zijn belangrijker...
Is dit niet een 2,5inch collector? 63mm aan de buitenzijde, zoals de meeste 2,5inch collectors en 60mm binnendiameter....
Prijs/kwaliteit is die DC JDM toch best goed?
Wordt iets beter ingeschat dan een peak performance die ik bvb. heb en ik mag niet klagen van het resultaat.
ITR639 wrote:Prijs/kwaliteit is die DC JDM toch best goed? Wordt iets beter ingeschat dan een peak performance die ik bvb. heb en ik mag niet klagen van het resultaat.
Materiaal is niet zo denderend. En de buizen hangen laag. Peak performance buizen hangen nog iets lager. Qua performance gelijk aan OEM Honda JDM spruit.
ITR639 wrote:Prijs/kwaliteit is die DC JDM toch best goed? Wordt iets beter ingeschat dan een peak performance die ik bvb. heb en ik mag niet klagen van het resultaat.
Materiaal is niet zo denderend. En de buizen hangen laag. Peak performance buizen hangen nog iets lager. Qua performance gelijk aan OEM Honda JDM spruit.
Welk JDM spruitstuk hangt eigenlijk het minst laag? OEM?
Welk JDM spruitstuk hangt eigenlijk het minst laag? OEM?
TODA 4-2-1. Want slechts 2 buizen onder je carterpan.
Mijn spruit hangt ook hoog genoeg, zal nooit niets raken daarmee.
En de kwaliteit is zeker beter dan OEM honda spruit hoor. En voor 240 euro kannek ni klagen denk ik