hardcorehonda (08-2010 aangepaste uitlaat)
-
-
Nieuwe spulletjes.....
helaas heb ik aleen de verkeerde strutbar binnen gekregen van de leverancier (na een hoop voorgaand gezijk). EF/CRX ipv EG chassis
Ik wacht nog even af voordat ik die toko tot de grond afbrand op internet.
Wellicht word het wel alsnog netjesopgelost.
Picca's
OEM honda is the BOMB!!!!! hehehehe
foute strutbar... grrrrrrrrrrrrrrrrrr
A-spec racing chasis reinforment zodat ik eindelijk mijn ITR sway op een veilig manier kan monteren.
ARP extended stuts. deze plaats ik gelijk met nieuwe OEM wiellagers en gemodificeerde hubs voor de S2K remmies. (ff crea doen voor de foto)

helaas heb ik aleen de verkeerde strutbar binnen gekregen van de leverancier (na een hoop voorgaand gezijk). EF/CRX ipv EG chassis
Ik wacht nog even af voordat ik die toko tot de grond afbrand op internet.
Wellicht word het wel alsnog netjesopgelost.
Picca's
OEM honda is the BOMB!!!!! hehehehe
foute strutbar... grrrrrrrrrrrrrrrrrr

A-spec racing chasis reinforment zodat ik eindelijk mijn ITR sway op een veilig manier kan monteren.
ARP extended stuts. deze plaats ik gelijk met nieuwe OEM wiellagers en gemodificeerde hubs voor de S2K remmies. (ff crea doen voor de foto)
-
Martin.O wrote:wat is de sterkte van de bouten.staat dat op de verpakking want ik zie het niet op de bout staan
Dit zijn de specs van ARP.
Deze bouten worden beter aangeschreven als bv een SKUNK2 en zeker een blox.
Material:chromemoly steel (heat-treated)
tensile strength rating: 190,000 psi
Thread Size: 12mm x 1.50 RH
Knurl Diameter: 0.485 in.
Underhead Length (in): 2.850 in.
Knurl Length (in): 0.275 in.
Quick Start Nose: Yes
-
Nou na een lange dag sleutelen, liggend onder de auto in een plas regenwater is het toch allemaal gelukt.
Ik heb een mooie accu"krachtsleutel"ding 320nm kunnen lenen.
heb de bouten op hun donder gegeven en ze zijn losgekomen zonder de bussen te verzieken (gelukkig want deze zitten er krap 2jaar onder)
Natuurlijk wel bouten/moeren vervangen en direct de ASR/ITRsway eronder gemaakt.
Iets wat me wel erg stoort is dat ondanks de specs van tein.. mijn auto rechts achter dik 2,5 cm lager stond als linksachter...
Ik heb hierdoor de vork een stuk verder uit moeten draaien.
Tevens staat de auto aan de voorzijde hoger dan achter. LELIJK!!!
Lijkt me niet helemaal de bedoeling
Wellicht dat niels mij hier meer over kan vertellen
Ik ben uiteraard na alles gecheckt te hebben een stukje gaan proefrijden.
Eerst voorzichtig....en langzaam aan harder.
wederom eXtreeeeem verschil...
Geen onderstuur meer maar een heel controleerbare overstuur.
Kont word licht en je hoort de banden achter piepen.
Momenteel met de demping voor en achter gelijk.
hopelijk pakt het niet te negetief uit als ik de ITR sway ook aan de voorzijde plaats.
Naderhand ook de strut gemonteerd...
moest de auto in het midden opkrikken om de strut te kunnen monteren.
Helaas nog geen proefrit kunnen maken.. maar ik denk dat met de grote veranderingen aan de aut, ik het onderscheid toch niet meer kan maken.
Natuurlijk weer foto's (en jah de bumper/uitlaat zijn vies)

Ik heb een mooie accu"krachtsleutel"ding 320nm kunnen lenen.
heb de bouten op hun donder gegeven en ze zijn losgekomen zonder de bussen te verzieken (gelukkig want deze zitten er krap 2jaar onder)
Natuurlijk wel bouten/moeren vervangen en direct de ASR/ITRsway eronder gemaakt.
Iets wat me wel erg stoort is dat ondanks de specs van tein.. mijn auto rechts achter dik 2,5 cm lager stond als linksachter...
Ik heb hierdoor de vork een stuk verder uit moeten draaien.
Tevens staat de auto aan de voorzijde hoger dan achter. LELIJK!!!
Lijkt me niet helemaal de bedoeling
Wellicht dat niels mij hier meer over kan vertellen
Ik ben uiteraard na alles gecheckt te hebben een stukje gaan proefrijden.
Eerst voorzichtig....en langzaam aan harder.
wederom eXtreeeeem verschil...
Geen onderstuur meer maar een heel controleerbare overstuur.
Kont word licht en je hoort de banden achter piepen.
Momenteel met de demping voor en achter gelijk.
hopelijk pakt het niet te negetief uit als ik de ITR sway ook aan de voorzijde plaats.
Naderhand ook de strut gemonteerd...
moest de auto in het midden opkrikken om de strut te kunnen monteren.
Helaas nog geen proefrit kunnen maken.. maar ik denk dat met de grote veranderingen aan de aut, ik het onderscheid toch niet meer kan maken.
Natuurlijk weer foto's (en jah de bumper/uitlaat zijn vies)
als je de voorste sway ero pgooit wil ie weer wat meer rechtdoor... zet de demping voor wat harder dan achter en je kunt het weer wat terugbrengen naar hoe het nu is (of beter: hoe je het wilt!)
over dat hoogteverschil: typisch! had de oude CRX van Niels ook (koni geel met Chiel Bos weet je nog) en mijn EK3 had het met de Teins ook, de ITR heeft het met de Teins weer niet (tenminste, niet zo extreem als jij het nu beschrijft)
Wel heb ik ook het voor hoger dan achter probleem... kwestie van beetje mee spelen totdat function en form een goede verhouding hebben
over dat hoogteverschil: typisch! had de oude CRX van Niels ook (koni geel met Chiel Bos weet je nog) en mijn EK3 had het met de Teins ook, de ITR heeft het met de Teins weer niet (tenminste, niet zo extreem als jij het nu beschrijft)
Wel heb ik ook het voor hoger dan achter probleem... kwestie van beetje mee spelen totdat function en form een goede verhouding hebben

-
-
-
vers van de pers...
Foto's gemaakt door MIKE van B.A.S waar de swap gedaan wordt.
Bedankt kerel dat je tijd hebt gezien om toch foto's foto's te maken.
ERUIT en ERIN
modifcatie aan de oliepan zodat we lekvrij en veilig de juiste olie temp kunnen meten.
Extra bung met bosch sensor in de racecat zodat de originele O² kan blijven zitten.
geen gekloot met verwarming uitzetten/foppen en OEM om op terug te kunnen vallen bij APK.

Foto's gemaakt door MIKE van B.A.S waar de swap gedaan wordt.
Bedankt kerel dat je tijd hebt gezien om toch foto's foto's te maken.
ERUIT en ERIN
modifcatie aan de oliepan zodat we lekvrij en veilig de juiste olie temp kunnen meten.
Extra bung met bosch sensor in de racecat zodat de originele O² kan blijven zitten.
geen gekloot met verwarming uitzetten/foppen en OEM om op terug te kunnen vallen bij APK.
-
-
Ik heb ene paar leuke foto's mogen ontvangen van hardcorewezzzz
Wezzz heeft me gered door samen met zijn pa De hubs af te draaien voor de toekomstige s2k remmen.
De hubs moesten iets sneller onder de auto dan verwacht en door de naaistreek van een locaal bedrijf waren de hubs nog niet klaar.
bedankt wez... en super dat je ff foto's hebt gemaakt... daar zijn we dol op.

Wezzz heeft me gered door samen met zijn pa De hubs af te draaien voor de toekomstige s2k remmen.
De hubs moesten iets sneller onder de auto dan verwacht en door de naaistreek van een locaal bedrijf waren de hubs nog niet klaar.
bedankt wez... en super dat je ff foto's hebt gemaakt... daar zijn we dol op.