MeijerR wrote:K&N heeft de prijs van de Typhoon kit een "beetje"aangepast!!!
Ik had goeie verhalen gelezen over de typhoon kit voor de ATR , dus die kwam om mijn things to do lijst. Even informeren bij de importeur EFKA import . In dec 2006 was de prijs 364 EURO. Dat is een redelijk hoog bedrag , maar had het er wel voor over. Maar niet direct besteld , de winter komt eraan dus ik wacht nog wel even op het mooie weer. Maart 2007, ik wil een typhoon kit bestellen , blijkt dat ze de prijzen aangepast hebben met een stijging van 28.5% ja je leest het goed 28,5% dus de prijs is nu 468,75 EURO. Ik heb veel over voor m'n hobby maar dit gaat me echt te ver, hebben ze hem van goud gemaakt ofzo? M'n bek viel er van open toen ik die prijs las. Dus nu maar even verder zoeken naar iets anders , of misschien heeft iemand nog tips. Dan hoor ik het graag.
Miscchien heeft TCC nog enkele liggen tegen de oude prijs? Zowiezo krijg je bij TCC clubkorting als lid van de Type-R club.
Edit: Ik zit niet op te letten :roll: , je was al bij hun langs geweest zie ik nu... :lol:
Heren, is het wel de moeite waard?!!
Al het geld.....voor een paar buizen?!
Heb al een ATR met CAI gevoel en gehoord (Thx Voodoo),maar vind het nog steeds een berg geld...
LCR wrote:Heren, is het wel de moeite waard?!! Al het geld.....voor een paar buizen?! Heb al een ATR met CAI gevoel en gehoord (Thx Voodoo),maar vind het nog steeds een berg geld...
Het gevoel en geluid dat ik al gekweekt heb uit mijn 1.8 VTEC met Injen CAI, is het geld meer dan waard geweest.. Laat staan wat een Injen kan doen met een ATR!! 8)
Cijfers van de producent zelf ja, neem die maar met een korrel zout!
Als je 5 pk meer hebt en 10 koppel meer mag je blij zijn!
Het is de combinatie van inlaat en uitlaat vervangen wat je deftige performance boost geeft. En trouwens elke cold air intake is bena hetzelfde buiten het logo!
Sinister wrote:Cijfers van de producent zelf ja, neem die maar met een korrel zout! Als je 5 pk meer hebt en 10 koppel meer mag je blij zijn! Het is de combinatie van inlaat en uitlaat vervangen wat je deftige performance boost geeft. En trouwens elke cold air intake is bena hetzelfde buiten het logo!
Cijfers van de producent zelf? Dacht het niet! Deze uitdraai komt uit een uitgebreide intake test, wel voor een K20a rsx maar toch zegt dit wel iets over de verschillen in de intakes.
http://www.clubrsx.com/cr/SSPTIT.html
En natuurlijk alleen een cai intake erop knallen geeft je geen 20 pk winst, maar in combinatie met een goede header, catback en op elkaar afgestelde software wel.
Bovenstaande grafiek is een vergelijking met standaard k20a met injen cold air intake en magnaflow einddemper (standaard diameter), tegen stock airbox en dezelfde magnaflow einddemper.
Ja schrijft dat er dan direct bij he met uw gezever!
Ge doet precies of ne cold air een wondermiddel is da u 20 pk meer levert
Terwijl iedereen weet da ge er normaal nog geen 10 uithaalt zonder andere mods!
Sinister wrote:Ja schrijft dat er dan direct bij he met uw gezever! Ge doet precies of ne cold air een wondermiddel is da u 20 pk meer levert Terwijl iedereen weet da ge er normaal nog geen 10 uithaalt zonder andere mods!
Nee maak je daar geen zorgen om, ik ken HH al even.
Ik kan slecht tegen vlaams wat fonetisch geschreven wordt. Nu ik er eens over nadenk vind ik fonetisch Nederlands ook vervelend. Brrr MSN bReEzAh taal...