IvoG wrote:Op zich kan het verwijderen van de binnenvoering van de wielkast genoeg zijn om erbij te komen.
Om de resonatorbox te verwijderen moet je wel de bumper demonteren anders krijg je volgens mij nooit de voorste bout eruit. Voor het vervangen van het filter zou het vewijderen van de binnenvoering genoeg kunnen zijn.
Katana wrote:Nice 8) heb je nog zaken moeten aanpassen?
Ja , heb een paar vacuumslangen moeten aanpassen en het bevestigingspunt van de buis ook. Als je goed kijkt op de laatste foto kun je zien daar waar de buis naar de bumper gaat ,dat daar een strip zit. Normaal zit er een standaard strip op die wijst naar voren en zit dan precies tegen de achterkant van de koplamp. Heb er een stukje afgezaagd gaatje in geboord een met een strip bevestigd aan de rechterkant (achter de accu). Daar zit een bevestigingspunt van de oude intake. Voor de rest paste het allemaal best. Ben er al met al ongveer 3 uurtjes mee bezig geweest.
Bijhouden van je filter is de key word, het spul wat je erop spuit houdt genoeg buiten lijkt me.
Misschien is het ook wel beter om zonder hydro shield te rijden , maar heb er toch voor gekozen om het eerst zo te doen. Het is ook de eerst auto voor mij waar een CAI opzit . Wil het even een paar weken aankijken, dan het filter even checken en misschien doe ik het dan zonder hydro schield.
Dit is ook erg makkelijk te doen voor een dyno dag.
Van te voren even de binnen voering van de wielkast eruit wippen, en als hij op de bank gestript staat hoef je alleen de sok er maar vanaf te trekken.
Had ook graag gezien wat het verschil is tussen de 15" stock velgen en de 3 kilo zwaardere 17" TE's