ATS , Nieuwe foto's met zomerbanden....

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
MeijerR
Posts: 93
Joined: Sun Oct 08, 2006 11:05 am

Post by MeijerR »

CTR-Voorburg wrote:Hoi Dennis zien we 1 april in Assen??



Nee , helaas .
Denk dat ik nog wel ff kom kijken maar sta zelf er niet tussen.
revo
Posts: 15
Joined: Sun Mar 18, 2007 7:31 pm

foto's

Post by revo »

hallo, in het bijzonder dennis als je wilt mag je wel even contact opnemen met me over het plaatsen van jouw foto's graag na 19.00 uur bvd ggrimmius

(aangepast door tel nummer weg te halen, voorkom je een hoop vervelende telefoontjes mee. Gr.Frans)
accord driver
MeijerR
Posts: 93
Joined: Sun Oct 08, 2006 11:05 am

Post by MeijerR »

Nu met Injen CAI:

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Ziet er goed uit :thumbs:
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Mooi. Maar moet de bumper er dan altijd af als je de filter wilt reinigen?
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Op zich kan het verwijderen van de binnenvoering van de wielkast genoeg zijn om erbij te komen.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Nice 8) heb je nog zaken moeten aanpassen?
MeijerR
Posts: 93
Joined: Sun Oct 08, 2006 11:05 am

Post by MeijerR »

IvoG wrote:Op zich kan het verwijderen van de binnenvoering van de wielkast genoeg zijn om erbij te komen.


Om de resonatorbox te verwijderen moet je wel de bumper demonteren anders krijg je volgens mij nooit de voorste bout eruit. Voor het vervangen van het filter zou het vewijderen van de binnenvoering genoeg kunnen zijn.
MeijerR
Posts: 93
Joined: Sun Oct 08, 2006 11:05 am

Post by MeijerR »

Katana wrote:Nice 8) heb je nog zaken moeten aanpassen?


Ja , heb een paar vacuumslangen moeten aanpassen en het bevestigingspunt van de buis ook. Als je goed kijkt op de laatste foto kun je zien daar waar de buis naar de bumper gaat ,dat daar een strip zit. Normaal zit er een standaard strip op die wijst naar voren en zit dan precies tegen de achterkant van de koplamp. Heb er een stukje afgezaagd gaatje in geboord een met een strip bevestigd aan de rechterkant (achter de accu). Daar zit een bevestigingspunt van de oude intake. Voor de rest paste het allemaal best. Ben er al met al ongveer 3 uurtjes mee bezig geweest.
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Die gaat ni veel lucht meer zuigen met die hydro shield ervoor moet ik zeggen. Hoeveel pk heeft die auto?
MeijerR
Posts: 93
Joined: Sun Oct 08, 2006 11:05 am

Post by MeijerR »

Sinister wrote:Die gaat ni veel lucht meer zuigen met die hydro shield ervoor moet ik zeggen. Hoeveel pk heeft die auto?


Een ATR heeft standaard 212 pk . Heb je ervaring met het hydro shield dan?
En er komt lucht genoeg in hoor , daar ben ik niet bang voor. :wink:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ik denk dat het ook een hoop zal schelen.

Zolang je niet in een plas met water gaat staan, is zo'n hydro shield een beetje té.

Bijhouden van je filter is de key word, het spul wat je erop spuit houdt genoeg buiten lijkt me.
MeijerR
Posts: 93
Joined: Sun Oct 08, 2006 11:05 am

Post by MeijerR »

mr. X wrote:Ik denk dat het ook een hoop zal schelen.

Zolang je niet in een plas met water gaat staan, is zo'n hydro shield een beetje té.

Bijhouden van je filter is de key word, het spul wat je erop spuit houdt genoeg buiten lijkt me.


Misschien is het ook wel beter om zonder hydro shield te rijden , maar heb er toch voor gekozen om het eerst zo te doen. Het is ook de eerst auto voor mij waar een CAI opzit . Wil het even een paar weken aankijken, dan het filter even checken en misschien doe ik het dan zonder hydro schield.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Er gaat niets boven zeker weten :thumbs:

Probeer het maar eens, je zou het eigenlijk op een testbank moeten vergelijken.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

mr. X wrote:Er gaat niets boven zeker weten :thumbs:

Probeer het maar eens, je zou het eigenlijk op een testbank moeten vergelijken.


Goeie voor een volgende dynodag, bij mijn Typhoon zit er ook een en zou volgens de fabrikant geen verschil maken
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Dit is ook erg makkelijk te doen voor een dyno dag.
Van te voren even de binnen voering van de wielkast eruit wippen, en als hij op de bank gestript staat hoef je alleen de sok er maar vanaf te trekken.

Had ook graag gezien wat het verschil is tussen de 15" stock velgen en de 3 kilo zwaardere 17" TE's

Maar zo kun je blijven testen..

Group-buy voor een testbank? :lol:
MeijerR
Posts: 93
Joined: Sun Oct 08, 2006 11:05 am

Post by MeijerR »

Even weer een update: Vandaag de KW Variant 1 eronder gekregen, en moet zeggen bevalt super goed!!

Image

Image

Image

Image
slED9e
Posts: 398
Joined: Sun Jun 25, 2006 9:09 pm

Post by slED9e »

lookin' good :D
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Mooi hoor!
DC2
Posts: 1088
Joined: Fri Sep 26, 2003 3:43 pm

Post by DC2 »

Ziet er goed uit! 8)
Locked