Van 0-100km/u in ...... (gemeten met GPS Performance)

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
VtecBob

Post by VtecBob »

mr. X wrote:Met mijn ITR was het even een paar keer doorslippen van de wielen de snelste manier om echt rap uit de voeten te komen.

Goede banden, goed opgewarmd :!::!:, even op een 3, 4000 toeren houden en dan zo snel mogelijk de koppeling laten opkomen zonder dat hij voluit begint te slippen maar ook zonder dat hij weer onder de 3, 4000 toeren komt.

*edit
Ik had 2 filmpjes op (ik dacht youtube) gezet. Ééntje waarbij ik tegen een sub 'sprint' en eentje waarbij ik snel wegtrek..
Echter kan ik ze niet terug vinden. Had ze volgens mij ook beide op het forum gezet.

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... nvidia+130

Alstu 8)
mr. X

Post by mr. X »

Dankje! Kon hem echt niet meer vinden.
Wazzzup

Post by Wazzzup »

Ik heb gisteravond een aantal runs gedaan met GPS Performance op mijn mio 168.
Eerst een paar keer met de coupe zat ik steeds op 5.500 en 6.000.
Later met mijn crx en zat ik tussen de 6.000 en 6.500.
Heb de coupe al eens met de G-tech Pro een 5.8 meende ik neergezet.
Runs zijn gedaan in normale opstelling.
Pzero met normale baden druk.
We Come In Peace, Shoot To Kill.
Jo&

Post by Jo& »

VtecBob wrote:
mr. X wrote:Met mijn ITR was het even een paar keer doorslippen van de wielen de snelste manier om echt rap uit de voeten te komen.

Goede banden, goed opgewarmd :!::!:, even op een 3, 4000 toeren houden en dan zo snel mogelijk de koppeling laten opkomen zonder dat hij voluit begint te slippen maar ook zonder dat hij weer onder de 3, 4000 toeren komt.

*edit
Ik had 2 filmpjes op (ik dacht youtube) gezet. Ééntje waarbij ik tegen een sub 'sprint' en eentje waarbij ik snel wegtrek..
Echter kan ik ze niet terug vinden. Had ze volgens mij ook beide op het forum gezet.

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... nvidia+130

Alstu 8)

Alsjeblieft:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1530587616

Beetje jammer dat hij je er gruwlijk uit rijd! :twisted:
mr. X

Post by mr. X »

Die kon ik óók al niet vinden haha.
Rechtuit was hij idd sneller (nja niet zo moeilijk aangezien een andere uitlaat bij zo'n ding al overdreven veel verschil maakt)

In de bochten was verschil Nihil.. Hij reed daarna alleen té asociaal over een doorgetrokkenstreep heen om me kwijt te rijden.. Nja, moet wel leuk blijven.
Jo&

Post by Jo& »

Als ik goed kijk rijd hij je óók in de bochten kwijt... Alleen rijd hij een stuk voor jou en stopt hij met gassen omdat hij in wilt voegen... Terwijl jij nog in de bocht zit...
juggie

Post by juggie »

Soms moet je je meerdere erkennen. De sub is sneller. Jammer dattie zo lelijk is en een boxermotor heeft?

juggie (vind het geluid van een boxermotor maar niks, het is net of niet alle cilinders meedoen..)
Sinan

Post by Sinan »

ik heb niks tegen Subaru, vind het een mooie auto en snel is hij ook.
alleen N/A kun je (naar mijn mening) niet vergelijken met Turbo.'
ik zou wel een N/A willen zien van Subaru !
HONDA

Post by HONDA »

Die is er gewoon, dat heet een Impreza GL en die zijn voornamelijk verkocht aan bejaarden.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
hardcorehonda

Post by hardcorehonda »

goh? niemand heeft commentaar op de manier van rijden en de plaats op het filmpje...???

dan ben ik zeker de enige?
Sinan

Post by Sinan »

VTECCIE wrote:Die is er gewoon, dat heet een Impreza GL en die zijn voornamelijk verkocht aan bejaarden.

ik bedoel dus een speciale versie en dat ze zonder turbo het maximale of bijna maximale halen uit een blok
mr. X

Post by mr. X »

hardcorehonda wrote:goh? niemand heeft commentaar op de manier van rijden en de plaats op het filmpje...???

dan ben ik zeker de enige?

Blijkbaar, aangezien niemand er op reageert. Maar brand los...
hardcorehonda

Post by hardcorehonda »

Ik brand niet los....
Bekijk het filmpje zelf maar goed....
Je waarschijnlijk oud en wijs genoeg om zelf in te zien wat er niet slim aan is...
mr. X

Post by mr. X »

Joh, ik hoef hem niet te bekijken, zat zelf achter het stuur, en ik weet echt niet waar je het over hebt.
Die bochten, waar dit filmpje is gemaakt, heb ik ten eerste ontelbaar veel keren genomen, en ten 2e is daar geen ander verkeer wat gevaar op kan leveren :?: :!:
Wat die sub doet op het eind van het filmpje, nog eens even lekker op het gas blijven staan en wat auto's over de doogetrokken streep inhalen, terwijl die strook van de (3 baans) snelweg een afrit word met een niet al te lange uitvoeg strook. Waarna hij alsnog recht door moest.. DAT was niet slim..
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Hmmmm, ben het toch met hardcorehonda eens, iedereen rijdt wel eens een beetje tegen de limiet, is op zich niet zo erg, maar sommige dingen hoeven dan nog niet uitgehaald te worden.
Image
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Ik denk dat de meeste problemen hebben met dat kruispunt wat je ergens ver boven de 170 overknalt...... Einde 4 versnelling?
mr. X

Post by mr. X »

ah!
Dat kruispunt is bij een industrie terreintje. Het is daar open zicht en kunt ver van te voren mensen zien aankomen.
Voor de stoplichten ligt ook nog eens een rotonde waardoor eventuele snelheid er grotendeels er uit zou zijn, mocht er een gek hem door rood licht ervoor willen gooien.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Zoals bv een zieken auto ofzo?
mr. X

Post by mr. X »

Achja..

Zo'n discussie kan eindeloos worden gevoerd. Ik denk dat er minder ongelukken gebeuren met mensen die harder rijden dan is toegestaan, dan mensen die zitten te slapen achter het stuur.

Maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld..
Laten we on-topic gaan alsjeblieft want dit heeft geen zin.
juggie

Post by juggie »

mr. X wrote:Achja..

Zo'n discussie kan eindeloos worden gevoerd. Ik denk dat er minder ongelukken gebeuren met mensen die harder rijden dan is toegestaan, dan mensen die zitten te slapen achter het stuur.

Maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld..
Laten we on-topic gaan alsjeblieft want dit heeft geen zin.

Precies nog iemand GPS performance gebruikt?
let op: kan één seconde afwijken controleer de grafiek.
Locked