Small update:
Eindelijk kwam mijn Autometer triple gauge pad binnen, dus eindelijk kunnen mijn metertjes gemonteerd worden. (Thanks again Taner!)
OEM Honda EK4 velgen met nieuwe Toyo T1R's (komen er binnen een paar weken onder)
Gisteravond heb ik de Takata extended bolts en reinforcement plates besteld, zodat ik veilig(er) mijn gordels kan gaan gebruiken. Zodra ze binnen zijn gaan de Takata's erin! Ongeveer een week of 3. Oh, en alvast een setje Ferodo DS2500 blokken voor de ITR remmen...
Recent ben ik eens met een spons, wat doeken en een sopje onder de motorkap en in alle kleine hoekjes en kieren van de auto gedoken. Juist, die plekjes waar je niet altijd aan denkt/bijkomt. Veel werk, maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf. 8)
Things to do:
-Nieuwe kentekenplaathouder-houder bestellen, deze is niet helemaal fris meer en daar baal ik van.
-Meterhouder monteren en de meters aansluiten.
-Eindelijk de veerpootbrug achter-boven monteren (bye-bye achterbank & zijpanelen), de fender-braces en ook de beide onderste veerpootbruggen monteren.
Als dit allemaal gebeurd is zullen we waarschijnlijk wel tegen het einde van de zomer zitten en dan kan Martin beginnen met de 5-lug conversie!
En daarna? De rolkooi en nieuwe schroefset.
Werk genoeg dus nog