ff voorstellen Blowie

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Blowie

ff voorstellen Blowie

Post by Blowie »

VTECCIE wrote:@Blowie
Ik vraag je nogmaals je voor te stellen zoals het hoort anders ben ik genoodzaakt je account te blokkeren. Zo moeilijk is het toch niet lijkt me...

*zucht*

Ik ben Blowie, student, 19 jaar en junior van genesis. ben japanse sport auto enthusiast met name nissan en mazda.
http://www.az350.com
[url]my350z.com[/url]
genesis

Post by genesis »

En dan met name de geblazen versies, totdat je na de proefrit met de 350Z inzag dat wat je wil (driften) ook te combineren is met een snelle circuit auto atmosferisch.

Genesis

P.s.: Plaats nogt even wat foto's van beide auto's met ons. :wink:
Blowie

Post by Blowie »

genesis wrote:En dan met name de geblazen versies, totdat je na de proefrit met de 350Z inzag dat wat je wil (driften) ook te combineren is met een snelle circuit auto atmosferisch.

Genesis

P.s.: Plaats nogt even wat foto's van beide auto's met ons. :wink:

geblazen of ongeblazen beiden hebben positieve en negatieve punten.

Image
Image
Image

helaas digitale camera vergeten dus foto's met mijn telefoon moeten maken. dit was een '03 350Z met 280PK (VQ35DE).
[url]my350z.com[/url]
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Hierbij officieel welkom!
HONDA

Post by HONDA »

Je bent al verder als mij met die proefrit. Mij belt Nissan gewoon niet terug...

En bedankt overigens.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Blowie

Post by Blowie »

VTECCIE wrote:Je bent al verder als mij met die proefrit. Mij belt Nissan gewoon niet terug...

En bedankt overigens.

klinkt misschien heel lullig maar misschien verkeerde indruk gemaakt. verkopers bij de dealers vinden zichzelf nogal bijzonder.

we gaan nu ook proefritten regelen (als dat zo 123 wil lukken) voor een M3, RX-8 en een porsch boxter ter vergelijking tegenover de andere modellen.
[url]my350z.com[/url]
mr. X

Post by mr. X »

And for what? de lol...?
Ik vind het behoorlijk zielig, maargoed, dat is mijn mening en weer voor een ander topic.
Blowie

Post by Blowie »

mr. X wrote:And for what? de lol...?
Ik vind het behoorlijk zielig, maargoed, dat is mijn mening en weer voor een ander topic.

voor een toekomstige auto ? :-? nog meer nuttige dingen te melden ?
[url]my350z.com[/url]
mr. X

Post by mr. X »

Nee die van jou was geweldig met je uitgesproken mening.

Ik ben benieuwd wat voor een het word. Als het niet binnen nu en een half jaar is, mag ik het dan alsnog zielig vinden?
HONDA

Post by HONDA »

@Blowie
Die verkeerde indruk valt wel mee gok ik zo. Ik heb Nissan Nederland aan de lijn gehad en de medewerker was zeer vriendelijk en positief. Hij zou het verzoek doorspelen naar twee lokale dealers en die zouden contact opnemen. Nou bij die gedachte is het ook gebleven...

Nou ja Nissan NL belde tenminste nog. Honda NL reageert helemaal niet... schijnbaar is mijn geld niet goed genoeg en verkopen ze al zat wagens.

Triest is het gewoon!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X

Post by mr. X »

Blowie

Heel volwassen om mij te quoten zodat IK niets meer kan veranderen, en terwijl ik dat niet doe, ga je wel je eigen post veranderen...
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Welkom Blowie.
Blowie

Post by Blowie »

Die verkeerde indruk valt wel mee gok ik zo. Ik heb Nissan Nederland aan de lijn gehad en de medewerker was zeer vriendelijk en positief. Hij zou het verzoek doorspelen naar twee lokale dealers en die zouden contact opnemen. Nou bij die gedachte is het ook gebleven...

Nou ja Nissan NL belde tenminste nog. Honda NL reageert helemaal niet... schijnbaar is mijn geld niet goed genoeg en verkopen ze al zat wagens.

Triest is het gewoon!

ik zou zeggen, probeer de nissan dealer in dordrecht :wink: loopt daar een verkoper rond met rood haar, beetje rare kerel en praat door je heen, maar hij wil graag de 350Z verkopen.

mr. X wrote:Blowie

Heel volwassen om mij te quoten zodat IK niets meer kan veranderen, en terwijl ik dat niet doe, ga je wel je eigen post veranderen...

je zou slimmer moeten wezen.
[url]my350z.com[/url]
genesis

Post by genesis »

mr. X wrote:And for what? de lol...?

De reden om dat te doen is om goed te weten waar we over praten, en te weten welke auto het best bij ons past voor de toekomst.

Tevens vergd het een grondige voorbereiding om te weten welk type en hoe verder uit te bouwen voor welk budget waar het beste te kopen al gauw 2 jaar als we geen glijer willen maken.

De proef ritten hebben betrekking op 3 potentiele kopers waaronder ikzelf (indien ik over ga tot aanschaf verkoop ik daarna pas met Honda in stukken, want ik wil niet zonder hobby auto komen te zitten)

Blowie haalt dit jaar zijn rijbewijs en is volgend jaar klaar met zijn studie, waarna ik verwacht dat hij voor (weinig) kostgeld nog wel enkele jaren thuis zal zitten en met zijn salaris zal hij dan al heel snel de beoogde auto kunnen aanschaffen.

De derde persoon in kwestie zal verwacht ik nav van de verdere testritten binnen 2 weken a 2 maanden de auto kopen die hem het best bevalt, gaat in eerste instantie voor een Boxter, maar hij zou nog wel eens (aangenaam) verrast kunnen worden. (de 350Z ervaring was ook zeer positief voor hem)

Genesis
genesis

Post by genesis »

Triest is het gewoon!

Mijn indruk van Nissan Nederland is dat ze misschien niet zouden verwachten dat er misschien toch meer interesse is van " hardcore" sportieve rijders uit Nederland met interesse in de verdere mogelijkheden die dit model in zich bergt. Want de verkoper in Dordrecht kon ook niet veel meer vertellen dat ze regelmatig een 350Z verkochten maar verdere sportieve mogelijkheden had hij verder geen ervaringen mee. Dit ligt bij Honda dealers en b.v. Impreza anders, ik denk dat dit model nog wel eens een cult status zou kunnen bereiken, want in Duitsland word het zeker bezien als een volwaardige circuit wagen voor hobby gebruik. (je ziet ze ook vaak op de Nordschleife)

Genesis
HondArd

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Blowie. Wat is je echte naam trouwens?
Blowie

Post by Blowie »

AccordTypeaRd wrote:Welkom :zwaaien: Blowie. Wat is je echte naam trouwens?

Jo :wink:
[url]my350z.com[/url]
HondArd

Post by HondArd »

Blowie wrote:
AccordTypeaRd wrote:Welkom :zwaaien: Blowie. Wat is je echte naam trouwens?

Jo :wink:

Jo!!! Welkom!!! :D
Voodoo

Post by Voodoo »

Het heeft even geduurd, maar alsnog welkom op het forum :-)
becas©

Post by becas© »

Welkom!

Wat voor auto wil je aanschaffen als 1ste wagen? Meteen een porsche, nissan of BMW sportwagen?
Locked