mr. X wrote:And for what? de lol...?
Ik vind het behoorlijk zielig, maargoed, dat is mijn mening en weer voor een ander topic.
De reden om dat te doen is om goed te weten waar we over praten, en te weten welke auto het best bij ons past voor de toekomst.
Tevens vergd het een grondige voorbereiding om te weten welk type en hoe verder uit te bouwen voor welk budget waar het beste te kopen al gauw 2 jaar als we geen glijer willen maken.
De proef ritten hebben betrekking op 3 potentiele kopers waaronder ikzelf (indien ik over ga tot aanschaf verkoop ik daarna pas met Honda in stukken, want ik wil niet zonder hobby auto komen te zitten)
Blowie haalt dit jaar zijn rijbewijs en is volgend jaar klaar met zijn studie, waarna ik verwacht dat hij voor (weinig) kostgeld nog wel enkele jaren thuis zal zitten en met zijn salaris zal hij dan al heel snel de beoogde auto kunnen aanschaffen.
De derde persoon in kwestie zal verwacht ik nav van de verdere testritten binnen 2 weken a 2 maanden de auto kopen die hem het best bevalt, gaat in eerste instantie voor een Boxter, maar hij zou nog wel eens (aangenaam) verrast kunnen worden. (de 350Z ervaring was ook zeer positief voor hem)
Genesis