AccordTypeaRd wrote:Puur ter interesse, maar hoeveel mensen zouden geïnteresseerd zijn in een group-buy, onder welke voorwaarden en op welke termijn? Ikzelf enkel als de auto linksgestuurd is, kan rijden op RON98, niet begrensd op snelheid, teller in km's, als kleur CW, standaard versie (dus geen Mugen) en pas tegen 2010. Een andere auto kan ik (en wil ik) me op dit moment niet veroorloven.
Ard, waarom wil je hem op ron 98 hebben? Ron 95 is toch goedkoper ?
Ik krijg bij een CTR een iets sportiever gevoel, ik zie mijzelf pas een ATR, of überhaupt een Accord, als ik een stuk ouder ben. Over een jaar of tien...
Vandaag nog eentje gezien (geen Type R dan,maar wel WIT). Tis van de gemeente Amsterdam. Zat een tijdje erna te staren. Het is iid een MOOIE, die 4 deurs Civic
Er rijdt ook een orange Hybride bij mij in de buurt.Af-schuw-e-lijk....Toch maar een CW aub ( de velgen ook )
Hmm, Hybride is in nu. Maar er is ook animo voor aardgas. Toen ik nog studentje was op de HvA hadden we ooit een project gedaan voor een bedrijf die aardgas in Nederland weer wilde introduceren. Doet het niet slecht hoorde ik laats nog... 8)
Op een van de folders stond een Honda EK lekker thuis te tanken uit een gasinstallatie :lol: Zelfde gas dat mevrouwtje gebruikt in de keuken om te koken
Mensen zeggen dat ie in 2010 geintroduceert wordt in Amerika. Lijkt me erg stug hoor dan is het al een vrij oude auto denk niet dat mensen er echt naar om zullen kijken aangezien ze er ook een Mugen sedan hebben en de Si.
S.J. wrote:Mensen zeggen dat ie in 2010 geintroduceert wordt in Amerika. Lijkt me erg stug hoor dan is het al een vrij oude auto denk niet dat mensen er echt naar om zullen kijken aangezien ze er ook een Mugen sedan hebben en de Si.
de ITR en de Accord Coupe hebben er ook erg lang over gedaan om naar NL te komen, dus zo raar zou het niet zijn