G*Dver de g*dver raam gebarsten

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
wilco

Post by wilco »

Martin.O wrote:kapper :evil:

Hahaha ..vrouwen :lol:
ITR1689

Post by ITR1689 »

RedSun wrote:Maar OEM ruiten is onzin. Honda ruiten komen ook bij Sekurit vandaan.
Zit alleen een Honda stickertje op. Honda maakt namelijk zelf geen glas net zoals geen enkel automerk dat doet. Overigens is Sekurit wel een A merk. Er zijn in europa uberhaupt maar 4 glasleveranciers.

OEM Integra Type R ruiten zijn gemaakt door ASAHI. Made in Japan! Zie Honda EPC voor correcte art. nummer. Anders krijg je mischien een dikkere/zwaardere Acura Integra GSR/Type R ruit.
autodre

Post by autodre »

Ben ik weer :) Carglass belde vanochtend dat ze vanmiddag niet kunnen komen. Ze monteur heeft het raam nl 'kapot' laten vallen/tijdens rijden whatever :)

DUS...

Dealer of autotaalglas?
roblom

Post by roblom »

Ik zeg dealer maar das natuurlijk je eigen keuze.
RedSun

Post by RedSun »

Autotaalglas!

Welke vestiging is het dichts bij bij jou? Waar woon je?

p.s. daarom is Carglass knudde...hele dagen ben je met ruiten bezig en nog kun je er niet mee omgaan.....
Nana korobi ya oki
autodre

Post by autodre »

RedSun wrote:Autotaalglas!

Welke vestiging is het dichts bij bij jou? Waar woon je?

p.s. daarom is Carglass knudde...hele dagen ben je met ruiten bezig en nog kun je er niet mee omgaan.....

woon in Castricum. En de website raadt ALKMAAR aan...(waarom is autotaalglas zoveel beter?)
VTEClover

honda

Post by VTEClover »

hier in belgie heb ik bij de hondadealer 620 euro betaald !!!!! en bij een andere hondadealer zou het 730 geweest zijn!! STRANGE
ruit,plaatsing met nieuwe rubbers

ook dc2
greetz
autodre

Re: honda

Post by autodre »

VTEClover wrote:hier in belgie heb ik bij de hondadealer 620 euro betaald !!!!! en bij een andere hondadealer zou het 730 geweest zijn!! STRANGE
ruit,plaatsing met nieuwe rubbers

ook dc2
greetz

Ja, dat zou kunnen. Maar ik betaal alleen een deel van het eigen risico
autodre

Post by autodre »

Okee afspraak gemaakt :) Ik ga langs. Ze wilde de auto ook wel ophalen, maar ik vroeg of je mocht kijken. Hij zei datie dat leuk vond..Dus ik breng hem morgen, en ze gaan er meteen mee aan de slag...
RedSun

Post by RedSun »

Mocht je klachten hebben laat het mij ff weten. En vraag maar voor de grap hoe het zit met autoruiten en waar ze vandaan komen en welke Honda gebruikt.

Je hebt trouwens kans dat als je het bij de dealer laat doen je geen korting op je ER krijgt. Meeste verzekeraars hebben afspraken met Carglass en Autotaalglas.
Nana korobi ya oki
autodre

Post by autodre »

RedSun wrote:Mocht je klachten hebben laat het mij ff weten. En vraag maar voor de grap hoe het zit met autoruiten en waar ze vandaan komen en welke Honda gebruikt.

Je hebt trouwens kans dat als je het bij de dealer laat doen je geen korting op je ER krijgt. Meeste verzekeraars hebben afspraken met Carglass en Autotaalglas.

Ja nagevraagd. Idd 50% korting bij Carglass OF autotaalglas
roblom

Post by roblom »

RedSun wrote:Mocht je klachten hebben laat het mij ff weten. En vraag maar voor de grap hoe het zit met autoruiten en waar ze vandaan komen en welke Honda gebruikt.

Iets zegt me dat er een relatie is tussen jou en Auto totaal glas.
autodre

Post by autodre »

roblom wrote:

Iets zegt me dat er een relatie is tussen jou en Auto totaal glas.

Ja dat gevoel heb ik ook :-)

Auto staat er nu...Honda schijnt meerdere civic ramen te hebben, en deze die ik had was net anders dan ze hadden(spiegelsteun) ze hebben meteen een andere opgehaald, dus kan hem vanmiddag ophalen...

Heb nu een echte Smart Forfour :D
autodre

Post by autodre »

Raam zit erin...

Ben ik blij? Wel, raam is super, zo mooi krasvrij. Echter, ik weet het niet, maar lijkt wel of de raamrbubbers aan de onderkant van de ramen(die plastic/rubber dingen die doorloopt in je motorkap gedeelte) erg los zitten...

Maar ja, dat KAN wellicht zo horen. Heb er misschien zo nooit op gelet. Deze week even langs iemand rijden die ook een Civic heeft..
ITR1689

Post by ITR1689 »

autodre wrote:Raam zit erin...

Maar ja, dat KAN wellicht zo horen. Heb er misschien zo nooit op gelet. Deze week even langs iemand rijden die ook een Civic heeft..

Oh, het is maar een Civic.... Ik dacht al die tijd dat je een ITR had.
Een ITR heeft speciale dunne ruiten. Een Civic zeer waarschijnlijk niet...
autodre

Post by autodre »

ITR1689 wrote:

Een CTR, maar niet zo´n ITR ding nee :)
ITR1689

Post by ITR1689 »

autodre wrote:
ITR1689 wrote:

Ik zal even voor je kijken of de CTR ruit gelijk is aan een normale Civic ruit qua art. nummer. Of wil je het nu niet meer weten?
autodre

Post by autodre »

ITR1689 wrote:
autodre wrote:
ITR1689 wrote:

Ik zal even voor je kijken of de CTR ruit gelijk is aan een normale Civic ruit qua art. nummer. Of wil je het nu niet meer weten?

Ja graag. Hoop dat het hetzelfde is...(trouwens spiegelsteun is wel anders) dat heb ik al ervaren :)
ITR1689

Post by ITR1689 »

Ze zijn gelijk. Art. nummer: 73111-S5S-E00.
Behalve een CTR "premium"? uit 2004 en 2005. Die heeft een ruit met nummer: 73111-S5S-E10.
Ik weet niet wat een CTR Premium model is. Dat is zeker niet de Annivers. edition.
autodre

Post by autodre »

ITR1689 wrote:Ze zijn gelijk. Art. nummer: 73111-S5S-E00.
Behalve een CTR "premium"? uit 2004 en 2005. Die heeft een ruit met nummer: 73111-S5S-E10.
Ik weet niet wat een CTR Premium model is. Dat is zeker niet de Annivers. edition.

Dankjewel. Mijn 30th ann. is BJ 2003. Dus heb geen 'premium' Is premium wellicht het facelift model?
Locked