Vinden jullie het lullig als je.......

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
roblom

Post by roblom »

Dat zien ze in mij ook niet, sterker nog, dit was de eerste keer dat ik daar kwam. Misschien een lokkertje dat kan natuurlijk ook.
RedSun

Post by RedSun »

Ik zou eerlijk tegen de dealer zeggen dat je hem waarschijnlijk niet gaat kopen.

Aan de andere kant is hij blij als hij zijn demo kan inzetten want daar is een demo voor. Als hij uit 100 proefritten 1 koper haalt is tie blij.

Een demo kost een dealer niks, is door de importeur beschikbaar gesteld.
Enige wat ze betalen is brandstofkosten.
Nana korobi ya oki
Dimer

Post by Dimer »

+ dat er dan weer een Type-R rondrijdt, dat geeft meer exposure dan een auto die de hele dag in de showroom staat.
RedSun

Post by RedSun »

Idd :wink:
Nana korobi ya oki
Gangaran

Post by Gangaran »

Conclusie, je hoeft je niet lullig te voelen. Je doet hun eigenlijk een plezier, door in zo'n auto rond te rijden.
RedSun

Post by RedSun »

Ja en ze snappen zelf vaak ook wel dat je geen nieuwe T5 aan gaat schaffen.
Nana korobi ya oki
juggie

Post by juggie »

Mmm mss was een poll wel handig geweest...

Ik vind dat je het niet kan maken...
Heel simpel je maakt de auto onnodig duurder voor wie hem wel wil kopen.
Het moet tenslotte uit de lengte of de breedte komen.
Toen ik de Type R zag hoefde ik geen proefrit meer te maken, maar mijn vriendin vond dat geen goed idee, de 1.8 viel na een proefrit een beetje tegen (duidelijk ander pk's dan de oude Prelude) dus mss viel de CTR ook wel tegen ... niet dus :lol:

Ik heb begrepen dat ik de enige was die vorige week heb mogen proefrijden in zijn CTR showroommodel 8) . Kijk die verkoper heeft mensenkennis :D
Ik heb trouwens een hekel aan afdingen kunnen ze met auto's niet hetzelfde doen als met een pak melk (vaste prijs) ff scannen en klaar.
Gangaran

Post by Gangaran »

Ik denk dat als ik op de fiets ben gegaan, dat ik zeker geen proefrit (bod) heb gekregen. Ook al is het de duurste Giant fiets. Dus ik geloof niet snel in mensenkennis, of moet je gewoon een goede babbel hebben.
slydawg

Post by slydawg »

Gewoon doen wat je niet laten kan.
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Dimer

Post by Dimer »

word
Beekie

Post by Beekie »

Lullig: Nee en dit gewoon simpelweg omdat een verkoper zoveel trainingen gehad heeft dat hij zelf wel kan bepalen of iemand ECHT geinteresseerd is of niet.
Dit met de toevoeging dat dealers klanten ook wel eens naaien zeg ik gewoon doen, zou ik ook gedaan hebben.

Jeroen
HondArd

Post by HondArd »

Als je weet hoeveel moeite sommige merken doen om jou überhaupt een proefrit aan te sméren, dan vind ik dat ze niet eens moeilijk mógen doen over alléén een proefrit zonder aankoopplannen. Pas geleden voor de tweede keer een uitnodiging gehad of ik alsjeblieft een proefrit wilde maken in een SAAB naar keuze. Tja, als je zo aandringt, doe mij de 9-3 cabriolet dan maar, en de dealer in Breda neemt binnenkort daarover contact met mij op.
Zo ook een keer een proefrit gemaakt in een Lancer Estate (reed erg goed, wel een beetje ondergemotoriseerd t.o.v. mijn toenmalige CRX), want een Colt trekt mij niet, de Grandis was te groot en de rest boeit me niet zo. Ook na aandringen gereden met een Cli(k)o III (als chauffeur passagier in je eigen auto. Nee, bedankt, en dat heb ik de verkoper ook verteld). Moet ík mij dan schuldig voelen? Jullie willen toch met alle geweld dat ik met jullie auto's ga rijden?
itr-1895

Post by itr-1895 »

ik was vandaag even bij de dealer waar de S2000 weer eens uit de showroom werd getrokken (ding staat er al bijna een jaar)

dus ik vroeg of er veel proef mee werd gereden.
de dealer zij af gelopen anderhalfe week was er 12 keer mee proef gereden.
en 5 mensen zijn hier door hun rijbewijs kwijt geraakt :lol: :shock:
mr. X

Post by mr. X »

Kun je nagaan hoe blij de volgende eigenaar zal zijn met die auto. Misschien is dit ook wel het begin geweest van mijn ITR die nu deze problemen geeft.
Afgetrapt worden door 'weekend toeristen' die niet fatsoenlijk met zo'n auto om kunnen gaan, tuurlijk vast een enkeling die het wel kan maar hoeveel niet? Eerste keer voor mij in de VTEC was zeker lastig. laat staan voor andere die een turbo diesel met 4500 toeren gewend zijn.

Daarom nog maals, je kunt het niet maken zonder dat je serieus overweegt die auto of een soortgelijke auto te willen kopen.

OF ze moeten een demo auto hebben staan. Die zijn daar voor bedoeld en die koop je later ook met het idee dat er mee is test gereden.
Neem de nieuwe CTR. Zijn genoeg mensen die er mee willen rijden en het vast ook voor elkaar krijgen door zich als potentiele kopers voor te doen. Sommige zullen ook wel degelijk overwegen hem te kopen en het geld er voor hebben.
Maar zet dan één CTR in voor heel Nederland die tussen alle vestigingen rouleert.

Bedenk wel dat jij iemand anders zijn toekomstige auto aan het 'aftrappen' bent.
Sinan

Post by Sinan »

een keer voor de lol een ritje aanvragen en net doen alsof je een serieuse koper bent is niet zo erg, maar als ik je verhaaltje zo lees lijkt het net alsof je agenda vol staat met proefritjes maken.
de ene na de andere.
maar damnn, ik zou tog wel een proefritje willen maken met een ctr :lol:

btw, gewoon een ´´normale´´ testritje is niet zo erg.
maar als jij alleen maar op uit bent om die ding aan de tand te voelen...
vtecmoon

Post by vtecmoon »

ik zou het gewoon doen! Niet met overmate natuurlijk, maar zo nu en dan (lees 2 a 3 keer per jaar) vindt ik moeten kunnen.
Locked