Bij Honda Nederland zeggen ze eerst dat je de COC uit het land halen waar de auto vandaan komt. Meestal lukt dat wel, zo niet dan wil Honda Nederland ook wel helpen.
IvoG wrote:Misschien dat de BPM dan lager uitvalt inderdaad. Maar daarentegen heb je meer kosten om het te repareren, dus uiteindelijk schiet het niet veel op.
Maar stel je koopt 1 met een kapot spatscherm voor, is het dan niet goedkoper om een spatscherm van de sloop te halen van een normale EK en die over te laten spuiten in NH-0 of welke kleur de EK9 dan ook is?
Als je goedkoop kunt (laten) herstellen is het interresant.
Alleen een scherm van de sloop halen en die los spuiten wordt erg lelijk omdat je met kleurverschil zit. Zeker NH is een moeilijke kleur en moet je dus uitspuiten op het portier.
Ik weet niet wat je van plan bent maar ik zit in de schadewereld (ik rij ze zelf niet hoor :lol: ) en kan misschien wel wat voor je regelen.