Smokey's Black ITR
Denk ik al lang, volgens mij zijn zn banden geen hol waard. Als je 17" banden hebt dan is je wegligging ook iets minder goed dan normaal, merk ik zelf op mijn eigen integra maar ik kan nog altijd wel geschifte bochten tegen 80 nemen hoor. Ik moet wel oppassen bij putten en drempels dat mijn wielen de wielkassen niet raken.
-
e
Filip wrote:ET waarde van de velg is ook groot, daardoor krijgt met een breeder spoor wat zeker niet optimaal is voor de wegligging.
Mijn winterwielen zijn binnen bij de poedercoater en was vergeten dat ik even terug met deze veel te brede velgen/banden aan het rijden was. Op droog wegdek is de itr enorm hongerig naar grip maar vanaf er 1 druppel regen valt is het gedaan. Het weer was mooi maar was 2 belangrijke dingen vergete

Continental 225 35 17 op een nog veel bredere velg getrokken. Ik heb spijtig genoeg nie de centen om rap rap een nieuwe set velgen/banden te gaan halen. Tegen de zomer komen de nieuwe zomerwielen :wink:
-
d
ITR897 wrote:Hou het dan maar rustig tot de zomer.
Da maakte ik mezelf ook wijs de eerste week dat ik hem had....

Maar elke mens vergeet wel eens iets he

-
d
stannyitr wrote:Kappen met die handel.
This toch gene winkelwagen e',kijk gewoon een beetje uit waar en zorg dat je uitloopstrook hebt :wink:
Hoeveel velgen hebt gij al kapot gereden stanny door da kappen??? 8)
-
k
RedSun wrote:Ben het eens met Vteccie alleen moeten we wel in acht nemen dat de wegen doorgaans slechter zijn dan in NL. Maar je bent Belg dus je zou dat moeten weten :wink:
De wegen die ik naar mijn werk neem zijn volledig"Race klaar" om het zo maar te zeggen. Enkel tja....Een goede rubber doet heel veel he. Normaal terug deze week mijn gepoedercoate velgjes 8) Met goede winterbanden 8)
-
u
Nu ik er aan denk. Ik had tijdje terug verteld op een ander topic dat ik nieuwe voetmatten besteld had. De presidentserie van autostyle. Dom merk maar van automatten kenne ze wel iets af. Echt superkwaliteit :shock: En perfecte pasvorm. Effe klein updateje doen he. :lol:
Nieuwe muziekinstallatie heb ik ook gekocht. Heb in mijn autotijd zoal wat alle merken van audio gehad. Maar nu ben ik eens voor Hertz gegaan en ik moet zeggen :shock: Super materiaal.
Woofer is licht maar toch zwaar van vermogen en het kistje is ook zeer licht. Dit om geen vreemd rijgevoel te creeren.
Dus wat foto's :wink:
Foto is wat aangepast om het er wat drastischer uit te laten zien hoor. :lol: VOOR
NA
De oude Alpine Composet verwijderen
Het nieuwe materiaal
Hertz HSK 165 Vermogen 250W Max/125W RM
Het wooferke 700max 350Rms
Deze set wielen steken er dus terug onder want de andere originele Rims zijn binnen bij Mr. Poedercoater en Zandstraler voor Antraciet kleurtje
Weet niet of ik men geblindeerde ramen hier ook al gepost had
ops:
Altijd leuk dat ik later zelf nog weet wat ik er allemaal aan gedaan heb :lol:
Nieuwe muziekinstallatie heb ik ook gekocht. Heb in mijn autotijd zoal wat alle merken van audio gehad. Maar nu ben ik eens voor Hertz gegaan en ik moet zeggen :shock: Super materiaal.
Woofer is licht maar toch zwaar van vermogen en het kistje is ook zeer licht. Dit om geen vreemd rijgevoel te creeren.
Dus wat foto's :wink:
Foto is wat aangepast om het er wat drastischer uit te laten zien hoor. :lol: VOOR

NA

De oude Alpine Composet verwijderen

Het nieuwe materiaal
Hertz HSK 165 Vermogen 250W Max/125W RM

Het wooferke 700max 350Rms

Deze set wielen steken er dus terug onder want de andere originele Rims zijn binnen bij Mr. Poedercoater en Zandstraler voor Antraciet kleurtje

Weet niet of ik men geblindeerde ramen hier ook al gepost had

Altijd leuk dat ik later zelf nog weet wat ik er allemaal aan gedaan heb :lol:
Uw geblindeerde ramen gade vanvoor vroeg of laat mogen verwijderen als de flikken u tegenhouden vrees ik. Vanvoor 13'ers gestoken van Hertz? Ik ben bezig met 16 ers erin te steken terwijl dit er niet voor gebouwd is. Paar mdf ringen en dan passen die er ook in, welliswaar wel zonder de ruit nog volledig naar beneden te krijgen maar ja, bij mij komt er geen rommel in. Elke sub geeft goed in een integra dankzij de schuine ruit. Maar denk maar zeker niet dat Hertz topmateriaal is. Waar zijn trouwens uw tweeters, versterker neem daar ook is fotos van :razz: Wel sjieke bak da wel ze man 

-
i
Men ramen heb ik geen bang voor ze :lol:
Heb met mijn Del Sol zo ook een jaar zonder problemen rondgereden. Hier inde kempen is de politie niet zo goedziende 8) Bedoel je met 13ers de 13Cm??
Want ik heb de 16,5Cm steken. En tweeters monteer ik zoals gewoonlijk op men dash. Mijne zijn gestoken op van die speciale plastieken ringen.
Versterker is een JBL voor de woofer en dee voor de compo is nog ne sony dee ik had liggen van vorige auto.
Hertz is zeker geen topmateriaal maar je krijgt waar voor je geld :wink:
Ik heb al veel gehoord en tot nu toe omtrent Soundquality waar ik dus ook voor ga. Komen Hertz, Helix en Brax er het beste uit 8)
Boenkmerken das RF en Phoenix Gold he :lol:
De versterker
Heb echt geen zin meer om er weer hopen geld tegenaan te gooien. Nu moet het normaal van prijs zijn en niet teveel :wink:
In mijne Sol zat de woofer in de kabine zelf,2compo's en 2 versterkers. Ging veeeeeel te hard :lol: Is nergens voor nodig. Ik word weeral een dagje ouder he :lol: :lol:
Heb met mijn Del Sol zo ook een jaar zonder problemen rondgereden. Hier inde kempen is de politie niet zo goedziende 8) Bedoel je met 13ers de 13Cm??
Want ik heb de 16,5Cm steken. En tweeters monteer ik zoals gewoonlijk op men dash. Mijne zijn gestoken op van die speciale plastieken ringen.
Versterker is een JBL voor de woofer en dee voor de compo is nog ne sony dee ik had liggen van vorige auto.
Hertz is zeker geen topmateriaal maar je krijgt waar voor je geld :wink:
Ik heb al veel gehoord en tot nu toe omtrent Soundquality waar ik dus ook voor ga. Komen Hertz, Helix en Brax er het beste uit 8)
Boenkmerken das RF en Phoenix Gold he :lol:
De versterker

Heb echt geen zin meer om er weer hopen geld tegenaan te gooien. Nu moet het normaal van prijs zijn en niet teveel :wink:
In mijne Sol zat de woofer in de kabine zelf,2compo's en 2 versterkers. Ging veeeeeel te hard :lol: Is nergens voor nodig. Ik word weeral een dagje ouder he :lol: :lol:
-
l
Verdraaid zeg!!! :evil:
Ik zit hier net zoals ge aan de foto's kunt zien in de gietende regen mijn wielen te wisselen. Eindelijk klaar.....Begint de zon toch wel nie te schijen zeker :shock: :shock: Man man man
ops:
In elk geval hier de pics :wink:
Ik vind het wel een geslaagd zicht. Zwart had mss ook niet slecht geweest of tja men eerste keuze was brons :-k
Maar ja, ik heb ze voor een mooi prijsje terug nieuw kunnen laten zetten en aan winterwielen ga ik echt geen hopen geld geven:lol: Zolang het maar lichtgewicht is :lol:
Ik zit hier net zoals ge aan de foto's kunt zien in de gietende regen mijn wielen te wisselen. Eindelijk klaar.....Begint de zon toch wel nie te schijen zeker :shock: :shock: Man man man

In elk geval hier de pics :wink:

Ik vind het wel een geslaagd zicht. Zwart had mss ook niet slecht geweest of tja men eerste keuze was brons :-k
Maar ja, ik heb ze voor een mooi prijsje terug nieuw kunnen laten zetten en aan winterwielen ga ik echt geen hopen geld geven:lol: Zolang het maar lichtgewicht is :lol:
-
l
Zie hier men Fotoshoot vandaag met jawel rotweer en een vuile wagen =D> =D> =D> =D>
Ge moet hem gesimilist voorstelle ze :lol: :lol:

Ge moet hem gesimilist voorstelle ze :lol: :lol:

Denk dat dat 10 procent is ofzo!
Vind het wel erg donker. Mijn geblindeerde ramen zijn savonds nog te doen, maar met deze zie je toch geen steek?
Toen ik ben aangehouden hadden ze zo'n kastje om de lichtdoorlaatbaarheid te meten. Ik kwam uit op 26% vandaar dat ik denk dat die van U nog wel onder de 10% zit
Vind het wel erg donker. Mijn geblindeerde ramen zijn savonds nog te doen, maar met deze zie je toch geen steek?
Toen ik ben aangehouden hadden ze zo'n kastje om de lichtdoorlaatbaarheid te meten. Ik kwam uit op 26% vandaar dat ik denk dat die van U nog wel onder de 10% zit
-
k
ITR897 wrote:HondaFan wrote:Wow je hebt je je ramen wel errruuugggg donker gemaakt!!! Mag dat in belgie??? hoeveel procent is dat??
Neen, dat mag niet in België.
Maar we gaan het ons niet aantrekken hé. Er mag zoveel niet. 8)
@Smokey: Wanneer ga je nog eens foto's maken van je ITR?![]()
![]()
Mijn ramen zijn alle 5 de volledige 5%doorlaatbaar of 95%als je het anders zegt.
Het is de gewoonte die je kweekt om met zo een ramen te rijden. Als je er paar weken mee rijd ga je er geen last meer van hebbe 8)
Als ik politie zie doe ik ze meestal snel omlaag :wink:
Volgende foto's zou zijn als ik mijn Zomervelgen heb gekocht :lol: :lol:
Maar ik rijd nu al veel rond om wat mooie locaties te zoeke :lol: :lol:
Waarom? :lol: