Smokey's Black ITR
-
Smokey's Black ITR
Hallo allemaal
Ben er net achtergekomen dat dit forum bestaat :-)
Geweldig :lol:
Ik ben Kristof 21jaar en inmiddels men 4de honda aan het verslijten.
Lid van Honda Club Belgium
Voorheen heb ik een ED9 crx gehad toen een civic 5deurs V-tec maar da was beetje gezinswagen dus weggedaan voor men del sol waar ik nu nog mee rondrijd. In tussentijd ook een "bolleke" aangeschaft en wa aan geprutst. Mat zwart gemaakt enzo :twisted: Is van 76'.
Genoeg gezeverd nu enkele fotokes :-)
Ps bolleke en del sol staan alletwee te koop ;-)
Reden????>>>>>>>>Integra :lol:
Zo was hij ongeveer in de beginfase Samen met onze scooby zijne gtti :lol:
Deze afgelopen winter van pink danny de clubvoorzitter een bolleke gekocht :twisted: Een echt hondacollecters item ;-) Ding was laatst ingeschreven in 95 dus VEEEEEl kuiswerk :!:
De motor is een 1.2 hondamatic en een plezier om mee te rijden maar motor is nog nie 100% en moet nog gekeurd worden enzo.
Na lange werkdagen is hij zo:
Voorgrill is er nog uit vermits de motorwerken :lol:
Greetzz
Ben er net achtergekomen dat dit forum bestaat :-)
Geweldig :lol:
Ik ben Kristof 21jaar en inmiddels men 4de honda aan het verslijten.
Lid van Honda Club Belgium
Voorheen heb ik een ED9 crx gehad toen een civic 5deurs V-tec maar da was beetje gezinswagen dus weggedaan voor men del sol waar ik nu nog mee rondrijd. In tussentijd ook een "bolleke" aangeschaft en wa aan geprutst. Mat zwart gemaakt enzo :twisted: Is van 76'.
Genoeg gezeverd nu enkele fotokes :-)
Ps bolleke en del sol staan alletwee te koop ;-)
Reden????>>>>>>>>Integra :lol:
Zo was hij ongeveer in de beginfase Samen met onze scooby zijne gtti :lol:
Deze afgelopen winter van pink danny de clubvoorzitter een bolleke gekocht :twisted: Een echt hondacollecters item ;-) Ding was laatst ingeschreven in 95 dus VEEEEEl kuiswerk :!:
De motor is een 1.2 hondamatic en een plezier om mee te rijden maar motor is nog nie 100% en moet nog gekeurd worden enzo.
Na lange werkdagen is hij zo:
Voorgrill is er nog uit vermits de motorwerken :lol:
Greetzz
-
Thx
Zitten al enige uren werk in den klassieker :-)
Alsook den del sol....
O ja waarom ze mij the smoker noemen ;-)
Ge pakt nen hoop groene lichten,NEn 1000Watt Transfo 230volt,een zware extra batterij en een rookmachine....Ge steekt da allemaal in uwen auto en dan krijgde dit ;-)
Das men koffer maar heb onlangs wa darmen gemaakt zoda ik heel men interieur kan volpompen :-)
Alsook den del sol....
O ja waarom ze mij the smoker noemen ;-)
Ge pakt nen hoop groene lichten,NEn 1000Watt Transfo 230volt,een zware extra batterij en een rookmachine....Ge steekt da allemaal in uwen auto en dan krijgde dit ;-)
Das men koffer maar heb onlangs wa darmen gemaakt zoda ik heel men interieur kan volpompen :-)
-
p
White-ITR wrote:de kristof se
van mij ook een welkom en veel succes met de zoektocht naar een ITR he :wink:
Zalig nonkel Jef zit hier ook op!!
En gij verteld mij nie da zo een forum bestaat ofwa??? :lol:
-
ù
IvoG wrote:Zoetske Wagens! Welkomsze! :zwaaien:
Zoetske??? :shock:
Euhm was is das? :lol:
Dat is net zo vaag als de Belgische schrijfstijl van sommige Belgen. Ik moet soms de zinnen drie keer lezen...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Nederlandse ITR's lijken me niet interessant voor een Belg. De prijzen zijn hier hoger en dan moet je nog invoeren ook.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
En de gemiddelde 2ehands verkoopprijs van een ITR in Belgie is?
Varieerd zowat vanaf 10000 tot 15000 euro en meer soms maar je moet ook kijken naar de staat he , voor 10000 heb je hier iets waar zelfs m'n hond vies van zou zijn :wink:
Dus ik geef liever iets meer voor een goede onderhouden ITR dan voor zo'n wrak van een auto waar je niet weet waar je met gaat eindigen !!
Is mijn mening he !!! Alsk ik de uwe zag hmmm perfect ( sorry voor de andere verkopers maar jullie wagens ken ik niet ) dan denk ik niet dat je een slechte zaak doet ook al betaal je er iets meer voor !! :roll:
Maar onafgezien van dat vind ik dat je de uwe moet houden :wink:
Dus ik geef liever iets meer voor een goede onderhouden ITR dan voor zo'n wrak van een auto waar je niet weet waar je met gaat eindigen !!
Is mijn mening he !!! Alsk ik de uwe zag hmmm perfect ( sorry voor de andere verkopers maar jullie wagens ken ik niet ) dan denk ik niet dat je een slechte zaak doet ook al betaal je er iets meer voor !! :roll:
Maar onafgezien van dat vind ik dat je de uwe moet houden :wink:
-
IK ben er ook ene dee eerder iets meer geeft voor zekerheid ;-)
Mijne sol heb ik ook iets meer betaald met 1jaar garantie enzo inbegrepen. Auto echt in topconditie. Vorige week bij tbm tuning op de testbank gestaan en heb nog 125,9pk en de motor is volledig stock ;-) op airintake na he mannen :-)
Ik gaan hier is naar de te koop topic kijke se :-)
Bangelijke mannen hier he :-)
Maar als ik ene koop zou ik hem eerst op de testbank willen zetten want ik heb al verschillende pk'tjes gezien. Zelfs ene me 160pk!!!!!
Greetzzzz
Mijne sol heb ik ook iets meer betaald met 1jaar garantie enzo inbegrepen. Auto echt in topconditie. Vorige week bij tbm tuning op de testbank gestaan en heb nog 125,9pk en de motor is volledig stock ;-) op airintake na he mannen :-)
Ik gaan hier is naar de te koop topic kijke se :-)
Bangelijke mannen hier he :-)
Maar als ik ene koop zou ik hem eerst op de testbank willen zetten want ik heb al verschillende pk'tjes gezien. Zelfs ene me 160pk!!!!!
Greetzzzz