OBD systeem ITR

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
roblom

OBD systeem ITR

Post by roblom »

Ff een korte vraag want kan het zo gauw nergens vinden. Wat voor OBD systeem heeft een ITR?
roblom

Post by roblom »

Laatmaar, dacht koop een mooie stekker, maar voor 150 dollar pak ik de soldeerbout wel.

Image

Niet iemand een alternatief hiervoor? (voor Apexi Neo).
ITR1689

Post by ITR1689 »

Let op! de Amerikanen hebben OBD2, wij gewoon OBD1 met OBD2 stekker of zoiets. Frank weet het vast wel...
baRt

Post by baRt »

wij hebben obd2a
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

idd, obd2a
VTECRob

Post by VTECRob »

Ik heb wel zo'n mooie stekker :mrgreen:

Image

Ondanks dat ik zelf ook wel de soldeerbout had kunnen pakken, vind ik dit toch wel een hele mooie oplossing...

Stekker los, andere kant stekker los en stekker weer vast... => Voila OEM...

Ik heb inderdaad twee pinnen om moeten zetten, omdat de US draadboom voor de OBD2 die twee omgedraaid heeft zitten...
roblom

Post by roblom »

Is idd een mooi stekkertje maar vind het het geld niet waard. Kijk wel even of ik het voor elkaar kan krijgen zonder te knippen.

Waarom niet gewoon een OBD2a stekker gekocht dan? want die verkopen ze ook.
wilco

Post by wilco »

Ik snap uberhaupt niet waarom je zo'n harnas nodig hebt , want solderen is zo gedaan , zowat net zo snel mits je er handig mee bent.

En als je een klein kniptangetje pakt en knipt het draadje kort af en een stukje tape of krimpkous en alá OEM....

Scheelt weer een 100 Dollar.
Mydogisgone

Post by Mydogisgone »

waar is het voor dan? vtec controller?
wilco

Post by wilco »

AFC / etc...
roblom

Post by roblom »

wilco wrote:Ik snap uberhaupt niet waarom je zo'n harnas nodig hebt , want solderen is zo gedaan , zowat net zo snel mits je er handig mee bent.

En als je een klein kniptangetje pakt en knipt het draadje kort af en een stukje tape of krimpkous en alá OEM....

Ja vind ik ook, maar als je voor een paar euro een stekker kan kopen die je er dan zo tussen kan klikken is dat mooier vind ik. Maar daarom vind ik die 150 dollar het niet waard.

Is idd een Apexi Neo (maar je hebt er meerdere stekkers voor, dus niet alleen voor de Neo).

PS hier iemand trouwens ervaring met de Neo?
HondArd

Post by HondArd »

Ik ben nog niemand tegengekomen hier die er één heeft, maar personlijk vind ik het wel een mooi apparaatje.
wilco

Post by wilco »

roblom wrote:
wilco wrote:Ik snap uberhaupt niet waarom je zo'n harnas nodig hebt , want solderen is zo gedaan , zowat net zo snel mits je er handig mee bent.

Ja vind ik ook, maar als je voor een paar euro een stekker kan kopen die je er dan zo tussen kan klikken is dat mooier vind ik. Maar daarom vind ik die 150 dollar het niet waard.

Is idd een Apexi Neo (maar je hebt er meerdere stekkers voor, dus niet alleen voor de Neo).

Ik las op HT dat het eigenlijk gewoon een vernieuwing is van de VAFC met een lux scherm.
MPG

Post by MPG »

Ik heb een Apexi Neo een paar maanden geleden in mijn ATR ingebouwd. Makkelijk in te stellen unit en tevens een goed af te lezen kleuren display.
Locked