OBD systeem ITR
OBD systeem ITR
Ff een korte vraag want kan het zo gauw nergens vinden. Wat voor OBD systeem heeft een ITR?
Ik heb wel zo'n mooie stekker :mrgreen:
Ondanks dat ik zelf ook wel de soldeerbout had kunnen pakken, vind ik dit toch wel een hele mooie oplossing...
Stekker los, andere kant stekker los en stekker weer vast... => Voila OEM...
Ik heb inderdaad twee pinnen om moeten zetten, omdat de US draadboom voor de OBD2 die twee omgedraaid heeft zitten...

Ondanks dat ik zelf ook wel de soldeerbout had kunnen pakken, vind ik dit toch wel een hele mooie oplossing...
Stekker los, andere kant stekker los en stekker weer vast... => Voila OEM...
Ik heb inderdaad twee pinnen om moeten zetten, omdat de US draadboom voor de OBD2 die twee omgedraaid heeft zitten...
wilco wrote:Ik snap uberhaupt niet waarom je zo'n harnas nodig hebt , want solderen is zo gedaan , zowat net zo snel mits je er handig mee bent.
En als je een klein kniptangetje pakt en knipt het draadje kort af en een stukje tape of krimpkous en alá OEM....
Scheelt weer een 100 Dollar.
Ja vind ik ook, maar als je voor een paar euro een stekker kan kopen die je er dan zo tussen kan klikken is dat mooier vind ik. Maar daarom vind ik die 150 dollar het niet waard.
Is idd een Apexi Neo (maar je hebt er meerdere stekkers voor, dus niet alleen voor de Neo).
PS hier iemand trouwens ervaring met de Neo?
roblom wrote:wilco wrote:Ik snap uberhaupt niet waarom je zo'n harnas nodig hebt , want solderen is zo gedaan , zowat net zo snel mits je er handig mee bent.
En als je een klein kniptangetje pakt en knipt het draadje kort af en een stukje tape of krimpkous en alá OEM....
Scheelt weer een 100 Dollar.
Ja vind ik ook, maar als je voor een paar euro een stekker kan kopen die je er dan zo tussen kan klikken is dat mooier vind ik. Maar daarom vind ik die 150 dollar het niet waard.
Is idd een Apexi Neo (maar je hebt er meerdere stekkers voor, dus niet alleen voor de Neo).
PS hier iemand trouwens ervaring met de Neo?
Ik las op HT dat het eigenlijk gewoon een vernieuwing is van de VAFC met een lux scherm.