Buddy club SPEC 3 Waar bestellen??
Buddy club SPEC 3 Waar bestellen??
Heb zo een 4 maanden geleden bij AVB-sports de BC spec 3 besteld, ik heb ze vandaag opgebeld en kreeg te horen dat die niet in voorraad was in japan! , Hij staat nu in backorder, en zegt dat het pas ten vroegste Maart April binnen komt!
Nu is mijn vraag of ik deze uitlaat nergens anders kan bestellen , dat deze sneller word geleverd?
Nog mensen hier die deze uitlaat hebben , waar hebben jullie hem besteld?
Graag website of tel; nummer ?
En hoelang hebben jullie moeten wachten?
Zou iemand deze op voorraad hebben liggen?? Per toeval meschien?
Alvast bedankt
Thomas
Nu is mijn vraag of ik deze uitlaat nergens anders kan bestellen , dat deze sneller word geleverd?
Nog mensen hier die deze uitlaat hebben , waar hebben jullie hem besteld?
Graag website of tel; nummer ?
En hoelang hebben jullie moeten wachten?
Zou iemand deze op voorraad hebben liggen?? Per toeval meschien?
Alvast bedankt
Thomas
Uhm..
In Ned. weet ik niet zo snel een shop die hem op voorraad heeft maar in de UK maak je grote kans bij Unit-8.
Check hun site maar.
http://www.unit-8.co.uk/acatalog/DC2_Cat_Back.html
In Ned. weet ik niet zo snel een shop die hem op voorraad heeft maar in de UK maak je grote kans bij Unit-8.
Check hun site maar.
http://www.unit-8.co.uk/acatalog/DC2_Cat_Back.html
Heel erg bedankt voor het adres , ze hebben hem op stock liggen, heb hem tussen 4- 7 dagen .
Laat het nog 2 weken zijn dan heb ik hem nog eerder dan hier.
Ze zeggen mij er wel bij dat als het een JDM of EURO integra is dan moet ik de uitlaat een beetje inkorten ?
Nog nooit gehoord , maar hij zegt dat het een SIMPLE JOB is dus zal wel lukken zeker :-)
Gr thomas
Laat het nog 2 weken zijn dan heb ik hem nog eerder dan hier.
Ze zeggen mij er wel bij dat als het een JDM of EURO integra is dan moet ik de uitlaat een beetje inkorten ?
Nog nooit gehoord , maar hij zegt dat het een SIMPLE JOB is dus zal wel lukken zeker :-)
Gr thomas
De kat van een JDM ITR is korter dan die van de EDM ITR. Als de catback dus gemaakt is voor een JDM ITR dan is hij dus langer dan wanneer hij voor een EDM ITR gemaakt is. Probleem is dat de meeste catback systemen voor de JDM gemaakt zijn en dus zul je deze iets in moeten korten om hem onder je EDM ITR passend te krijgen.
Zij raden mij aan om een DECAT te kopen , kost 70 euro en dan moet ik niet lassen en slijpen in mijn originele cat ?
Dan denk ik dat ik dat ga doen , aangezien ik elk jaar de hele boel eronderuit moet halen voor de keuring.
Dit schreven zij>
If the car is Japanese Spec then no cutting is needed. If the car is Euro/UK
Spec then you need to remove approx 40mm from the middle pipe. You remove
the material near to the flange for the catalytic converter and then using a
slightly larger diameter pipe you weld a sleeve over the two pieces to join
them together. If you have a fax number I can send a drawing. Alternatively,
you can buy a JDM Spec Decat pipe for £45.00 that is the right length and
saves you cutting but the original cat wont fit anymore unless you put the
old exhaust back on.
Dan denk ik dat ik dat ga doen , aangezien ik elk jaar de hele boel eronderuit moet halen voor de keuring.
Dit schreven zij>
If the car is Japanese Spec then no cutting is needed. If the car is Euro/UK
Spec then you need to remove approx 40mm from the middle pipe. You remove
the material near to the flange for the catalytic converter and then using a
slightly larger diameter pipe you weld a sleeve over the two pieces to join
them together. If you have a fax number I can send a drawing. Alternatively,
you can buy a JDM Spec Decat pipe for £45.00 that is the right length and
saves you cutting but the original cat wont fit anymore unless you put the
old exhaust back on.
baRt wrote:koop zo'n dubbel-length ding... wilco heeft hem ook... testpipe uit 3 stukken, waar je middelste deel uit kunt halen om de lengte van de JDM cat te krijgen...
Deze>>>
En trouwens mijn Buddy Club Spec III past zonder aanpassingen op mijn OEM kat , er was bij mijn Spec III niks gelast /gezaagd.
roblom wrote:Gaat de ECU eigenlijk niet over de zeik als je je kat er onder vandaan haalt?
Van een ITR niet, die heeft maar één Lambda sonde vóór de kat, dus registreert niks ná de kat. ATR en (ik dacht) CTR hebben zowel een sonde vóór en ná de kat, en die ná de kat moet je dus zien te omzeilen.
roblom wrote:Ziet er goed uit, waar heb je die gekocht (merk?) ?
Ik heb hem uit de UK , maar is hier ook verkrijgbaar>> Hier Klikken
AccordTypeaRd wrote:roblom wrote:Gaat de ECU eigenlijk niet over de zeik als je je kat er onder vandaan haalt?
Van een ITR niet, die heeft maar één Lambda sonde vóór de kat, dus registreert niks ná de kat. ATR en (ik dacht) CTR hebben zowel een sonder vóór en ná de kat, en die ná de kat moet je dus zien te omzeilen.
CTR's hebben idd ook eentje na de kat.