Uitschakelen ATR
Uitschakelen ATR
Misschien een probleem of misschien hoort het zo.
Bij het uitschakelen van mijn ATR schokt deze even na, net als een diesel.
Tis voor het eerst dat ik dat merk onder een benzine auto. Wat kan het probleem zijn?
Tis voor het eerst dat ik dat merk onder een benzine auto. Wat kan het probleem zijn?
Ik heb het idee dat het probleem overgaat met het stellen van de kleppen. Een tijdje terug heb ik dit laten doen en alle kleppen stonden tegen de rand van de instellingsgrenzen. Nu staat alles weer mooi in het midden en de motor loop beter, maar ook dat het nadieselen lijkt verdwenen.
@CWATR: Bedoel je het benzinefilter van de ATR? Die zit vlak voor het linkerachterwiel, dus ik denk dat je een ander onderdeel bedoelt en dan is mijn eerste gedachte het "pruttelpotje". Oftwel datgene waar de benzine eerst naartoe gepompt word onder de motorkap. Dáárna gaat het pas naar de injectoren.
@CWATR: Bedoel je het benzinefilter van de ATR? Die zit vlak voor het linkerachterwiel, dus ik denk dat je een ander onderdeel bedoelt en dan is mijn eerste gedachte het "pruttelpotje". Oftwel datgene waar de benzine eerst naartoe gepompt word onder de motorkap. Dáárna gaat het pas naar de injectoren.
Re: Uitschakelen ATR
LCR wrote:Misschien een probleem of misschien hoort het zo.
Kom anders een keer naar een meeting (onze ALV bijvoorbeeld, kan je meteen lid worden :wink: ), dan kunnen we meteen een uitschakel-vergelijking doen. Dan weet je of het zo hoort of niet.
LCR wrote:@ AccordTypeaRd
Hoeveel heeft dit gekost?
Ik denk dat de monteur daar een half uur tot een uur aan bezig is geweest. Precieze kosten weet ik niet, wel dat ze het tezamen deden met de distributieriemen en de span-elementen vervangen (kleppendeksel moest er toch vanaf), en dat was alles bij elkaar een flinke rib uit m'n lijf.
@AccordTypeaRd
Tja ik ken dat. Heb er meerdere keren zoiets meegemaakt.Ik ben momenteel ribloos :cry:
@VTECRob
Thx voor de uitnodiging, maar weekend moet ik JUIST het hardst werken :cry: :cry: .Zou het wel erg leuk vinden zo'n meeting. Weten met wie je gesproken heb, even 'under the Hood'kijken 8) , etc
Tja ik ken dat. Heb er meerdere keren zoiets meegemaakt.Ik ben momenteel ribloos :cry:
@VTECRob
Thx voor de uitnodiging, maar weekend moet ik JUIST het hardst werken :cry: :cry: .Zou het wel erg leuk vinden zo'n meeting. Weten met wie je gesproken heb, even 'under the Hood'kijken 8) , etc