Autosalon Brussel

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
JDMTEG

Autosalon Brussel

Post by JDMTEG »

Van 13 tot 21 januari 2007.

Honda heeft er een hele hal voor zich alleen (paleis 10). En daardoor kunnen ze, ook al is het eigenlijk dit jaar het salon voor bedrijfsvoertuigen, alles wat ze hebben daar neerpoten.
Zo ook de moto's en natuurlijk de nieuwe CTR.
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Ik ga zeker proberen te gaan ;)
Gangaran

Post by Gangaran »

Meeting van maken?
slydawg

Post by slydawg »

Is er meer info hierover? Weet je zeker dat er ook personen/sportieve rides zullen staan?
Intey

Post by Intey »

Yes, we kunnen een meeting van maken! Lekker met z`n alle naar toe rijden en een leuke dagje van te maken.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

slydawg wrote:Is er meer info hierover? Weet je zeker dat er ook personen/sportieve rides zullen staan?

Ik was vorige week op onderhoud bij mijn Honda dealer en die zei doordat Honda een hal voor zich alleen heeft mogen ze hun volledig gamma laten zien.
Als je in een grotere hal samen met andere merken zit mag dat niet.
Dus ja. De CTR bijvoorbeeld zal er staan.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

In deze hal zitten ze.
Image
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Ahh, als ik me niet vergis had Ford die hal bij de laatste edities...
JDMTEG

Post by JDMTEG »

DC2TYPER wrote:Ahh, als ik me niet vergis had Ford die hal bij de laatste edities...

Yep.
CTR-Voorburg

Post by CTR-Voorburg »

Kom hier nog een meeting van?....of wie gaat er naar Brussel toe?
Wil graag de nieuwe CTR "live" zien en natuurlijk foto's maken.

:razz:
Hakkinen

Post by Hakkinen »

Ben nog aant twijfelen of ik hierheen ga of naar de AutoRAI in Amsterdam.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Ik ga donderdag 18 januari na mijn werk eens kijken.
Bij de Autogids, die nu te krijgen is, zit een gratis inkom ticket voor maandag of donderdag.
Intey

Post by Intey »

Heb ik ook al gezegd dat we een meeting zou moeten doen! Dus??
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Intey wrote:Heb ik ook al gezegd dat we een meeting zou moeten doen! Dus??

Ik voel mij niet bevoegd om een meeting te organiseren via dit forum aangezien ikzelf ook maar een regular ben en geen clublid.

Trouwens, waar zou je dan afspreken. De parking van het autosalon bvb. is meestal één grote soep.
Intey

Post by Intey »

We kunnen bij een tankstation afspreken die er komen, of in Antwerpen ergens. Zo officeel hoeft allemaal niet, alleen wie er komt gewoon ergens afspreken en naar Brussel rijden. Maar als niemand komt of gaat dan heeft het geen zien.
slydawg

Post by slydawg »

Klinkt leuk maar ik sla over deze keer.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Intey wrote:We kunnen bij een tankstation afspreken die er komen, of in Antwerpen ergens. Zo officeel hoeft allemaal niet, alleen wie er komt gewoon ergens afspreken en naar Brussel rijden. Maar als niemand komt of gaat dan heeft het geen zien.

Ik vertrek donderdag rond 17u00, schat ik, met mijn broer vanuit Hasselt richting Brussel.
Dwz. de E314 op richting Leuven en dan de E40 op richting Brussel. Ik kom totaal niet in de buurt van Antwerpen. En ik dat dit voor jouw een te grote omweg zou zijn. :dunno: Ik dacht dat er op de ring in Brussel waar onze wegen samenkomen geen parkeerplaats of tankstation is waar we mekaar kunnen meeten.
Anders graag genoeg. :thumbs:
Intey

Post by Intey »

ITR897 wrote:
Intey wrote:We kunnen bij een tankstation afspreken die er komen, of in Antwerpen ergens. Zo officeel hoeft allemaal niet, alleen wie er komt gewoon ergens afspreken en naar Brussel rijden. Maar als niemand komt of gaat dan heeft het geen zien.

Ik vertrek donderdag rond 17u00, schat ik, met mijn broer vanuit Hasselt richting Brussel.
Dwz. de E314 op richting Leuven en dan de E40 op richting Brussel. Ik kom totaal niet in de buurt van Antwerpen. En ik dat dit voor jouw een te grote omweg zou zijn. :dunno: Ik dacht dat er op de ring in Brussel waar onze wegen samenkomen geen parkeerplaats of tankstation is waar we mekaar kunnen meeten.

Door de weeks is voor mij niet goed. Als niemand in het weekend komt, dan houdt het op voor me. Dan komt een andere keer wel iets anders.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Intey wrote:
ITR897 wrote:

Door de weeks is voor mij niet goed. Als niemand in het weekend komt, dan houdt het op voor me. Dan komt een andere keer wel iets anders.

Ok. Tot dan.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Ben donderdag gaan kijken. Hij stond er in het Rood met prachtige 19inch velgen (optie van rond de 3200€ banden inclusief)
Prijs van de wagen is nog niet bekend.

Enkele foto's.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Locked