Autosalon Brussel
Autosalon Brussel
Van 13 tot 21 januari 2007.
Honda heeft er een hele hal voor zich alleen (paleis 10). En daardoor kunnen ze, ook al is het eigenlijk dit jaar het salon voor bedrijfsvoertuigen, alles wat ze hebben daar neerpoten.
Zo ook de moto's en natuurlijk de nieuwe CTR.
Honda heeft er een hele hal voor zich alleen (paleis 10). En daardoor kunnen ze, ook al is het eigenlijk dit jaar het salon voor bedrijfsvoertuigen, alles wat ze hebben daar neerpoten.
Zo ook de moto's en natuurlijk de nieuwe CTR.
slydawg wrote:Is er meer info hierover? Weet je zeker dat er ook personen/sportieve rides zullen staan?
Ik was vorige week op onderhoud bij mijn Honda dealer en die zei doordat Honda een hal voor zich alleen heeft mogen ze hun volledig gamma laten zien.
Als je in een grotere hal samen met andere merken zit mag dat niet.
Dus ja. De CTR bijvoorbeeld zal er staan.
- CTR-Voorburg
Intey wrote:Heb ik ook al gezegd dat we een meeting zou moeten doen! Dus??
Ik voel mij niet bevoegd om een meeting te organiseren via dit forum aangezien ikzelf ook maar een regular ben en geen clublid.
Trouwens, waar zou je dan afspreken. De parking van het autosalon bvb. is meestal één grote soep.
Intey wrote:We kunnen bij een tankstation afspreken die er komen, of in Antwerpen ergens. Zo officeel hoeft allemaal niet, alleen wie er komt gewoon ergens afspreken en naar Brussel rijden. Maar als niemand komt of gaat dan heeft het geen zien.
Ik vertrek donderdag rond 17u00, schat ik, met mijn broer vanuit Hasselt richting Brussel.
Dwz. de E314 op richting Leuven en dan de E40 op richting Brussel. Ik kom totaal niet in de buurt van Antwerpen. En ik dat dit voor jouw een te grote omweg zou zijn. :dunno: Ik dacht dat er op de ring in Brussel waar onze wegen samenkomen geen parkeerplaats of tankstation is waar we mekaar kunnen meeten.
Anders graag genoeg. :thumbs:
ITR897 wrote:Intey wrote:We kunnen bij een tankstation afspreken die er komen, of in Antwerpen ergens. Zo officeel hoeft allemaal niet, alleen wie er komt gewoon ergens afspreken en naar Brussel rijden. Maar als niemand komt of gaat dan heeft het geen zien.
Ik vertrek donderdag rond 17u00, schat ik, met mijn broer vanuit Hasselt richting Brussel.
Dwz. de E314 op richting Leuven en dan de E40 op richting Brussel. Ik kom totaal niet in de buurt van Antwerpen. En ik dat dit voor jouw een te grote omweg zou zijn. :dunno: Ik dacht dat er op de ring in Brussel waar onze wegen samenkomen geen parkeerplaats of tankstation is waar we mekaar kunnen meeten.
Door de weeks is voor mij niet goed. Als niemand in het weekend komt, dan houdt het op voor me. Dan komt een andere keer wel iets anders.
Intey wrote:ITR897 wrote:Intey wrote:We kunnen bij een tankstation afspreken die er komen, of in Antwerpen ergens. Zo officeel hoeft allemaal niet, alleen wie er komt gewoon ergens afspreken en naar Brussel rijden. Maar als niemand komt of gaat dan heeft het geen zien.
Door de weeks is voor mij niet goed. Als niemand in het weekend komt, dan houdt het op voor me. Dan komt een andere keer wel iets anders.
Ok. Tot dan.