Geweldig dat geluidje , ik rij zelf ook met de BCIII maar soms is het teveel van het goede.
Vooral nu er een katvervanger onder zit heb ik er een bult kabaal bij.
Klinkt zeker mooi zo, maar is wat wilco zegt soms is het teveel van het goede, en bij mij en bij overige CTR rijders heb ik nog veel meer bijgeluidjes erbij gekregen door de Spec 3 zoals tikken tegen andere delen.
MikeEp3 wrote:Klinkt zeker mooi zo, maar is wat wilco zegt soms is het teveel van het goede, en bij mij en bij overige CTR rijders heb ik nog veel meer bijgeluidjes erbij gekregen door de Spec 3 zoals tikken tegen andere delen.
Allemaal dingetjes die ik in alle topics die zijn aangemaakt over de BCIII al heb verteld. Dus niet echt veel nieuws...
Zelf geen last van tikkende dingen , wel last van iets rammelende veertjes , maar ik vind het niet erg want het is echt en race uitlaat met die veertjes , Toda manifold heeft het ook.
Qua pasvorm/kwaliteit dik tevreden , geluid nu met katvervanger soms teveel van het goede.
MikeEp3 wrote:Klinkt zeker mooi zo, maar is wat wilco zegt soms is het teveel van het goede, en bij mij en bij overige CTR rijders heb ik nog veel meer bijgeluidjes erbij gekregen door de Spec 3 zoals tikken tegen andere delen.
Allemaal dingetjes die ik in alle topics die zijn aangemaakt over de BCIII al heb verteld. Dus niet echt veel nieuws...
Als ik mijn originele uitlaat steek dan hoor ik het gerammel en getik van overal. Rij ik met de BCIII dan hoor ik niks, enkel de uitlaat schreeuwen :lol:
Erg mooi geluidje "Geschreeuw" daar tussen die bossen. :shock: :lol:
Nu ik dit hoor, ga ik weer twijfelen over mijn uitlaat keuze.
Maar ik denk dat het toch nog eventjes bij de Invidia blijft, en dat ik dan misschien van de zomer eens ga kijken voor de J's catback.
In ieder geval blijft het mooi om een Honda te horen brullen.