Hoe luid is de BC spec III ook alweer?

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
slydawg

Hoe luid is de BC spec III ook alweer?

Post by slydawg »

Zet geluid maar lekker open! :twisted:
Spec III
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Whoeha!

Jodelahietie door de bergen kan dus een stuk mooier klinken!
wilco

Post by wilco »

Jammer krijg alleen die rot reclame;

EDIT ; Nu niet meer :wink:

Geweldig dat geluidje , ik rij zelf ook met de BCIII maar soms is het teveel van het goede.
Vooral nu er een katvervanger onder zit heb ik er een bult kabaal bij.

Goede post!
eteuben

Post by eteuben »

Kan jij gedachtenlezen? Eergisteren zocht ik dit filmpje nog in Mijn Videos map (is nogal groot) en kon hem toen niet vinden...

Zou hij het bordje Image niet gelezen hebben? Haha

Galmt wel erg mooi tussen de bossen, maar et is mij te hard. Voor mezelf dan, wat een ander doet is af en toe wel leuk.
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Klinkt zeker mooi zo, maar is wat wilco zegt soms is het teveel van het goede, en bij mij en bij overige CTR rijders heb ik nog veel meer bijgeluidjes erbij gekregen door de Spec 3 zoals tikken tegen andere delen.
mr. X

Post by mr. X »

Ik vind het een beetje teveel van het goede...
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Lol, daarmee dat ik mijn buddyclub probeer te verkopen. Goed materiaal, maar toch wel te luid voor dagelijks gebruik :lol:
HondArd

Post by HondArd »

Vind het geluid vooral van een afstand mooi.
slydawg

Post by slydawg »

Is zowieso al heel luid maar in dat filmpje klinkt het ook harder door de omgeving.
Dimer

Post by Dimer »

MikeEp3 wrote:Klinkt zeker mooi zo, maar is wat wilco zegt soms is het teveel van het goede, en bij mij en bij overige CTR rijders heb ik nog veel meer bijgeluidjes erbij gekregen door de Spec 3 zoals tikken tegen andere delen.

Allemaal dingetjes die ik in alle topics die zijn aangemaakt over de BCIII al heb verteld. Dus niet echt veel nieuws...
wilco

Post by wilco »

Zelf geen last van tikkende dingen , wel last van iets rammelende veertjes , maar ik vind het niet erg want het is echt en race uitlaat met die veertjes , Toda manifold heeft het ook.

Qua pasvorm/kwaliteit dik tevreden , geluid nu met katvervanger soms teveel van het goede.
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Dimer wrote:
MikeEp3 wrote:Klinkt zeker mooi zo, maar is wat wilco zegt soms is het teveel van het goede, en bij mij en bij overige CTR rijders heb ik nog veel meer bijgeluidjes erbij gekregen door de Spec 3 zoals tikken tegen andere delen.

Allemaal dingetjes die ik in alle topics die zijn aangemaakt over de BCIII al heb verteld. Dus niet echt veel nieuws...

Als ik mijn originele uitlaat steek dan hoor ik het gerammel en getik van overal. Rij ik met de BCIII dan hoor ik niks, enkel de uitlaat schreeuwen :lol:
sp00n

Post by sp00n »

Erg mooi geluidje "Geschreeuw" daar tussen die bossen. :shock: :lol:
Nu ik dit hoor, ga ik weer twijfelen over mijn uitlaat keuze.
Maar ik denk dat het toch nog eventjes bij de Invidia blijft, en dat ik dan misschien van de zomer eens ga kijken voor de J's catback.

In ieder geval blijft het mooi om een Honda te horen brullen. :D
wilco

Post by wilco »

J's racing exhaust met tititanium eindstuk is ook erg luid.
Locked