ITR 0693'98 luc
-
- Posts: 404
- Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
- Contact:
-
- Posts: 404
- Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
- Contact:
-
- Posts: 667
- Joined: Thu Jul 15, 2004 11:28 am
- Contact:
Na de winter de Invidia te koop
Ga een HKS bestellen
En als dat bevald komt ie te koop
Heb sinds kort ander werk
Werk nu bij Auto Kraaij in Harderwijk
Voor sommigen geen onbekende denk ik
Het werk bevald echt super en nu kan ik ook mijn ITR door de weeks met rust laten.
Kraaij importeerd zelf ook JDM blokken en binnenkort komt er een H23 binnen :roll:
Net zo'n blok als het oude van Randall in z'n sol
Nu zijn Chris en ik bezig om te kijken of zoiets makkelijk in de ITR past.
Als dat allemaal meevalt dan komt ie erin daarna gaan we met de turbo of supercharger aan de gang
Pas bij DBM wezen informeren: veilig voor het blok blijft het rond de 320 pk
Dus we zien wel
Als dit allemaal gaat lukken zal ik hier een uitgebreid verslag maken.
Ga een HKS bestellen
En als dat bevald komt ie te koop
Heb sinds kort ander werk
Werk nu bij Auto Kraaij in Harderwijk
Voor sommigen geen onbekende denk ik
Het werk bevald echt super en nu kan ik ook mijn ITR door de weeks met rust laten.
Kraaij importeerd zelf ook JDM blokken en binnenkort komt er een H23 binnen :roll:
Net zo'n blok als het oude van Randall in z'n sol
Nu zijn Chris en ik bezig om te kijken of zoiets makkelijk in de ITR past.
Als dat allemaal meevalt dan komt ie erin daarna gaan we met de turbo of supercharger aan de gang
Pas bij DBM wezen informeren: veilig voor het blok blijft het rond de 320 pk
Dus we zien wel
Als dit allemaal gaat lukken zal ik hier een uitgebreid verslag maken.
Ik werk er als verkoper monteur
Veel vrije tijd ervaring maar dat valt nu wel weer tegen dan
Maar ik red me prima gelukkig.
Niet bewust voor gekozen
Zij zochten iemand erbij En ik kwam er veel te veel :lol: dus zo is het gekomen.
Ja en met dat blok gaan we gewoon in de vrije uurtjes aan de gang
We hopen er gewoon zoveel mogelijk vermogen uit te halen
En op de weg krijgen moet wel lukken
Onze belg met z'n ITR heeft 400 plus schijnt het dus zie daar maar is aan te tippen (IK NIET :roll: )
Veel vrije tijd ervaring maar dat valt nu wel weer tegen dan
Maar ik red me prima gelukkig.
Niet bewust voor gekozen
Zij zochten iemand erbij En ik kwam er veel te veel :lol: dus zo is het gekomen.
Ja en met dat blok gaan we gewoon in de vrije uurtjes aan de gang
We hopen er gewoon zoveel mogelijk vermogen uit te halen
En op de weg krijgen moet wel lukken
Onze belg met z'n ITR heeft 400 plus schijnt het dus zie daar maar is aan te tippen (IK NIET :roll: )
Ben beetje bezig geweest met de onderkant/onderstel van de ITR
Zaterdag uitlijnen en dan kan ie weer de weg op eindelijk
Nieuwe spullen:
SRR draagarmen achter (rood gespoten)
D2 Camberkit achter
SRR Camberkit voor
Nieuwe draagarmen voor (rood gespoten)
Stabilisatie stangen rood gespoten en nieuwe rubbers erin
Daiyama adjustable shock absorders
Zie verder foto's
Nieuwe bandjes, semi's
Falken AZENIS RT-615

Zaterdag uitlijnen en dan kan ie weer de weg op eindelijk
Nieuwe spullen:
SRR draagarmen achter (rood gespoten)
D2 Camberkit achter
SRR Camberkit voor
Nieuwe draagarmen voor (rood gespoten)
Stabilisatie stangen rood gespoten en nieuwe rubbers erin
Daiyama adjustable shock absorders
Zie verder foto's




Nieuwe bandjes, semi's

Falken AZENIS RT-615


- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Kinky hoor Luc!
Staat echt heel ruig!
Kijk wel uit met die underbrace. Bij mij liepen de bouten elke keer los op alle punten.
Door er hele grote stalen ringen tussen te zetten (voor ronde, achter vierkanten) blijft hij eindelijk zitten.
Binnenkort moet je er gewoon een keertje onder kruipen en nadraaien. Als je ze zo weer strakker kan zetten moeten er echt ringen onder.
Het alu van die brace is heel zacht en het drukpunt van de bouten is vrij klein. In mijn geval werd het alu gewoon "uitgesmeerd" en dunner waardoor de bouten loskwamen.
Nu is het probleem over. Martin O. had er ook last van.
En nu afstellen he?
Staat echt heel ruig!
Kijk wel uit met die underbrace. Bij mij liepen de bouten elke keer los op alle punten.
Door er hele grote stalen ringen tussen te zetten (voor ronde, achter vierkanten) blijft hij eindelijk zitten.
Binnenkort moet je er gewoon een keertje onder kruipen en nadraaien. Als je ze zo weer strakker kan zetten moeten er echt ringen onder.
Het alu van die brace is heel zacht en het drukpunt van de bouten is vrij klein. In mijn geval werd het alu gewoon "uitgesmeerd" en dunner waardoor de bouten loskwamen.
Nu is het probleem over. Martin O. had er ook last van.
En nu afstellen he?
