ITR 0693'98 luc

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Mau il-Vec
Posts: 404
Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
Contact:

Post by Mau il-Vec »

Geen lawaai met de invidia :?: huhhhh :?: :?: :!:

Welkom uiteraard.
Guest

Post by Guest »

HEEY LUC KLETS NIET MAN DAT DING VAN JOU MAAKT MEER KABAAL DAN DIE VAN MIJ hehehehe
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Welkom Luc met je nieuwe aanwinst! Ga je binnenkort ook foto's maken van je wijzigingen?
LUCITR
Posts: 65
Joined: Sat Jun 04, 2005 7:01 am
Contact:

Post by LUCITR »

Is nog wel de bedoeling jah

weer zit niet zo mee
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Volgende week wel! Is de planning van Piet Paulusma...
Mau il-Vec
Posts: 404
Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
Contact:

Post by Mau il-Vec »

Kheb zelf Invidia, I know the sound :mrgreen:
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Invidia valt nog wel mee, heb ze ook onder mijn ATR liggen en als je normaal rijdt met een constante snelheid is het geheel stiller als mijn standaard CRX destijds.
Type-S-Boy
Posts: 667
Joined: Thu Jul 15, 2004 11:28 am
Contact:

Post by Type-S-Boy »

Ik zou niet meer zonder mijn invidia kunne is het leven veels te stil .
Civic Type S
LUCITR
Posts: 65
Joined: Sat Jun 04, 2005 7:01 am
Contact:

Post by LUCITR »

Na de winter de Invidia te koop

Ga een HKS bestellen

En als dat bevald komt ie te koop

Heb sinds kort ander werk
Werk nu bij Auto Kraaij in Harderwijk
Voor sommigen geen onbekende denk ik
Het werk bevald echt super en nu kan ik ook mijn ITR door de weeks met rust laten.

Kraaij importeerd zelf ook JDM blokken en binnenkort komt er een H23 binnen :roll:
Net zo'n blok als het oude van Randall in z'n sol
Nu zijn Chris en ik bezig om te kijken of zoiets makkelijk in de ITR past.
Als dat allemaal meevalt dan komt ie erin daarna gaan we met de turbo of supercharger aan de gang
Pas bij DBM wezen informeren: veilig voor het blok blijft het rond de 320 pk
Dus we zien wel

Als dit allemaal gaat lukken zal ik hier een uitgebreid verslag maken.
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Hmm, werken bij de bron... Kan erg handig en in je voordeel zijn. :D
Bewust voor gekozen?

En wat voor werk doe je daar dan? Autoverkoop?
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Alsnog gefeliciteerd met de nieuwe job dan :-)
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

LUCITR wrote:Pas bij DBM wezen informeren: veilig voor het blok blijft het rond de 320 pk
Dus we zien wel

Als dit allemaal gaat lukken zal ik hier een uitgebreid verslag maken.

320pk en dat op de voorwielen? Ik hoop dat het goed gaat, maar als het gaat werken, dan gaat 'ie vast als de brandweer.
LUCITR
Posts: 65
Joined: Sat Jun 04, 2005 7:01 am
Contact:

Post by LUCITR »

Ik werk er als verkoper monteur

Veel vrije tijd ervaring maar dat valt nu wel weer tegen dan

Maar ik red me prima gelukkig.

Niet bewust voor gekozen
Zij zochten iemand erbij En ik kwam er veel te veel :lol: dus zo is het gekomen.

Ja en met dat blok gaan we gewoon in de vrije uurtjes aan de gang
We hopen er gewoon zoveel mogelijk vermogen uit te halen

En op de weg krijgen moet wel lukken

Onze belg met z'n ITR heeft 400 plus schijnt het dus zie daar maar is aan te tippen (IK NIET :roll: )
jaZz-itr
Posts: 26
Joined: Sun Dec 12, 2004 5:19 pm

Post by jaZz-itr »

die gasten bij kraaij hebben me bijna een x een vtec blok verkocht terwijl ze dachten dat het een non was.. er zat een alleen een non vtec kleppen deksel op.. :-)
hoop dat jij er wat meer van af weet :wink:
LUCITR
Posts: 65
Joined: Sat Jun 04, 2005 7:01 am
Contact:

Post by LUCITR »

Is wel te hopen jah

anders is de winstuitkering wat laag he haha
LUCITR
Posts: 65
Joined: Sat Jun 04, 2005 7:01 am
Contact:

Post by LUCITR »

Ben beetje bezig geweest met de onderkant/onderstel van de ITR
Zaterdag uitlijnen en dan kan ie weer de weg op eindelijk
Nieuwe spullen:

SRR draagarmen achter (rood gespoten)
D2 Camberkit achter
SRR Camberkit voor
Nieuwe draagarmen voor (rood gespoten)
Stabilisatie stangen rood gespoten en nieuwe rubbers erin
Daiyama adjustable shock absorders

Zie verder foto's
Image
Image
Image
Image


Nieuwe bandjes, semi's :D
Falken AZENIS RT-615

Image
Image
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Ziet er goed uit!
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Heel mooi.
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Nice!!!
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Kinky hoor Luc!

Staat echt heel ruig!
Kijk wel uit met die underbrace. Bij mij liepen de bouten elke keer los op alle punten.
Door er hele grote stalen ringen tussen te zetten (voor ronde, achter vierkanten) blijft hij eindelijk zitten.

Binnenkort moet je er gewoon een keertje onder kruipen en nadraaien. Als je ze zo weer strakker kan zetten moeten er echt ringen onder.
Het alu van die brace is heel zacht en het drukpunt van de bouten is vrij klein. In mijn geval werd het alu gewoon "uitgesmeerd" en dunner waardoor de bouten loskwamen.
Nu is het probleem over. Martin O. had er ook last van.

En nu afstellen he? ;)
Locked