Toch even de boel gemonteerd vanmiddag , het bleef verrassend droog dus ik kon mijn gang gaan.
Alles gemonteerd, behalve rechtsachter de stalen remleiding omdat ik de van de originele stalen remleiding die koppeling niet los kreeg ...en ja ik heb hem geprobeerd los te maken met een speciale daar voor aangeschafte speciale steeksleutel 10.
Maar de koppeling krijg ik niet los en zal daarom helmaal van af de motorruimte naar rechtsachter een nieuwe remleiding moeten maken als ik wel mijn stalen remleiding wil plaatsen.
Oh ja en natuurlijk achter even nieuwe naafkapjes geplaatst , detail! :wink:
En na het ontluchten en rondje gereden en zeer voorzichtig gedaan , maar ik bleef toch nog een zacht pedaal te hebben, terwijl ik volgens Honda werkplaatshandboek heb ontlucht en ik er kwam geen lucht meer uit de leidingen ....raar ...iemand een idee???Zijn er nog eventuele tips?
Ik las laatst zoiets van motor laten draaien tijdens ontluchten....of zoiets.
Maar aan het einde van het pedaal had ik een remsysteem wat nu al super aanvoelde , het greep in als een idioot en ook bij dit zachtere pedaal leek het als of er een anker uit werd gegooid , tot nu toe al een hele verbetering tegen over de OEM spul.
Even snel tegen de avond foto's geschoten om een idee te krijgen.
PS. Morgen ga ik toch proberen opnieuw te ontluchten maar het lijkt me sterk want ik had absoluut geen lucht meer in de leiding maar toch heb ik een zacht pedaal..... :?: :?: :?: :?: :?: