Heb mn remblokken er voor uit gehaald om even te controleren. Was echter fanatiek en heb nog wat dingen meer los gehaald :-)

Nu veel er af is, nog dingen die ik nu mooi zou kunnen meenemen?
Zit er zelf aan te denken de remklauwen ook wat op te frissen (/reviseren) + natuurlijk alles in de wielkuip schoon te maken en daar waar nodig alles opnieuw invetten.
Nog een ding. Zijn alle B-serie blokken nou uitwisselbaar qua onderdelen? Zou bijv. een B20 blok op de itr bak en kop passen? Weet wel dat ze dit doen met een B20 (onderblok) en B16A2 (kop) oftewel frankenstein combo.
Heeft een B20 blok ook een open-deck? Want er werd toch als richtlijn gegeven dat je niet meer dan 40% boven de fabrieks output moet komen om het nog 'safe' te houden. Het B20 blok uit de CR-V produceert namelijk 146 pk. 40% daarboven = 204 PK. Als dat zo is, is het niet echt interessant als toepassing in de itr. En zou hij die toeren kunnen draaien aangezien een CR-V nog geen 7k draaid.