zat er in toen ik hem kocht

H22A7 wrote:Tering wat is er mis met jullie man. Ok hij heeft geen type-r ik ook niet.
En zo zijn er nog velen.
Sinds wanneer zijn Honda liefhebbers hier niet meer welkom? Ban dan gewoon iedereen die geen type-r heeft en ga lekker met je type-r's allemaal bij elkaar zitten als een hecht cluppie.
zo kinderachtig pffff
Ok hij heeft geen type-r ik ook niet.
Gaskleppie wrote:Ok hij heeft geen type-r ik ook niet.
Nee, maar in "niet type R's" heb je ook nog aardig wat gradaties.
In zijn geval komt zo'n beetje alleen de Honda badge nog overeen met die van ons (al is zelfs de kleur anders)
Dus dan vraag ik me af: Wat denk je hier te vinden?
Type R is een maatstaf voor performance, die kar van hem is daar het verste van af van welke andere forum bezoeker dan ook.
Moet ik dan gaan zitten liegen over mn mening als ik zo'n voorstel topic zie?
Dus dan vraag ik me af: Wat denk je hier te vinden?
Type R is een maatstaf voor performance, die kar van hem is daar het verste van af van welke andere forum bezoeker dan ook.
?
VTECCIE wrote:Normaal leesbaar Nederlands heeft wat mij betreft op dit forum ook de voorkeur. Ik irriteer me ook vaak aan de schrijfstijl van tegenwoordig.
Aan de andere kant weet je vaak de achtergrond niet van de poster. Misschien is diegene wel dyslectisch of komt diegene uit het buitenland.
Laten we elkaar dus in het midden tegenkomen. De poster probeert zo goed mogelijk Nederlands te typen zodat iedereen het begrijpt en de lezer leest het desnoods maar twee keer.
Ontopic maar weer...![]()
Zijn ex-wagen (206 HDI) op ingeruild omdat die kerel een grotere auto nodig had.VTECRob wrote:Welkom... zelf laten spuiten of zo gekocht?
Niet helemaal mijn smaak, maar ziet er erg netjes uit zo op de foto...
Als je het ontwerp ziet, ga je (als Honda LIEFHEBBER) jezelf voor je kop slaanslydawg wrote:Welkom!
Ride ziet er idd netjes uit, maar ben benieuwd na de komende veranderingen.
RensITR897 wrote:Ook welkom Afi.![]()
Ik zal je zo maar noemen want je naam staat er nergens bij.
Mee eens, en nogmaals de plannen die op komst zijn... :-?ITR1689 wrote:Welkom, mooie auto, maar jammer dat et geen Honda meer is...
1: is half waar. Het enige wat ik me kan indenken dat jij ooit zou vragen aan een technisch vraag hier is ofdat als je ergens weer de zaag in wil gaan zetten. Het effect zal hebben op de integriteit van het cassisAfinador del sol wrote:k kom hier om
1 meer te weten te komen over honda (technish en moter)
2 omdat ik vaak over dit forum hoor
3 omdat ik elke x dingen van me maat hoor over dit forum
4 omdat ik al die tuning forums ook wel zat ben met het idee van is mooi is mooi ik wil ook verder gaan kijken nu (jdm)
en tot slot
5 omdat honda auto's standaard ook mooi zijn hier zitten
Een rise-boy is iemand die het niet snapt hoe het nu zit! Die allemaal overdreven bumpers eronder hangt waarmee hij geen drempel meer mee fatsoenlijk mee kan nemen. En wil opvallen door de buitenkant van de auto zo erg mogelijk te vernachelen. Om maar over de geluidsinstallatie op te houden die er veelal in zit (en merkbaar hoorbaar is van 3 straten verder)ITR897 wrote:Wat is bv. een ricer? Een reiziger (vertegenwoordiger) of zoiets denk ik. :roll:
Honda liefhebbers? haha, volgens mij snap jij ook niet wat het woord liefhebber inhoud?H22A7 wrote:Sinds wanneer zijn Honda liefhebbers hier niet meer welkom? Ban dan gewoon iedereen die geen type-r heeft en ga lekker met je type-r's allemaal bij elkaar zitten als een hecht cluppie.
zo kinderachtig pffff
In zijn geval komt zo'n beetje alleen de Honda badge nog overeen met die van ons (al is zelfs de kleur anders)
Dus die overeenkomst heeft hij ook niet eens :-)Afinador del sol wrote:- logo's verwijderd
Hou op hou op, je laat me weer lachenstoede wrote:volgens mij heb je een jaar geleden ook geprobeerd zoiets op te starten met als voorbeeld Patrick Jamex
en dat ging toen ook niet helemaal zoals je bedoeld had
of heb je weer een paar zware weken achter de rug :?:
Hou op hou op, je laat me weer lachenstoede wrote:volgens mij heb je een jaar geleden ook geprobeerd zoiets op te starten met als voorbeeld Patrick Jamex
of heb je weer een paar zware weken achter de rug :?:
stoede wrote:stoede wrote:volgens mij heb je een jaar geleden ook geprobeerd zoiets op te starten met als voorbeeld Patrick Jamex
of heb je weer een paar zware weken achter de rug :?:mr. X wrote:Hou op hou op, je laat me weer lachen
(Tis zelfs zo grappig dat ik over mijn 10 smilies per post ben uitgekomen!! de laatste na 'lachen' heb ik dus ge-scrapped *hehe)
wat is dit voor een bagger reply
jij weet niet eens waar dit over gaat
heb het over iets toen jij nog niet eens op dit forum was
denk niet dat je met een verkeerde been bent gestapt maar beetje verkeerd erin bent gegaan aan de tijd te zien dat je replyd