Grootste ricer van nederland: Afinador del sol

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Afinador del sol

Post by Afinador del sol »

playstation staat thuis :D
zat er in toen ik hem kocht :o ops:
RedSun

Post by RedSun »

Tering wat is er mis met jullie man. Ok hij heeft geen type-r ik ook niet.
En zo zijn er nog velen.

Sinds wanneer zijn Honda liefhebbers hier niet meer welkom? Ban dan gewoon iedereen die geen type-r heeft en ga lekker met je type-r's allemaal bij elkaar zitten als een hecht cluppie.

zo kinderachtig pffff
Nana korobi ya oki
Voodoo

Post by Voodoo »

H22A7 wrote:Tering wat is er mis met jullie man. Ok hij heeft geen type-r ik ook niet.
En zo zijn er nog velen.

Sinds wanneer zijn Honda liefhebbers hier niet meer welkom? Ban dan gewoon iedereen die geen type-r heeft en ga lekker met je type-r's allemaal bij elkaar zitten als een hecht cluppie.

zo kinderachtig pffff

Hou je je even in, ben je nu niet een beetje te voorbarig en scheer asjeblief niet iedereen over een kam!!!???

We kunnen alleen jou bannen :lol:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Ok hij heeft geen type-r ik ook niet.

Nee, maar in "niet type R's" heb je ook nog aardig wat gradaties.
In zijn geval komt zo'n beetje alleen de Honda badge nog overeen met die van ons (al is zelfs de kleur anders)

Dus dan vraag ik me af: Wat denk je hier te vinden?

Type R is een maatstaf voor performance, die kar van hem is daar het verste van af van welke andere forum bezoeker dan ook.

Moet ik dan gaan zitten liegen over mn mening als ik zo'n voorstel topic zie?
HONDA

Post by HONDA »

@Iedereen
Iedereen is hier welkom, Type-R rijders, Honda rijders en ook niet Honda rijders. Zelfs DelSol rijders... :D (sorry kon het niet laten...).

@H22
Als het je hier niet bevalt dan is de link makkelijk uit je favorieten te halen, toch? Ga jezelf dan op een ander forum ergeren...

Frank heeft zijn sporen in de Honda wereld al ruimschoots verdiend. Zijn mening is soms wat ongenuanceerd maar wel duidelijk.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
stoede

Post by stoede »

Gaskleppie wrote:

Nee, maar in "niet type R's" heb je ook nog aardig wat gradaties.
In zijn geval komt zo'n beetje alleen de Honda badge nog overeen met die van ons (al is zelfs de kleur anders)

Type R is een maatstaf voor performance, die kar van hem is daar het verste van af van welke andere forum bezoeker dan ook.

Moet ik dan gaan zitten liegen over mn mening als ik zo'n voorstel topic zie?

volgens mij heb je een jaar geleden ook geprobeerd zoiets op te starten met als voorbeeld Patrick Jamex
en dat ging toen ook niet helemaal zoals je bedoeld had
of heb je weer een paar zware weken achter de rug :?:
Afinador del sol

Gaskleppie wrote:

?

lees en vind je antwoord:

1 meer te weten te komen over honda (technish en moter)
ITR1689

Post by ITR1689 »

Afinador del sol wrote:
lees en vind je antwoord:

Goed dat je meer wil weten over Honda. Laten we hier beginnen:
Les 1. Het is "technisch" en niet "technish"
Les 2. Het is een "motor" en niet "moter".
HONDA

Post by HONDA »

VTECCIE wrote:Normaal leesbaar Nederlands heeft wat mij betreft op dit forum ook de voorkeur. Ik irriteer me ook vaak aan de schrijfstijl van tegenwoordig.

Aan de andere kant weet je vaak de achtergrond niet van de poster. Misschien is diegene wel dyslectisch of komt diegene uit het buitenland.

Laten we elkaar dus in het midden tegenkomen. De poster probeert zo goed mogelijk Nederlands te typen zodat iedereen het begrijpt en de lezer leest het desnoods maar twee keer.

Ontopic maar weer... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Afinador del sol

ik zal mijn best doen om vanaf nu meer abn te typen in plaats van meer msn taal :lol:
HondaFan

Post by HondaFan »

welkom!! vind de sol altijd al een mooie bak geweest. :lol:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Afinador del sol wrote:ik zal mijn best doen om vanaf nu meer abn te typen in plaats van meer msn taal :lol:

Ok. Kus van de juf en een bank vooruit. :thumbs:

Nogmaals, welkom hier.
mr. X

Post by mr. X »

Rens, in hemelsnaam, wat kun jij je goed profileren op een forum. Je bent hier nog geen week en je hebt het alweer verziekt voor jezelf.
Je weet hoe de rest van de club over zo'n auto denkt door mij, en je dan nog op deze manier voorstellen en tegen de mannen ingaan...
Ik zou op zoveel hier weer op in kunnnen, dus dat doe ik ook :-)

VTECRob wrote:Welkom... zelf laten spuiten of zo gekocht?

Niet helemaal mijn smaak, maar ziet er erg netjes uit zo op de foto...
Zijn ex-wagen (206 HDI) op ingeruild omdat die kerel een grotere auto nodig had.

slydawg wrote:Welkom!
Ride ziet er idd netjes uit, maar ben benieuwd na de komende veranderingen.
Als je het ontwerp ziet, ga je (als Honda LIEFHEBBER) jezelf voor je kop slaan :(
Rens doe eens niet zo flauw en laat iedereen hier lachen. Vind het namelijk iets té erg als ík die ontwerp foto voor jou moet plaatsen :roll:
Wil je helemaal afgezeken worden, plaats alsjeblieft dan ook álsjeblieft een foto van je 'engine-bay' :D

ITR897 wrote:Ook welkom Afi. :D
Ik zal je zo maar noemen want je naam staat er nergens bij.
Rens

ITR1689 wrote:Welkom, mooie auto, maar jammer dat et geen Honda meer is...
Mee eens, en nogmaals de plannen die op komst zijn... :-?

Afinador del sol wrote:k kom hier om
2 omdat ik vaak over dit forum hoor
3 omdat ik elke x dingen van me maat hoor over dit forum
4 omdat ik al die tuning forums ook wel zat ben met het idee van is mooi is mooi ik wil ook verder gaan kijken nu (jdm)
en tot slot
5 omdat honda auto's standaard ook mooi zijn hier zitten
1: is half waar. Het enige wat ik me kan indenken dat jij ooit zou vragen aan een technisch vraag hier is ofdat als je ergens weer de zaag in wil gaan zetten. Het effect zal hebben op de integriteit van het cassis
2 en 3: telt maar als één omdat je het nergens anders hoort of leest, dan van mij.
4: haha, JDM... Leg eens uit :-) weet zeker dat je er geen 2 vragen over weet te beantwoorden
5: is dat überhoupt een goed Nederlandse zin? En ik weet goed dat jij std een del sol niet mooi vind. Zeg dat dan ook niet, vind het prima dat je hier zit, maar ga dan niet wéér dingen zeggen die je niet meent.

ITR897 wrote:Wat is bv. een ricer? Een reiziger (vertegenwoordiger) of zoiets denk ik. :roll:
Een rise-boy is iemand die het niet snapt hoe het nu zit! Die allemaal overdreven bumpers eronder hangt waarmee hij geen drempel meer mee fatsoenlijk mee kan nemen. En wil opvallen door de buitenkant van de auto zo erg mogelijk te vernachelen. Om maar over de geluidsinstallatie op te houden die er veelal in zit (en merkbaar hoorbaar is van 3 straten verder)

H22A7 wrote:Sinds wanneer zijn Honda liefhebbers hier niet meer welkom? Ban dan gewoon iedereen die geen type-r heeft en ga lekker met je type-r's allemaal bij elkaar zitten als een hecht cluppie.

zo kinderachtig pffff
Honda liefhebbers? haha, volgens mij snap jij ook niet wat het woord liefhebber inhoud?
Ga het niet eens uitleggen, zoek het maar op in je woordenboek...
En wij hebben toevallig over het algemeen hier wel dezelfde meningen, en die mogen wij dan niet laten merken? Volgens mij ben jij degene die nu hier kinderachter aan het doen is...
Frank zegt toch niets geks? Je vraagt je toch ook af wat hij hier komt doen? Iemand die zo met het 'uiterlijk' bezig is van een auto zal hier niets aan waardevolle informatie vinden.

Gaskleppie wrote:

Afinador del sol wrote:- logo's verwijderd
Dus die overeenkomst heeft hij ook niet eens :-)

stoede wrote:volgens mij heb je een jaar geleden ook geprobeerd zoiets op te starten met als voorbeeld Patrick Jamex
Hou op hou op, je laat me weer lachen

(Tis zelfs zo grappig dat ik over mijn 10 smilies per post ben uitgekomen!! de laatste na 'lachen' heb ik dus ge-scrapped *hehe)
Voodoo

Post by Voodoo »

Das duidelijk...arme jongen :lol:
RedSun

Post by RedSun »

Ok mijn reactie was misschien wat overdreven, sorry daarvoor, zal met de tijd van opstellen te maken hebben.

Verder vind ik het wel onzin dat uiterlijke mods een Honda geen Honda meer maken, of minder Honda, en Motorische mods niet?

Wat is het verschil?

@VTECCIE

het bevalt me prima hier, alleen vond ik sommige reacties erg vijandig maar lees hierboven, zal met de tijd te maken gehad hebben.

@Gaskleppie

Nee nee zeker niet liegen, probleem is ook dat geschreven letters anders, soms heftiger, overkomen dan als je iets face to face zegt.

@ X

Ik weet heel goed wat een Honda liefhebber inhoud ben er immers zelf ook 1.
Ik heb ook niks gezegd over het niet laten merken van meningen laat staan dat het niet zou mogen.
Nana korobi ya oki
Katana

Post by Katana »

mr. X wrote:Ik zou op zoveel hier weer op in kunnnen, dus dat doe ik ook :-)

Met je verkeerde been uit bed gestapt, Maarten?

:lol:

Zo kan ie wel weer.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

hahahahaha!!!!!

Maarten, Thanks!!!
stoede

Post by stoede »

stoede wrote:volgens mij heb je een jaar geleden ook geprobeerd zoiets op te starten met als voorbeeld Patrick Jamex
Hou op hou op, je laat me weer lachen

(Tis zelfs zo grappig dat ik over mijn 10 smilies per post ben uitgekomen!! de laatste na 'lachen' heb ik dus ge-scrapped *hehe)[/quote]

wat is dit voor een bagger reply
jij weet niet eens waar dit over gaat
heb het over iets toen jij nog niet eens op dit forum was

denk niet dat je met een verkeerde been bent gestapt maar beetje verkeerd erin bent gegaan aan de tijd te zien dat je replyd
mr. X

Post by mr. X »

stoede wrote:
mr. X wrote:Hou op hou op, je laat me weer lachen

(Tis zelfs zo grappig dat ik over mijn 10 smilies per post ben uitgekomen!! de laatste na 'lachen' heb ik dus ge-scrapped *hehe)

wat is dit voor een bagger reply
jij weet niet eens waar dit over gaat
heb het over iets toen jij nog niet eens op dit forum was

denk niet dat je met een verkeerde been bent gestapt maar beetje verkeerd erin bent gegaan aan de tijd te zien dat je replyd

Oh ik weet wel waar dat over gaat. Dat ik toen nog niet op de club zat, wil niet zeggen dat ik toen Rens nog niet kende en wist wat hij wou doen/mee bezig was...
HONDA

Post by HONDA »

Stoede bedoeld iets anders Maarten. Oude koeien en op dit moment het oprakelen niet meer waard hoop ik.
Locked