Bridgestone Potenza RE050A 84W
Er zat een spijkertje in de band, maar zolang je de band op druk houdt kun je het nog redelijk lang volhouden. Maar ik denk dat als je ruim boven de 120 gaat rijden de spijker er op den duur uitvliegt en de band dan alsnog leegloopt. Met een klap tot gevolg. Sindsdien ben ik er erg scherp op als er te veel verschil in de bandenspanning zit. De band(en) met duidelijk de laagste spanning(en) zal wel een spijker of iets dergelijks hebben.
Ze zijn er wel in mijn maat met E keur :-)
Word mijn volgende track setje. Prijs is voor de ATR 260,- p/st en de ITR 185,- p/st.
Rubber klik
Word mijn volgende track setje. Prijs is voor de ATR 260,- p/st en de ITR 185,- p/st.
Rubber klik
AIYOKU wrote:]Ze zijn er wel in mijn maat met E keur :-)
Word mijn volgende track setje. Prijs is voor de ATR 260,- p/st en de ITR 185,- p/st.
Rubber klik
ITR met de maat 205/50/15 = €220 of 195/55/15 = €185
En welke hardheid moet je nemen?>>TT of SR??
*WT2 Nasseinsatz
*WT Feucht- und Nasseinsatz
*TT Bei feuchter oder kalter Witterung sowie für leichtere Fahrzeuge
*SR Idealer Allroundreifen für das ganze Jahr. Hohes Gripniveau bei sehr guter Haltbarkeit
Engels vertaald]Zal is vragen of die yoko's A048 ook in die maat geleverd worden en wat ze dan kosten.
Zal ook is kijken of ik aan die Bridgestone's kan komen.[/quote]
Kun je ook kijken wat hij kost voor de ITR , zowel de Bridgstone als de Advans 048 ??
[quote="wilco"]
En welke hardheid moet je nemen?>>TT of SR??
*WT2 Nasseinsatz
*WT Feucht- und Nasseinsatz
*TT Bei feuchter oder kalter Witterung sowie für leichtere Fahrzeuge
*SR Idealer Allroundreifen für das ganze Jahr. Hohes Gripniveau bei sehr guter Haltbarkeit
Engels vertaald]
Das een goede vraag :-) Ik denk zo zacht mogelijk.
En welke hardheid moet je nemen?>>TT of SR??
*WT2 Nasseinsatz
*WT Feucht- und Nasseinsatz
*TT Bei feuchter oder kalter Witterung sowie für leichtere Fahrzeuge
*SR Idealer Allroundreifen für das ganze Jahr. Hohes Gripniveau bei sehr guter Haltbarkeit
Engels vertaald]
Das een goede vraag :-) Ik denk zo zacht mogelijk.
wilco wrote:Ik weet niet wat gebruikelijk is ?
En deze vraag geld voor mij hetzelfde als met de breedte en hoogte van de band , moet de ITR een 195 of 205 breedte band ??
En moet ik nou de 55 of 50 hoogte band?
Mooiste combi zou volgens mij voor de ITR 195/50 of 205/50 wezen.
Je bedoeld van 195/55 naar 205/50? anders klopt je omtrek niet meer.
[quote="wilco"]Dat de omtrek klopt zou niet zo heel veel uitmaken op circuit, mar wat het beste weggedrag geeft ]
Als ik naar de Yoko banden kijk zijn de wangen van dit soort banden altijd hard. Het bepalen van de juiste band voor jou of mijn auto zal denk ik het beste in overleg met iemand van Bridgestone gaan. Of met iemand die ze er al op heeft. Misschien Flugel in Duitsland?
Als ik naar de Yoko banden kijk zijn de wangen van dit soort banden altijd hard. Het bepalen van de juiste band voor jou of mijn auto zal denk ik het beste in overleg met iemand van Bridgestone gaan. Of met iemand die ze er al op heeft. Misschien Flugel in Duitsland?
Het gaat hierbij niet om "gewone"straatbanden maar semi slik's(intermedite). Als je comfort zoekt, vind je het niet. Bikkelharde track banden zijn het.
Wat ik bedoel is bij een "gewone"RE050A Potenza is de band er maar in 1 contructie(wang) of rubber compound te krijgen.
Omdat de RE540S een track band is die legaal op de openbare weg gebruikt kan worden zijn er veel meer mogelijkheden.
Waar je tussen kiest heeft met de omstandigen van de baan te maken.
Temperatuur, regen, enz bepalen wat je kiest normaal gesproken.
Voorwiel aandrijving, achterwiel aandrijving, motor voor in, achterin, enz, enz
Als ik bijv de RE540S banden op mijn track velgen zet gebruik ik die alleen naar, op en vanaf het circuit. Comfort is dan geen isseu.
Wat ik bedoel is bij een "gewone"RE050A Potenza is de band er maar in 1 contructie(wang) of rubber compound te krijgen.
Omdat de RE540S een track band is die legaal op de openbare weg gebruikt kan worden zijn er veel meer mogelijkheden.
Waar je tussen kiest heeft met de omstandigen van de baan te maken.
Temperatuur, regen, enz bepalen wat je kiest normaal gesproken.
Voorwiel aandrijving, achterwiel aandrijving, motor voor in, achterin, enz, enz
Als ik bijv de RE540S banden op mijn track velgen zet gebruik ik die alleen naar, op en vanaf het circuit. Comfort is dan geen isseu.
Voor de mensen die wat minder het Japanse Kanji begrijpen:
http://babelfish.altavista.com/
Zo kan je de hele bladzijde lezen.