Koppeling/ Vliegwiel....
Nou schroef de boel open en plaats er één, het zal je niet tegenvallen. Ook niet in de file... 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Dat is niet de CTR poulie, maar de N1 poulie voor race-gebruik.
De standaard poulie heeft idd een "harmonic balancer". Heb je eigenlijk niet nodig bij een circuitauto.
Hier maken ze hun eigen lichtere poulie, met behoud van balancer.
http://www.inlinefour.com/infourn1encr.html
Ze frezen (fresen?) de buitenste 2 poulies weg. P/S en airco zijn dan niet meer mogelijk.
De standaard poulie heeft idd een "harmonic balancer". Heb je eigenlijk niet nodig bij een circuitauto.
Hier maken ze hun eigen lichtere poulie, met behoud van balancer.
http://www.inlinefour.com/infourn1encr.html
Ze frezen (fresen?) de buitenste 2 poulies weg. P/S en airco zijn dan niet meer mogelijk.
Op deze website hebben ze er 1 van OEM Honda http://yhst-1408381693991.stores.yahoo.net/jdmcityrcrpu.html
Nadeel je bent je Stuurbekrachtiging kwijt , dat gaat me net te ver of juist niet :twisted: .
Hoe werkt de stuurbekrachtiging bij de ITR , schakelt uit boven...?
Kijk zovaak parkeer ik niet met de Honda en iets harder trekken aan het stuur het zei zo , maar wat zal het totaal voordeel wezen?Behalve dat je een lichtere poulie hebt?
Nadeel je bent je Stuurbekrachtiging kwijt , dat gaat me net te ver of juist niet :twisted: .
Hoe werkt de stuurbekrachtiging bij de ITR , schakelt uit boven...?
Kijk zovaak parkeer ik niet met de Honda en iets harder trekken aan het stuur het zei zo , maar wat zal het totaal voordeel wezen?Behalve dat je een lichtere poulie hebt?
Ik rij dagelijks zonder stuurbekrachtiging (Civic) en het is dan echt weer wennen om in de ITR te sturen. Alles zo licht en eigenlijk zonder gevoel al is parkeren een ramp zonder stuurbrekrachtiging.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
Ik ben volgens mij de enige hier met een ITR zonder P/S.
Ik afgelopen weekend ook!
Ik gaf volgas in zn 1 om even wat aggressie kwijt te raken. Resultaat: accu lampje aan en stuurbekrachtiging weg! :shock:
Bleek dat er 2 riemen afgelopen waren.
Een paar weken geleden had ik ook al zoiets raars. Zelfde situatie, alleen ging toen mn P/S raar doen. De P/S riem lag toen op zn kop op de poelies! Dus met de ribbels naar boven ipv op de pulleys. Ik weet niet wat er gebeurd als ik volgas geef in 1 maar er gebeurt wel wat in het vooronder!

oja, het stuurt best zwaar zonder. Al kan het wel weer wat lichter worden als je de olie uit het systeem haalt.
Ik heb wel eens met de ITR van Ken gereden en ik moet zeggen dat het heel goed te doen is als je eenmaal rolt. Maar file parkeren blijft best zwaar......
Oja 2, ik heb de AEM pulley set om je dynamo en P/S pomp minder hard te laten draaien. (helemaal gratis gekregen van intertuning! Ze zijn zo aardig daar.....)
Dit bevalt erg goed al valt je verlichting wel zo'n beetje terug naar stadslicht als je stationair staat te draaien.