Marin, Civic Sedan> Terug van weg geweest, Update post 1

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Marin

Post by Marin »

Idd zeer jammer.

Ga hem nu verkopen, hopelijk deze week nog weg. Voorlopig komt er dan ook geen auto meer, doe het wel weer met die van m'n ouders. Het is me niet zozeer dat hij in zo'n slechte staat is en dat mensen zo met hun auto om gaan, maar van wie ik hem gekocht had heeft me gewoon hard genaaid, en DAT vind ik asociaal...

Je kan tegenwoordig totaal geen vertrouwen meer hebben in mensen wat betreurenswaardig is...
RedSun

Post by RedSun »

zeker weten ja, genaaid :/

kun je niet met een paar mannetjes even langsgaan en uitleg vragen ? :schieten:
Nana korobi ya oki
Katana

Post by Katana »

Shit voor je, man.

Effe met een paar mensen op gesprek gaan kan geen kwaad :evil:
Marin

Post by Marin »

Zit er zeker over na te denken om een keer langs te gaan. Had die gast toevallig zaterdag gebeld maar hij gaf echt totaal geen reactie en ging er helemaal niet op in. Ben dus gewoon genaaid bij het leven, sneu toch dat mensen zo zijn.
RedSun

Post by RedSun »

idd erg sneu maar meestal komen die mensen zichzelf nog wel tegen.
Zou toch even wat druk op de ketel zetten als is het alleen maar voor je gevoel. En misschien zoveel druk dat je wat geld terug krijgt.

Het helpt vaak als je eerst de godfather trilogie kijkt :wink:
Nana korobi ya oki
Marin

Post by Marin »

Ratel in blok bleek ratel in kat te zijn. Hijs nu apk gekeurd, midden en eind demper dus vervange, dus rij weer lekker stil :P Zeg maar super stil, heb nog geen muziek...
baRt

Post by baRt »

ratel in de kat en dan vervang je alles NA de kat?
en no offence, maar dat geluid (ik heb het ook zelf) klinkt in de verste verte niet als een blok wat gaat klappen! tenzij jij een erg afwijkend geluidje hebt gehad natuurlijk...

maar goed, mooi dat alles in orde is en dat het geen ernstig probleem was!
Marin

Post by Marin »

Ik vond het ook niet klinken alsof blok ging ploffen, dat zeiden m'n vrienden met "kuch" veel verstand van auto's. Kennelijk is dat dus ook niet zoveel als ze zelf wellicht denken.

Verder zijn de midden en eind demper vervangen omdat de einddemper lek was, en de middendemper was fout model + verkeerd gemonteerd met gevolg dat de remleiding beschadigd was, die dus ook is vervangen.

Aka deze zijn níet vervangen vanwege de kat, maar omdat ze zelf gewoon zogen...
RedSun

Post by RedSun »

Eindelijk begint hij ergens op te lijken! Goed werk!

Zonde van al dat geld alleen :-?
Nana korobi ya oki
Marin

Post by Marin »

Idd, zonde van het geld, heb nu ook schuld van 400 euro bij m'n ouders. Zal uiteindelijk wel goed komen ( hoop ik :P ). Zit te denken over kat vervanger ipv nieuwe kat zodat ik in ieder geval van die herrie af ben ^^

En natuurlijk de radio er een keer in, het is nu zo verdomd stil :cry:
Marin

Post by Marin »

Hola! Na een lánge afwezigheid ben ik weer terug. Heb mijn eerste post helemaal geupdate incl. foto's etc etc. Niet stilgezeten onderhand, voornamelijk actief geweest op forum van CCH waar k ook lid van ben en vrijwilliger voor clubblad, was dit forum beetje vergeten :o ops:
Marin

Post by Marin »

Bende met de apk keuring, co uitstoot te hoog.
Te nemen stappen zijn nu:
kleppen laten nakijken en event. stellen
lambdasonde vervangen
katalysator vervangen (heb ik nog liggen)

Tevens was er een foutcode voor de gasklephoek sensor en de buitenluchtdruk meter sensor, dus daar laat ik garage ook naar kijken.

Moet wel eerst nog afspraak maken met garage though :P Hou jullie op de hoogte :)
Locked