Marin, Civic Sedan> Terug van weg geweest, Update post 1
Idd zeer jammer.
Ga hem nu verkopen, hopelijk deze week nog weg. Voorlopig komt er dan ook geen auto meer, doe het wel weer met die van m'n ouders. Het is me niet zozeer dat hij in zo'n slechte staat is en dat mensen zo met hun auto om gaan, maar van wie ik hem gekocht had heeft me gewoon hard genaaid, en DAT vind ik asociaal...
Je kan tegenwoordig totaal geen vertrouwen meer hebben in mensen wat betreurenswaardig is...
Ga hem nu verkopen, hopelijk deze week nog weg. Voorlopig komt er dan ook geen auto meer, doe het wel weer met die van m'n ouders. Het is me niet zozeer dat hij in zo'n slechte staat is en dat mensen zo met hun auto om gaan, maar van wie ik hem gekocht had heeft me gewoon hard genaaid, en DAT vind ik asociaal...
Je kan tegenwoordig totaal geen vertrouwen meer hebben in mensen wat betreurenswaardig is...
ratel in de kat en dan vervang je alles NA de kat?
en no offence, maar dat geluid (ik heb het ook zelf) klinkt in de verste verte niet als een blok wat gaat klappen! tenzij jij een erg afwijkend geluidje hebt gehad natuurlijk...
maar goed, mooi dat alles in orde is en dat het geen ernstig probleem was!
en no offence, maar dat geluid (ik heb het ook zelf) klinkt in de verste verte niet als een blok wat gaat klappen! tenzij jij een erg afwijkend geluidje hebt gehad natuurlijk...
maar goed, mooi dat alles in orde is en dat het geen ernstig probleem was!
Ik vond het ook niet klinken alsof blok ging ploffen, dat zeiden m'n vrienden met "kuch" veel verstand van auto's. Kennelijk is dat dus ook niet zoveel als ze zelf wellicht denken.
Verder zijn de midden en eind demper vervangen omdat de einddemper lek was, en de middendemper was fout model + verkeerd gemonteerd met gevolg dat de remleiding beschadigd was, die dus ook is vervangen.
Aka deze zijn nÃet vervangen vanwege de kat, maar omdat ze zelf gewoon zogen...
Verder zijn de midden en eind demper vervangen omdat de einddemper lek was, en de middendemper was fout model + verkeerd gemonteerd met gevolg dat de remleiding beschadigd was, die dus ook is vervangen.
Aka deze zijn nÃet vervangen vanwege de kat, maar omdat ze zelf gewoon zogen...
Bende met de apk keuring, co uitstoot te hoog.
Te nemen stappen zijn nu:
kleppen laten nakijken en event. stellen
lambdasonde vervangen
katalysator vervangen (heb ik nog liggen)
Tevens was er een foutcode voor de gasklephoek sensor en de buitenluchtdruk meter sensor, dus daar laat ik garage ook naar kijken.
Moet wel eerst nog afspraak maken met garage though :P Hou jullie op de hoogte
Te nemen stappen zijn nu:
kleppen laten nakijken en event. stellen
lambdasonde vervangen
katalysator vervangen (heb ik nog liggen)
Tevens was er een foutcode voor de gasklephoek sensor en de buitenluchtdruk meter sensor, dus daar laat ik garage ook naar kijken.
Moet wel eerst nog afspraak maken met garage though :P Hou jullie op de hoogte