Prijs Leon Cupra

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Wodka

Prijs Leon Cupra

Post by Wodka »

Prijs van Seat Leon Cupra (240pk) is vandaag bekend geworden: 33.995

Image

Als de nieuwe CTR hier flink boven zit, kan dit wel eens een geduchte concurrent worden.

Bron: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5407&cache=no
RedSun

Post by RedSun »

Vind persoonlijk de vorige Leon een stuk mooier en sportiever.
Die nieuwe vind ik helemaal niks.

Staat hoog op z'n poten trouwens voor een Cupra.
Nana korobi ya oki
baRt

Post by baRt »

Collega van me heeft (niet cupra uiteraard) zo'n nieuwe Leon.

ding ziet er in het zwart echt sutkken beter uit. En de cupra heeft hetzelfde probleem: geen voorbumperlip, dus geen uitstraling... lijkt echt hoog te liggen zo...

ow ja: bij mij in het dorp staat ook een zwarte... ding is uitgebouwd, centerpipe eronder en zow... gewoon netjes, maar net ff dikker... ziet er echt wel bruut uit hoor...
RedSun

Post by RedSun »

Ja ok in het zwart is het al beter maar ik vind het niks, zeker niet vergeleken met de vorige generatie Leon.

Smaak heh...
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

Vind het hélemaal nix.
Voodoo

Post by Voodoo »

mr. X wrote:Vind het hélemaal nix.

Inderdaad....vind het nog erger dan daarvoor :cry:
Jo&

Post by Jo& »

Slaat de plank mis.. Tis net een insekt ofzo..
Kwam een Cupra Fr dinges tegen op de snelweg pas... En neh geen mooie auto...!
eteuben

Post by eteuben »

Een beste prijs voor een Seat, maar toch best concurrerend. Ook als je naar de prestaties kijkt. Ik denk dat hij de CTR ruim achter zich laat, qua standaard accesoires. Seat geeft vaker wat meer luxe mee.
drifter

Post by drifter »

eteuben wrote:Een beste prijs voor een Seat, maar toch best concurrerend. Ook als je naar de prestaties kijkt. Ik denk dat hij de CTR ruim achter zich laat, qua standaard accesoires. Seat geeft vaker wat meer luxe mee.

Je koopt toch geen CTR voor de accesoires?
Je koopt een CTR voor het rijgenot en de performance, hoe meer accesoires erop zitten hoe zwaarder ie wordt en dat gaat ten koste van de performance.
Zo denk ik erover tenminste, een auto is om mee te rijden. Als ik in luxe van a naar b wil neem ik wel een taxi :roll:
CTR #16636
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Mooie wagen jammer dat mijn leon meer pk's heeft maar hij is zeker een stuk goedkoper dan dat hij was :-)

En de seat heeft zeker meer luxe als de ctr :wink:
Civic Type S
mr. X

Post by mr. X »

Type-R-Boy wrote:Mooie wagen jammer dat mijn leon meer pk's heeft maar hij is zeker een stuk goedkoper dan dat hij was :-)

En de seat heeft zeker meer luxe als de ctr :wink:

Verander jij naam maar in Cupra-R-boy :-)
eteuben

Post by eteuben »

drifter wrote:Je koopt toch geen CTR voor de accesoires?
Je koopt een CTR voor het rijgenot en de performance, hoe meer accesoires erop zitten hoe zwaarder ie wordt en dat gaat ten koste van de performance.

Helemaal mee eens. Ik verkies ook prestaties boven luxe.

... maar ruil over 4 jaar maar eens een auto in zonder bv. airco! Minpuntje hoor! Een dealer heeft liever 1 staan met, snap je?

Trouwens vanuit de Suzuki gezien, stap ik in de CTR in volle luxe met elektrische ramen, spiegels en centrale deurvergrendeling. Dat mis ik al jaren... :o ops: :razz:
ITR1217

Post by ITR1217 »

Luxe of geen luxe het is en blijft een Seat , sorry voor diegene die 1 hebben :o ops:
maar ze mogen dat ding houden , ik werk geregeld aan Seat ... geef mij dan maar m'n Honda ook al is dat ding misschien oud ...

En euh luxe ... power is veel leuker , als ik luxe wil zal ik thuis wel in m'n zetel gaan zitten :wink:
autodre

Post by autodre »

Vinden jullie de Leon niet een 'beetje' lijken aan de buitenkant op een CTR? Als je gewoon even snel kijkt...

Er hebben nu al nl een paar mensen gevraagd, ohhh leuke auto heb je, een SEAT ...GRRRRRRRRRR
slydawg

Post by slydawg »

autodre wrote:Vinden jullie de Leon niet een 'beetje' lijken aan de buitenkant op een CTR? Als je gewoon even snel kijkt...

Er hebben nu al nl een paar mensen gevraagd, ohhh leuke auto heb je, een SEAT ...GRRRRRRRRRR

:shock: NO WAY :!:
drifter

Post by drifter »

autodre wrote:Vinden jullie de Leon niet een 'beetje' lijken aan de buitenkant op een CTR? Als je gewoon even snel kijkt...

dan zie je maar hoe onbekend Honda is bij sommige mensen :x :cry:
Op de TV wordt je haast doodgegooid met reclames van bijna alle merken, behalve Honda (of ik moet dit missen door de weinige uurtjes tv kijken per week)
CTR #16636
Katana

Post by Katana »

mr. X wrote:
Verander jij naam maar in Cupra-R-boy :-)

:lol:

Ik vind het ook 10x niks, VW versnellingsbak heeft het gevoel van een krant. Naar mijn persoonlijke mening.
HondArd

Post by HondArd »

drifter wrote:

Op de TV wordt je haast doodgegooid met reclames van bijna alle merken, behalve Honda (of ik moet dit missen door de weinige uurtjes tv kijken per week)

Leuke anekdote een paar jaar geleden: ik stond bij een kaasboer te wachten, was de klant voor mij aan het klagen dat er qua auto's zo weinig keus was. Zij had een groot gezin en kwam zodoende bij een Zafira uit want grotere MPV's waren te duur. Toen ik me in de discussie mengde en zei dat er ook nog een Honda Stream was die qua prijs en uitrusting erg vergelijkbaar is met die (sl)Opel keek ze me aan alsof ik van een andere planeet kwam. Zij dacht zeker dat Honda alleen brommers en grasmaaiers maakte :roll:
RedSun

Post by RedSun »

AccordTypeaRd wrote:
drifter wrote:

Leuke anekdote een paar jaar geleden: ik stond bij een kaasboer te wachten, was de klant voor mij aan het klagen dat er qua auto's zo weinig keus was. Zij had een groot gezin en kwam zodoende bij een Zafira uit want grotere MPV's waren te duur. Toen ik me in de discussie mengde en zei dat er ook nog een Honda Stream was die qua prijs en uitrusting erg vergelijkbaar is met die (sl)Opel keek ze me aan alsof ik van een andere planeet kwam. Zij dacht zeker dat Honda alleen brommers en grasmaaiers maakte :roll:

Vlak de buitenboord motoren niet uit heh.......
Nana korobi ya oki
Katana

Post by Katana »

Was zeker een dure kaasboer :lol:
Locked