Collega van me heeft (niet cupra uiteraard) zo'n nieuwe Leon.
ding ziet er in het zwart echt sutkken beter uit. En de cupra heeft hetzelfde probleem: geen voorbumperlip, dus geen uitstraling... lijkt echt hoog te liggen zo...
ow ja: bij mij in het dorp staat ook een zwarte... ding is uitgebouwd, centerpipe eronder en zow... gewoon netjes, maar net ff dikker... ziet er echt wel bruut uit hoor...
Een beste prijs voor een Seat, maar toch best concurrerend. Ook als je naar de prestaties kijkt. Ik denk dat hij de CTR ruim achter zich laat, qua standaard accesoires. Seat geeft vaker wat meer luxe mee.
eteuben wrote:Een beste prijs voor een Seat, maar toch best concurrerend. Ook als je naar de prestaties kijkt. Ik denk dat hij de CTR ruim achter zich laat, qua standaard accesoires. Seat geeft vaker wat meer luxe mee.
Je koopt toch geen CTR voor de accesoires?
Je koopt een CTR voor het rijgenot en de performance, hoe meer accesoires erop zitten hoe zwaarder ie wordt en dat gaat ten koste van de performance.
Zo denk ik erover tenminste, een auto is om mee te rijden. Als ik in luxe van a naar b wil neem ik wel een taxi :roll:
drifter wrote:Je koopt toch geen CTR voor de accesoires? Je koopt een CTR voor het rijgenot en de performance, hoe meer accesoires erop zitten hoe zwaarder ie wordt en dat gaat ten koste van de performance.
Helemaal mee eens. Ik verkies ook prestaties boven luxe.
... maar ruil over 4 jaar maar eens een auto in zonder bv. airco! Minpuntje hoor! Een dealer heeft liever 1 staan met, snap je?
Trouwens vanuit de Suzuki gezien, stap ik in de CTR in volle luxe met elektrische ramen, spiegels en centrale deurvergrendeling. Dat mis ik al jaren... ops: :razz:
Luxe of geen luxe het is en blijft een Seat , sorry voor diegene die 1 hebben ops:
maar ze mogen dat ding houden , ik werk geregeld aan Seat ... geef mij dan maar m'n Honda ook al is dat ding misschien oud ...
En euh luxe ... power is veel leuker , als ik luxe wil zal ik thuis wel in m'n zetel gaan zitten :wink:
autodre wrote:Vinden jullie de Leon niet een 'beetje' lijken aan de buitenkant op een CTR? Als je gewoon even snel kijkt...
Er hebben nu al nl een paar mensen gevraagd, ohhh leuke auto heb je, een SEAT ...GRRRRRRRRRR
dan zie je maar hoe onbekend Honda is bij sommige mensen :x :cry:
Op de TV wordt je haast doodgegooid met reclames van bijna alle merken, behalve Honda (of ik moet dit missen door de weinige uurtjes tv kijken per week)
autodre wrote:Vinden jullie de Leon niet een 'beetje' lijken aan de buitenkant op een CTR? Als je gewoon even snel kijkt...
Er hebben nu al nl een paar mensen gevraagd, ohhh leuke auto heb je, een SEAT ...GRRRRRRRRRR
dan zie je maar hoe onbekend Honda is bij sommige mensen :x :cry: Op de TV wordt je haast doodgegooid met reclames van bijna alle merken, behalve Honda (of ik moet dit missen door de weinige uurtjes tv kijken per week)
Leuke anekdote een paar jaar geleden: ik stond bij een kaasboer te wachten, was de klant voor mij aan het klagen dat er qua auto's zo weinig keus was. Zij had een groot gezin en kwam zodoende bij een Zafira uit want grotere MPV's waren te duur. Toen ik me in de discussie mengde en zei dat er ook nog een Honda Stream was die qua prijs en uitrusting erg vergelijkbaar is met die (sl)Opel keek ze me aan alsof ik van een andere planeet kwam. Zij dacht zeker dat Honda alleen brommers en grasmaaiers maakte :roll:
dan zie je maar hoe onbekend Honda is bij sommige mensen :x :cry: Op de TV wordt je haast doodgegooid met reclames van bijna alle merken, behalve Honda (of ik moet dit missen door de weinige uurtjes tv kijken per week)
Leuke anekdote een paar jaar geleden: ik stond bij een kaasboer te wachten, was de klant voor mij aan het klagen dat er qua auto's zo weinig keus was. Zij had een groot gezin en kwam zodoende bij een Zafira uit want grotere MPV's waren te duur. Toen ik me in de discussie mengde en zei dat er ook nog een Honda Stream was die qua prijs en uitrusting erg vergelijkbaar is met die (sl)Opel keek ze me aan alsof ik van een andere planeet kwam. Zij dacht zeker dat Honda alleen brommers en grasmaaiers maakte :roll: