DC2 vs DC5

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
Udo71
Posts: 42
Joined: Mon Jul 04, 2005 11:35 am
Contact:

DC2 vs DC5

Post by Udo71 »

De DC2 vindt ik op het einde toch een beetje rapper als de DC5!

http://www.youtube.com/watch?v=f5X2YBnV1rE

En in het begin houdt hij ook wat in, lijkt mij... :wink:
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Hehehe, bye bye R32!
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Post by Martin.O »

:D
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Waar was die R32 ook al weer erg geschikt voor?
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Waar was die R32 ook al weer erg geschikt voor?

*Dubbele post, zie ik nu. Computer was een beetje traag van begrip gisteren. Mag weg uiteraard*
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Zie je wel dat de ITR zelfs std ook sneller is dan de r32..

Mooi een-tweetje :-)
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

hoe weet je dat ze standaard zijn?

(heb het filmpje niet gezien dus weet niet of het daar in vermeld wordt)
Zit op mijn werk en dat wou ik graag zo houden :lol:
Nana korobi ya oki
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Ze zijn gewoon standaard modellen.
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Ok, zal vanavond is kijken, kan onder de kap een hoop gebeurt zijn maar laten we ervan uitgaan dat ze standaard zijn. Ben benieuwd, had niet verwacht dat ze een R32 zouden whoopen.
Nana korobi ya oki
ITR639
Posts: 314
Joined: Sat Sep 25, 2004 11:43 am

Post by ITR639 »

R32 heeft leeg gewicht van 1463kg en 4-wiel aandrijving. Als "top"golf niet indrukwekkend.
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Voor een Golfje vindt ik het best indrukwekkend. Tuurlijk vergeleken met wat Honda uit een veel kleiner blok weet te halen is het niks maar voor een golfje is tie best snel. sneller dan zo'n GTI hok.
Nana korobi ya oki
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Een R32 is een boot! Een schijthok voor rechtdoor. Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden!!
Leuk voor van A naar B. Ik ga liever van S naar F...

Een DC2 is uiteindelijk de snelste op het circuit. Die DC5 had nu de mazzel dat die golf een grote fout maakte anders had het een grote optocht geworden achter die golf aan. Het circuit is wel erg smal en je komt er gewoon net niet langs als de voorligger geen fout maakt.
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Nee duidelijk ik zou ook geen R32 willen hebben, alleen voor de verkoop zodat die ATR er eindelijk kan komen maar verder niet nee.

Ben vergeten het filmpje te kijken gister :o ops:

Dus ik weet helemaaaaaaal niet waar ik over praat, zoels 99% van de tijd het geval is....
Nana korobi ya oki
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

DC2 vs DC5

En hier hadden we eerst een discussie over. Het downshiften word dus NIET begrenst :shock:

bah
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Post by Martin.O »

DC2=hardcore= :D
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Edit;
Misshift is niet begrenst, downshift wel.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Het downshiften word dus NIET begrenst


tuurlijk wordt hij wel begrenst!
De brandstof inspuiting wordt echt wel gestopt. Alleen heeft het weinig effect als het gaat om mis shiften. De toeren komen dan niet van een trekkende motor maar van een versnellingsbak die de motor naar max rev laat vliegen.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ok dat snap ik, maar dacht da de vraag was of je hem überhoupt in zijn versnelling zou krijgen, nou ja dus :-?

Eenmaal in zijn versnelling is het duidelijk. Dan drukt de massa de wielen door, die op hun beurt weer de versnellingsbak een duw geven, en die zorgt ervoor dat de zuigers het te verduren krijgen
Locked