DC2 vs DC5
DC2 vs DC5
De DC2 vindt ik op het einde toch een beetje rapper als de DC5!
http://www.youtube.com/watch?v=f5X2YBnV1rE
En in het begin houdt hij ook wat in, lijkt mij... :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=f5X2YBnV1rE
En in het begin houdt hij ook wat in, lijkt mij... :wink:
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Een R32 is een boot! Een schijthok voor rechtdoor. Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden!!
Leuk voor van A naar B. Ik ga liever van S naar F...
Een DC2 is uiteindelijk de snelste op het circuit. Die DC5 had nu de mazzel dat die golf een grote fout maakte anders had het een grote optocht geworden achter die golf aan. Het circuit is wel erg smal en je komt er gewoon net niet langs als de voorligger geen fout maakt.
Leuk voor van A naar B. Ik ga liever van S naar F...
Een DC2 is uiteindelijk de snelste op het circuit. Die DC5 had nu de mazzel dat die golf een grote fout maakte anders had het een grote optocht geworden achter die golf aan. Het circuit is wel erg smal en je komt er gewoon net niet langs als de voorligger geen fout maakt.
DC2 vs DC5
En hier hadden we eerst een discussie over. Het downshiften word dus NIET begrenst :shock:
bah
En hier hadden we eerst een discussie over. Het downshiften word dus NIET begrenst :shock:
bah
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Ok dat snap ik, maar dacht da de vraag was of je hem überhoupt in zijn versnelling zou krijgen, nou ja dus :-?
Eenmaal in zijn versnelling is het duidelijk. Dan drukt de massa de wielen door, die op hun beurt weer de versnellingsbak een duw geven, en die zorgt ervoor dat de zuigers het te verduren krijgen
Eenmaal in zijn versnelling is het duidelijk. Dan drukt de massa de wielen door, die op hun beurt weer de versnellingsbak een duw geven, en die zorgt ervoor dat de zuigers het te verduren krijgen