Gegroefde of Geperforeerde schijven
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Gaskleppie wrote:Kijk eens goed Frans, dit zijn niet de zelfde schijven!
De bovenste (die ik ook neer zette) is de active gate. De onderste die jij neer zette is de oudere schijf van Mugen en is nog de normale kant uit geventileerd.
Yep, je hebt gelijk


Deze was de bedoeling:

Ik ga eens even via de EPC kijken welke auto dezelfde remmen heeft als de ATR.
is nog wel een epc online op www.hondatech.info :wink:
Vorige week deze setup geinstalleerd; powerslot gesleufde remschijven, ferodo ds2500 en stalen remleidingen. Heb ook mijn remklauwen maar meteen een leuk kleurtje gegeven. 8)
Al het spul zat er binnen een paar uur op, alleen het ontluchten was een probleem, er was schijnbaar wat lucht in de ABS pomp gekomen ofzo.
pic.

Al het spul zat er binnen een paar uur op, alleen het ontluchten was een probleem, er was schijnbaar wat lucht in de ABS pomp gekomen ofzo.
pic.

itr-1895 wrote:is nog wel een epc online op www.hondatech.info :wink:
Ik heb de laatste EPC gedownload versie 11 , die van 1.20 GB.
Ik heb hem geinstalleerd en krijg nu deze melding?
Your license period has expired . Please contact your Importer.
Een idee??Om het op te lossen??
wilco wrote:itr-1895 wrote:is nog wel een epc online op www.hondatech.info :wink:
Ik heb de laatste EPC gedownload versie 11 , die van 1.20 GB.
Ik heb hem geinstalleerd en krijg nu deze melding?
Your license period has expired . Please contact your Importer.
Een idee??Om het op te lossen??
Je PC klok terug draaien?

Net ook al in mijn eigen topic vermeld maar het hoort meer hier thuis :wink:
Wilco is toch zo eigenwijs als stront....
ops: .
Wilco kon via via aan AP Dixcel schijven & blokken komen in plaats van andere goede remproducten.
AP Dixcel is een Japanse onderneming van AP Racing , omdat AP Racing is overgenomen door Brembo een 5 jaar geleden is AP Dixcel zelf verdergegaan in de racerij en ze zijn sinds een paar jaar bezig om ook particulieren te voorzien van hun artikelen.
AP Dixcel rijdt ook met hun remproducten in meerdere Japan domestic endurance races (Super-Taikyu races) & anders GT races.
http://www.dixcel.jp/ & http://www.apbrake.com/
Zo gezegd zo een prijsopgave gedaan , en de prijs kwam duurder uit dan ik de prijsogaves die ik hier in NL/België had gedaan ,maar ja ik ben toch zo iemand die zoekt eens iets wat anders waar ik toch erg goede verhalen over hoor.
En is het achteraf waardeloos......... dan eigen schuld dikke buld... :wink:
Maar ik heb dus ;
Voor en achter nieuwe AP schijven besteld , en de daar bijbehorende speciale AP blokken en zowel voor als achter stalen remleidingen en Motul Super DOT4 vloeistof .
Al met al was de prijs van dit alles redelijk goed maar de verzendkosten uit Japan was erg duur.
En ik zat als ik het via Japan hier naar toe laat komen kost me ook nog eens dure importkosten, daar had ik geen trek in en kon via iemand waar ik het besteld heb het eerst naar hem laten versturen (Engeland) en dan verstuurt hij het naar mij , en hoop zo de importkosten te ontlopen.
Ik had zowel voor als achter AP Dixcel HS (Heat treated Slotted ) schijven besteld en AP Type Z remblokken, dit alles moest op een veel hoger niveau liggen als de schijven waar ik eerst naar gekeken had .
Of ik alles uit de remmen haal is het tweede en dan dan denk je dan had je toch ook gewoon goed schijven/blokken kunnen nemen maar ja dat gaf ik al aan ;
Nu kreeg ik net een mailtje van die leverancier als promotie omdat het merk in de EU helemaal nieuw is , kreeg ik als promotie een setje AP FCR (Carbon) schijven voor dezelfde prijs , normaal kosten ze 650 UK Pounds per set :shock: , tegenover de 295 UK pounds voor de eerderbestelde AP HS slotted schijven.
Daarin tegen kon ik volgens de meneer van AP Dixcel (Eisaku Onda , hoofdpersoon) aan de achterkant van de ITR wel andere slotted schijven gebruiken die niet speciaal heat treated zijn omdat deze belange na niet zo warm/heet worden.
Zo gezegd zo gedaan en ik heb gebruik genomen van deze aanbieding.
Ook heb ik gevraagd om brochures en informatie , deze was alleen nog maar in Japans beschikbaar , maar als het goed is heb ik alles tegen de eind van de maand September het in huis.
Wilco is toch zo eigenwijs als stront....

Wilco kon via via aan AP Dixcel schijven & blokken komen in plaats van andere goede remproducten.
AP Dixcel is een Japanse onderneming van AP Racing , omdat AP Racing is overgenomen door Brembo een 5 jaar geleden is AP Dixcel zelf verdergegaan in de racerij en ze zijn sinds een paar jaar bezig om ook particulieren te voorzien van hun artikelen.
AP Dixcel rijdt ook met hun remproducten in meerdere Japan domestic endurance races (Super-Taikyu races) & anders GT races.
http://www.dixcel.jp/ & http://www.apbrake.com/
Zo gezegd zo een prijsopgave gedaan , en de prijs kwam duurder uit dan ik de prijsogaves die ik hier in NL/België had gedaan ,maar ja ik ben toch zo iemand die zoekt eens iets wat anders waar ik toch erg goede verhalen over hoor.
En is het achteraf waardeloos......... dan eigen schuld dikke buld... :wink:
Maar ik heb dus ;
Voor en achter nieuwe AP schijven besteld , en de daar bijbehorende speciale AP blokken en zowel voor als achter stalen remleidingen en Motul Super DOT4 vloeistof .
Al met al was de prijs van dit alles redelijk goed maar de verzendkosten uit Japan was erg duur.
En ik zat als ik het via Japan hier naar toe laat komen kost me ook nog eens dure importkosten, daar had ik geen trek in en kon via iemand waar ik het besteld heb het eerst naar hem laten versturen (Engeland) en dan verstuurt hij het naar mij , en hoop zo de importkosten te ontlopen.
Ik had zowel voor als achter AP Dixcel HS (Heat treated Slotted ) schijven besteld en AP Type Z remblokken, dit alles moest op een veel hoger niveau liggen als de schijven waar ik eerst naar gekeken had .
Of ik alles uit de remmen haal is het tweede en dan dan denk je dan had je toch ook gewoon goed schijven/blokken kunnen nemen maar ja dat gaf ik al aan ;
Wilco is toch zo eigenwijs als stront...maar ja ik ben toch zo iemand die zoekt eens iets wat anders waar ik toch erg goede verhalen over hoor.En is het achteraf waardeloos dan ...eigen schuld dikke buld...
Nu kreeg ik net een mailtje van die leverancier als promotie omdat het merk in de EU helemaal nieuw is , kreeg ik als promotie een setje AP FCR (Carbon) schijven voor dezelfde prijs , normaal kosten ze 650 UK Pounds per set :shock: , tegenover de 295 UK pounds voor de eerderbestelde AP HS slotted schijven.
Daarin tegen kon ik volgens de meneer van AP Dixcel (Eisaku Onda , hoofdpersoon) aan de achterkant van de ITR wel andere slotted schijven gebruiken die niet speciaal heat treated zijn omdat deze belange na niet zo warm/heet worden.
Zo gezegd zo gedaan en ik heb gebruik genomen van deze aanbieding.
Ook heb ik gevraagd om brochures en informatie , deze was alleen nog maar in Japans beschikbaar , maar als het goed is heb ik alles tegen de eind van de maand September het in huis.