honda suckt toch voor roest hoor!! vandaag gechekt
Kwaaltje van itr, vaak zit de achterbumper los bij het punt waar die kruiskop schroef vast zit aan de onderkant van je achterscherm. De zijkant van je achterbumper beweegt/schuurt dan tijdens het rijden tegen het scherm en na enige tijd schuurt ie tegen het metaal aan = roest.
Zooi opschuren, netjes bewerken, en op de bovenste rand van de achterbumper aan de zijkant een laagje blanke siliconenkit, zodat die 2 elkaar niet meer raken... als ze gemonteerd zijn
Zooi opschuren, netjes bewerken, en op de bovenste rand van de achterbumper aan de zijkant een laagje blanke siliconenkit, zodat die 2 elkaar niet meer raken... als ze gemonteerd zijn
-
- Gaskleppie
strip
ik heb de rubberen strip er ook afgehaald.
bij mij was het metaal in de rubberen strip op enkele plaatsen aan het roesten .
er kwam idd veel vuil uit de wielrand als ik deze eraf haalde.
vuil+water(en zout)= lang vochtig blijven in de wielrand!!!!!
bij mij was het metaal in de rubberen strip op enkele plaatsen aan het roesten .
er kwam idd veel vuil uit de wielrand als ik deze eraf haalde.
vuil+water(en zout)= lang vochtig blijven in de wielrand!!!!!
VTECRTY wrote:heb mijn itr nog maar net 2 week,maar haal m er toch ook maar af. en goed bewerken met duurzaam spul wat dan ook,zal binnenkort even voorstellen met foto s erbij,als ik kenteken heb en er apk op zit. he bedankt...
is het mischien dan ook een idee om je even voor te stellen en even een paar foto's laten zien van je ITR :read:
Ik haal de randjes twee keer in het jaar weg, controleer de boel en smeer alles in. Nog geen roest te zien...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007