CTR vs Golf Gti
Ik hou met mijn ctr een standaard s2000 gewoon zonder problemen bij tijdens een roll on. Vanuit stilstand weet ik niet. Ik heb dit al gedaan tegen meerdere s2000.
Ook weet ik dat een 350z (280pk versie) een licht gemodificeerde ctr tijdens een roll ook niet voorbij komt, wel weer op topsnelheid want die van de 350z ligt hoger.
ctrVS350Z
Ook weet ik dat een 350z (280pk versie) een licht gemodificeerde ctr tijdens een roll ook niet voorbij komt, wel weer op topsnelheid want die van de 350z ligt hoger.
ctrVS350Z
Heb ook al meerdere malen gesprint tege een 350z en het gaat altijd gelijk op met een klein voordeel voor de R.
De Z is gewoon veel te zwaar!
Van een sk2 ben ik ook al helemaal niet onder de indruk,bove de 200 km/h zal hij aardig lopen maar eronder trok ik hem tot 4 maal toe eruit. :-?
De R is niet super snel maar traag is hij niet voor een 1.8 :idea:
De Z is gewoon veel te zwaar!
Van een sk2 ben ik ook al helemaal niet onder de indruk,bove de 200 km/h zal hij aardig lopen maar eronder trok ik hem tot 4 maal toe eruit. :-?
De R is niet super snel maar traag is hij niet voor een 1.8 :idea:
-
Nu we het over Leon's hebben, ik kwam er net eentje op anabole tegen!
Wou hem eerst seinen omdat hij geen lichten aan had, kom ik erachter rijden zie ik een super overdreven spoiler achterop (dacht ik), maar toen deed hij toch zelf zn lichten aan, kom ik dichterbij zie ik 2 redelijk dikke uitlaten eronder, dacht ik helemaal dat het een rise-boy was, kijk ik nog eens goed zie ik dat de bumper zo hoort en de spoiler niet eens zo overdreven was als hij was.
Zat te twijfelen of het een cupra-R was oid? Maar mijne was nog niet goed warm + dat ik bang was dat ik zou verliezen :-) + dat ik mn banden op spanning ging zetten. Maakte wel een mooie roffel e.d
Kan alleen niet zo snel iets vinden wat er op leek wat ik heb gezien.. iemand ideeën of was hij toch netjes 'getuned'
Wou hem eerst seinen omdat hij geen lichten aan had, kom ik erachter rijden zie ik een super overdreven spoiler achterop (dacht ik), maar toen deed hij toch zelf zn lichten aan, kom ik dichterbij zie ik 2 redelijk dikke uitlaten eronder, dacht ik helemaal dat het een rise-boy was, kijk ik nog eens goed zie ik dat de bumper zo hoort en de spoiler niet eens zo overdreven was als hij was.
Zat te twijfelen of het een cupra-R was oid? Maar mijne was nog niet goed warm + dat ik bang was dat ik zou verliezen :-) + dat ik mn banden op spanning ging zetten. Maakte wel een mooie roffel e.d
Kan alleen niet zo snel iets vinden wat er op leek wat ik heb gezien.. iemand ideeën of was hij toch netjes 'getuned'
-
Gangaran wrote:Maar de Cupra-R komt toch niet standaard met 265pk ofwel??
Klopt standaard 225 maar de mijne heeft de vorige eigenaar gechipped vandaar 265 8) Standaard wint de CTR ook van de Cupra-r lees autoweek maar :wink:
Mr-X; Cupra-r kan je herkennen aan de Rode R op de auto bijna net zoals de Type-r 's en je hebt ook V6 modelen maar die zijn langzamer als de cupra omdat ze geen turbo hebben. De snelste V6 die ik op seat forum zag had het geweldige getal van 250 pk helemaal getuned dus daar wint de mijne al van hehe
Civic Type S
-
haha ik ben zo snel joh :razz: v-tec sprong erin :wink:
deze spoiler had hij erop + dan 2 hele nette pijpjes meer richting het midden dan richting de buitenkant (2 enkele potten)
Zijn zeker op het Leon forum niet zozeer 'no show, all go' ingesteld :?:
*edit
het was trouwens een blauwe met iets van 17 of 18", best dichte, velgen voor zover ik kon zien (leek een beetje op de 'echte' Audi velgen)
deze spoiler had hij erop + dan 2 hele nette pijpjes meer richting het midden dan richting de buitenkant (2 enkele potten)

Zijn zeker op het Leon forum niet zozeer 'no show, all go' ingesteld :?:
*edit
het was trouwens een blauwe met iets van 17 of 18", best dichte, velgen voor zover ik kon zien (leek een beetje op de 'echte' Audi velgen)
-
-
H22A7 wrote:Een R32? dik zeg, dat zijn geen trage jongens...
Kun je nagaan, die jappen hebben het wel begrepen.
1.8 vs 3.2 V6 en dan nog winnen ook hahaha
geweldig.
nou...ik heb het geprobeerd met m'n delsol b16a2 tegen een R32 golf 4
maar ging gigantisch onderuit zelfs met vtec erin bleef ie maar van me wegkomen ach ja...heb nu de b18c6 nokkenassen van Bugsm erin gezet +uitlaatspruitstuk (jdm) van VTECIE + andere uitlaatlijn + catvervanger van SRS er ondergezet en later laten afstellen op de dyno....mischien de volgende keer dat ik hem bij houd.
H22A7 wrote:Tja een R32 is super snel. En met alle respect een del sol VTI niet echt.
Met die mods een stuk sneller waarschijnlijk.
Hopen op een tweede poging!
Enige nadeel is dan nog dat ze m'n vtec verlegt hebben naar 6000 rpm tijdens het afstellen :roll:
had liever gezien dat ie tussen de 4500/5000 rpm er in komt, nu MOET ik volgens die meneer van de dyno tot 9000 rpm doortrekken zodat ik optimaal gebruik maak van de motor maar ja...9000 rpm is bij mij vet in het rood (tot 8000 rpm en dan de redline)
nu moet ik er even bij typen dat ik ook iemand meehad in de auto met een gewicht van 120 kg...mischien dat het daar aan lag? :dunno:
Je zware bijrijder helpt niet maar een Sol is gewoon niet zo snel. De b16a2 is al langzamer dan de oude broer. Dat terwijl de b16a1 10 pk minder heeft. De sols in het algemeen, en zeker de VTi-e, zijn gewoon te zwaar.
Zelfs met de aanpassingen die eraan gaan komen ga je het niet winnen.
Zelfs met de aanpassingen die eraan gaan komen ga je het niet winnen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007