ITR #639

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Tom
Posts: 343
Joined: Sat Jan 24, 2004 9:28 pm

Post by Tom »

Ziet er goed uit! Toppie...
ITR639
Posts: 314
Joined: Sat Sep 25, 2004 11:43 am

Post by ITR639 »

Update:

Tijdje geleden een 65mm gasklep gekocht en geinstalleerd.

Image

Ineens dan maar de vafc gereset.

Vorig weekend is hij dan eindelijk opnieuw afgesteld door CJ GAP.

Om wat reserve te hebben werden er eerst 370cc RC injectoren geplaatst.

Image

Wideband er in.

Image

En afstellen maar...

Image
Image
Image

Over het resultaat ben ik heel tevreden.
Instelbare launchcontrol, vtec op 4800 en begrenzer op 9000 oa.
En natuurlijk is hij over het hele toerengebied sterker.
Klaar voor Francorchamps :twisted:

Kort filmpje
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Netjes hoor! :thumbs:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

goed bezig!

*edit
Waar dat filmpje is gemaakt heb ik ook gereden! Daar moest je hem stil zetten man, tussen die muren galmt dat echt hééérlijk :-)
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Mooi verslag Luc!
Hij loopt inderdaad lekker door de versnellingen heen! Ik ben benieuwd hoe hij rijd als je er alleen in zit. Met 4 man ging hij al heeeeeeeel lekker!

Laat het even weten als je hem getest hebt op het circuit!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

maar zie ik nou trouwens op de bovenste foto een std bdr?
White-ITR
Posts: 60
Joined: Fri Feb 10, 2006 7:31 am
Contact:

Post by White-ITR »

:shock: ben benieuwt hoe hij nu gaat luc :D

heb sinds vorige week ook een nieuw computertje steken :wink: ook met launche-control :lol: :wink:

nu alleen hopen dat hij tegen spa volledig klaar is want ik denk dat ik stukken heb aan men sper :o ops:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Late vogel :razz:

Ben wel benieuwd naar de ervaringen met een launch control :?:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

maar zie ik nou trouwens op de bovenste foto een std bdr?


Waarom zou je een ander nodig hebben?
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Voor de druk te verhogen? Ik heb meeste informatie van TCC maar krijg steeds vaker het gevoel dat ik daar nogal wat foutieve informatie krijg...
creez
Posts: 90
Joined: Thu Jan 26, 2006 4:19 pm

Post by creez »

Krimpkousje hoeft niet in de fik he heren ;)
ITR639
Posts: 314
Joined: Sat Sep 25, 2004 11:43 am

Post by ITR639 »

@ mr. X: Dat is idd een mooi stukje maar er was ook wel verkeer...

@ Gaskleppie: Hij loopt hard als ik alleen zit, maar een echt vergelijk heb ik nog niet. In Francorchamps is trouwens 400m sprint.

@ White-ITR: Ik had er van gehoord :wink: Heb je nog andere aanpassingen ondertussen? Hopelijk hoef je geen nieuw diff. want goedkoop is anders...

Onderweg naar huis nog een 993 cabrio tegengekomen. Spurtje 120-200 gedaan en ik moest van het gas om er niet tegen te zitten. Natuurlijk wel geholpen door de slipstream. Andersom was het waarschijnlijk hetzelfde.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Voor de druk te verhogen? Ik heb meeste informatie van TCC maar krijg steeds vaker het gevoel dat ik daar nogal wat foutieve informatie krijg...

Als je goed kijkt heeft hij nieuwe 370cc injectoren. Dus is het niet echt nodig om de druk te verhogen.
Normaal gesproken staat een Honda laag toeren vrij arm dus kan je met een hogere druk op een standaard injector en blok wat koppel winnen.


Enne, dit zijn speciale krimp dingen met ingebouwde soldeer! Ik kon ze nog niet maar die moet je nogal heet stoken om de tin te laten smelten die er in zit. Wel erg makkelijke dingen!
White-ITR
Posts: 60
Joined: Fri Feb 10, 2006 7:31 am
Contact:

Post by White-ITR »

ik hoop echt dat het het sper niet is en dat hij volledig in orde is voor spa :D

momenteel zitten er alleen nog nokkenas tandwielen van spoon bij in

en in spa wil ik nog wel eens een paar keer tegen u (is altij dikke fun vindt ik) 8) :wink:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Is er ergens rond spa dan een VLAK stuk van 400mtr???
ITR639
Posts: 314
Joined: Sat Sep 25, 2004 11:43 am

Post by ITR639 »

Gaskleppie wrote:Is er ergens rond spa dan een VLAK stuk van 400mtr???


Ik begreep dat er op dat event 2 strips zijn.
1 op het rechte stuk na Eau rouge, andere weet ik niet.

@White-ITR: Ja het kleine verschil zat 'm enkel in de start. Als het maar goed weer wordt :roll:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Dat stuk na eau rouge loopt knap omhoog! Die tijden zullen wel knap afwijken van normaal dan!
ITR639
Posts: 314
Joined: Sat Sep 25, 2004 11:43 am

Post by ITR639 »

Net wat leuke dingen besteld.

SRR rear camber correction kit en Buddy Club N+ ophanging.
http://www.buddyclub.us/buddyclub/n_plus/n_plus.html

Binnen 2 maandjes zou alles er op moeten staan.
Eerst nog naar de keuring.
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Nice !!!Vooral die BC suspension is een goede aankoop!
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Stomme vraag misschien, maar waarom niet gewoon KW Variant 2 Suspensions. Veel makkelijker aan te komen toch? Is gewoon duits. En waarschijnlijk betaalbaarder, en zeker vergelijkbaar. En niet geheel onbelangrijk, de corrosiewerendheid van KW.

... of sla ik de plank nu finaal mis!
Locked