ITR #639
Update:
Tijdje geleden een 65mm gasklep gekocht en geinstalleerd.
Ineens dan maar de vafc gereset.
Vorig weekend is hij dan eindelijk opnieuw afgesteld door CJ GAP.
Om wat reserve te hebben werden er eerst 370cc RC injectoren geplaatst.
Wideband er in.
En afstellen maar...
Over het resultaat ben ik heel tevreden.
Instelbare launchcontrol, vtec op 4800 en begrenzer op 9000 oa.
En natuurlijk is hij over het hele toerengebied sterker.
Klaar voor Francorchamps :twisted:
Kort filmpje
Tijdje geleden een 65mm gasklep gekocht en geinstalleerd.

Ineens dan maar de vafc gereset.
Vorig weekend is hij dan eindelijk opnieuw afgesteld door CJ GAP.
Om wat reserve te hebben werden er eerst 370cc RC injectoren geplaatst.
Wideband er in.
En afstellen maar...
Over het resultaat ben ik heel tevreden.
Instelbare launchcontrol, vtec op 4800 en begrenzer op 9000 oa.
En natuurlijk is hij over het hele toerengebied sterker.
Klaar voor Francorchamps :twisted:
Kort filmpje
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
@ mr. X: Dat is idd een mooi stukje maar er was ook wel verkeer...
@ Gaskleppie: Hij loopt hard als ik alleen zit, maar een echt vergelijk heb ik nog niet. In Francorchamps is trouwens 400m sprint.
@ White-ITR: Ik had er van gehoord :wink: Heb je nog andere aanpassingen ondertussen? Hopelijk hoef je geen nieuw diff. want goedkoop is anders...
Onderweg naar huis nog een 993 cabrio tegengekomen. Spurtje 120-200 gedaan en ik moest van het gas om er niet tegen te zitten. Natuurlijk wel geholpen door de slipstream. Andersom was het waarschijnlijk hetzelfde.
@ Gaskleppie: Hij loopt hard als ik alleen zit, maar een echt vergelijk heb ik nog niet. In Francorchamps is trouwens 400m sprint.
@ White-ITR: Ik had er van gehoord :wink: Heb je nog andere aanpassingen ondertussen? Hopelijk hoef je geen nieuw diff. want goedkoop is anders...
Onderweg naar huis nog een 993 cabrio tegengekomen. Spurtje 120-200 gedaan en ik moest van het gas om er niet tegen te zitten. Natuurlijk wel geholpen door de slipstream. Andersom was het waarschijnlijk hetzelfde.
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Voor de druk te verhogen? Ik heb meeste informatie van TCC maar krijg steeds vaker het gevoel dat ik daar nogal wat foutieve informatie krijg...
Als je goed kijkt heeft hij nieuwe 370cc injectoren. Dus is het niet echt nodig om de druk te verhogen.
Normaal gesproken staat een Honda laag toeren vrij arm dus kan je met een hogere druk op een standaard injector en blok wat koppel winnen.
Enne, dit zijn speciale krimp dingen met ingebouwde soldeer! Ik kon ze nog niet maar die moet je nogal heet stoken om de tin te laten smelten die er in zit. Wel erg makkelijke dingen!
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Net wat leuke dingen besteld.
SRR rear camber correction kit en Buddy Club N+ ophanging.
http://www.buddyclub.us/buddyclub/n_plus/n_plus.html
Binnen 2 maandjes zou alles er op moeten staan.
Eerst nog naar de keuring.
SRR rear camber correction kit en Buddy Club N+ ophanging.
http://www.buddyclub.us/buddyclub/n_plus/n_plus.html
Binnen 2 maandjes zou alles er op moeten staan.
Eerst nog naar de keuring.