DC spruitstuk ITR

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Post by roblom »

Weet niet of iedereen deze al kent maar is wel een leuke test.

http://bob123e.tripod.com/thegreatheadertest/index.htm
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

yep, kende hem al. Wel idd erg leuk zo eens eindelijk een goed vergelijk te zien.
Staat ook (wel wat korter) In het honda boek (Honda High Performance Handbuilders Handbook ofzoiets was het)
Harry R
Posts: 38
Joined: Mon Jul 24, 2006 6:37 pm

Post by Harry R »

ja inderdaad wel interesant,vind wel dat ze onderling maar weinig verschillen 5pk max.
Type-R:
It's not just a type off car.... - It's a lifestyle!!
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Ja, leuke test.
Jammer genoeg is die test ongeveer 100jaar oud en zijn er ondertussen hele mooie spruitstukkken bij gekomen.

Wat je wel mooi kan zien aan deze test is dat een dikkere JDM pijp wel degelijk werkt!
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

RMF of SMSP blijven best wel bovenaan momenteel...
maar goed, das ook net ff een andere prijsklasse dan de DC ;)
Harry R
Posts: 38
Joined: Mon Jul 24, 2006 6:37 pm

Post by Harry R »

Morgen bellen naar TCC voor het DC sruitstuk + nieuwe uitlaatlijn
dus geen duitse dtm meer haha. :o ops:
Type-R:
It's not just a type off car.... - It's a lifestyle!!
Post Reply