Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.
Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
mr. X
Posts: 7228 Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm
Post
by mr. X » Sat Aug 19, 2006 12:17 am
yep, kende hem al. Wel idd erg leuk zo eens eindelijk een goed vergelijk te zien.
Staat ook (wel wat korter) In het honda boek (Honda High Performance Handbuilders Handbook ofzoiets was het)
Harry R
Posts: 38 Joined: Mon Jul 24, 2006 6:37 pm
Post
by Harry R » Sat Aug 19, 2006 5:57 pm
ja inderdaad wel interesant,vind wel dat ze onderling maar weinig verschillen 5pk max.
Type-R:
It's not just a type off car.... - It's a lifestyle!!
Gaskleppie
Posts: 4532 Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Post
by Gaskleppie » Sat Aug 19, 2006 6:31 pm
Ja, leuke test.
Jammer genoeg is die test ongeveer 100jaar oud en zijn er ondertussen hele mooie spruitstukkken bij gekomen.
Wat je wel mooi kan zien aan deze test is dat een dikkere JDM pijp wel degelijk werkt!
baRt
Posts: 1258 Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm
Post
by baRt » Sat Aug 19, 2006 7:13 pm
RMF of SMSP blijven best wel bovenaan momenteel...
maar goed, das ook net ff een andere prijsklasse dan de DC
Harry R
Posts: 38 Joined: Mon Jul 24, 2006 6:37 pm
Post
by Harry R » Sun Aug 20, 2006 2:45 pm
Morgen bellen naar TCC voor het DC sruitstuk + nieuwe uitlaatlijn
dus geen duitse dtm meer haha.
ops:
Type-R:
It's not just a type off car.... - It's a lifestyle!!