Ik ga binnenkort mijn nieuwe wielen eronder zetten maar heb nu Mcguard wielslotbouten. Heeft iemand ook dunnere onder zijn auto toevallig met aftermarket velgen? Want deze gaan zeker niet passen.
Het gaat echt om de sloten. Ik weet nut dat je bij die van Buddyclub dus geen sloten erbij krijg en bijv. bij die van 5zigen wel en. Maar gaat dus om dunnere sloten en of je die bijv van mcgard had ofzo?
mja, ik heb nu weer de rays engineering nuts erop (eindelijk de nieuwe wielen eronder) en daar zitten standaard dus aparte moeren bij. die zijn 7kantig en hebben in een van de zijdes een extra gleuf. Je krijgt er meteen 2 doppen bij (eentje dus voor de slotmoeren).
voordeel is dat je eigenlijk helemaal niet ziet dat er slotmoeren op zitten.
nadeel is dat die dingen ruim 100 euro kosten.
Ja dat is het voordeel en qua prijs meer aantrekkelijk. Mijn velgen zin gunmetal dus misschien haal ik wel de 5zigen Pro Racer nuts voor 99 euro in rood of blauw lijkt me wel mooi staan.
MikeEp3 wrote:Ja dat is het voordeel en qua prijs meer aantrekkelijk. Mijn velgen zin gunmetal dus misschien haal ik wel de 5zigen Pro Racer nuts voor 99 euro in rood of blauw lijkt me wel mooi staan.
Die komen zonder sloten en zijn net zo duur en moet ik laten komen uit Japan waar het het voordeligst is, en de 5zigen zijn net zo duur maar dan inclusief sloten en kan ik gewoon ophalen bij iemand en vind de kleur ook wel apart bij het gunmetal.