Dunnere wielslotbouten

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
MikeEp3

Dunnere wielslotbouten

Post by MikeEp3 »

Ik ga binnenkort mijn nieuwe wielen eronder zetten maar heb nu Mcguard wielslotbouten. Heeft iemand ook dunnere onder zijn auto toevallig met aftermarket velgen? Want deze gaan zeker niet passen.
itr-1895

Post by itr-1895 »

ik heb thuis een setje muteki's liggen.
die zijn een stuk dunner.

dingen kosten ook niks beetje ebay zoeken dan heb je zo een setje voor 30/40 euro :wink:
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Het gaat echt om de sloten. Ik weet nut dat je bij die van Buddyclub dus geen sloten erbij krijg en bijv. bij die van 5zigen wel en. Maar gaat dus om dunnere sloten en of je die bijv van mcgard had ofzo?
baRt

Post by baRt »

mja, ik heb nu weer de rays engineering nuts erop (eindelijk de nieuwe wielen eronder) en daar zitten standaard dus aparte moeren bij. die zijn 7kantig en hebben in een van de zijdes een extra gleuf. Je krijgt er meteen 2 doppen bij (eentje dus voor de slotmoeren).

voordeel is dat je eigenlijk helemaal niet ziet dat er slotmoeren op zitten.
nadeel is dat die dingen ruim 100 euro kosten.
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Ja dat is het voordeel en qua prijs meer aantrekkelijk. Mijn velgen zin gunmetal dus misschien haal ik wel de 5zigen Pro Racer nuts voor 99 euro in rood of blauw lijkt me wel mooi staan.
Maskertje

Post by Maskertje »

MikeEp3 wrote:Ja dat is het voordeel en qua prijs meer aantrekkelijk. Mijn velgen zin gunmetal dus misschien haal ik wel de 5zigen Pro Racer nuts voor 99 euro in rood of blauw lijkt me wel mooi staan.
waarom niet gewoon buddyclub nuts?
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Die komen zonder sloten en zijn net zo duur en moet ik laten komen uit Japan waar het het voordeligst is, en de 5zigen zijn net zo duur maar dan inclusief sloten en kan ik gewoon ophalen bij iemand en vind de kleur ook wel apart bij het gunmetal.
Locked